The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei jaksa.
Kännykällä palstailu on muutenki haastavaa.

Kyllähän mä uhkailin että joku kaunis perjantai on perse-, naama-, varpaanväli- ynnä muut kuvat palstalla jaossa vaikka oon vannottanut etten kuviani jaa :D

Tänään ei oo perjantai.

Joku päivä voin käydä napsaan kuvan läheisen kotieläinpihan possusta ja laitan sen kaikille ihanille privana :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
IhQ
Huomenta! Ankaria käynnistymisvaikeuksia täälläkin muun porukan nukkuessa.
Meilläkin muut vielä tuhisee. Vaan pääsin suihkuun ja sieltä poiskin.:D
Aamupalaa ja -kahvia..joskohan tänä aamuna muistaisin reitin ilman karttaa
(On muuten hirmu hyvä kun kännyyn saa noita karttaohjelmia..en olis muuten selvinny tuostakaan asuinalueesta minkä läpi pitää sykkelöidä)

Tuosta muuten tuli mieleen, mitä kaikkia sanoja ootte kuulleet käytettävän/käytätte itse polkupyörästä?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä oon istunut nyt kolme päivää erilaisissa koulutuksissa kun työtehtävät muuttuu ensi viikolla. Tänään ei enää jaksais, mä olen ihminen joka oppii paremmin tekemällä kuin powerpoint-showsta
 
Huomenta :)

Olipas mukava, mutta raskas laivareissu. Ei meinannu pojat oikeen millään nukahtaa edellisiltana, ku oli jännää ja sitte ne päikkärit vaikutti, eikä se laivassa nukkuminene näin selvinpäin :)D) oo mitään parasta. Mut Todella hieno laiva, hyvää ruokaa, monta leikkipaikkaa ja erinlaisia lapsille ja koko risteilyn aikana törmäsin yhteen (1)!! jolla oli lähteny juominen lapasesta, muut olivat osanneet ottaa sievästi tai ei ollenkaan. :)
 
Huomenta!

Polkupyörästä kuullut sanottavan fillari, fiuke ja munamankeli.
Itse käytän kutsumanimeä sutkutin tai sötkötin. :)

Kauheen nihkee ja väsynyt aamu, ei oikein meinaa unihiekka irrota silmästä.
 
Ulkona pilkistelee aurinko, huomiseks ja varsinkin lauantaiks lupaa oikeinkin hyvää keliä :)

Pitäis lähteä viikonlopuksi iskälle tekemään autoon katsastusremonttia,
tai no mies tekee ja kiroo, ja mie nautin terassilla auringosta ja pihailusta :saint:
Vahdin siis lapsia :rolleyes: Ja, käyn ehkä ihan pikkasen rantsussa... :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä