The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ulkona pilkistelee aurinko, huomiseks ja varsinkin lauantaiks lupaa oikeinkin hyvää keliä :)

Pitäis lähteä viikonlopuksi iskälle tekemään autoon katsastusremonttia,
tai no mies tekee ja kiroo, ja mie nautin terassilla auringosta ja pihailusta :saint:
Vahdin siis lapsia :rolleyes: Ja, käyn ehkä ihan pikkasen rantsussa... :D
T

Tässä on kesän ehdottomasti toivoa herättävin kuva - ensi viikolla jopa +27!

kesä tulloo :)
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Ihan älytöntä, mutta yksi suuri syy miksen malta odottaa synnytystä, on se että pääsen sen jälkeen kuntoilemaan itteni takasin kuosiin :D

Ja en siis todellakaan ole mikään himo urheilija koskaan ollut, enkä muutenkaan elämäntapa kuntoilija, saan semmoisia kuntokuuri rykäyksiä ja niiden välillä keskityn arkiliikuntaan ja joogaan. En käy kuntosaleilla tai spinningissä, juoksen mieluummin metsässä ja vedän itselleni tehorääkkiä zumballa, kahvakuulalla ja lihaskuntoliikkeillä ihan kotoa käsin.

Olen aina ollut tosi hoikka, niin tuntuu ihan mahtavalta että nyt on jokusia kiloja joita ihan oikeasti ja pudottaa pois ja paikkoja joista kiinteyttää kroppaa.
Kuulostaa hölmöltä, tiedän :ashamed:

Se antaa jotenkin mysteerisen suuren tyydytyksen kun näkee esim. mittanauhan, vaa'an tai kuvien kautta ihan konkreettisen muutoksen. Hyvä olo on tietty pääasia, mutta se antaa ihan erilaista draivia kun on jotain mistä fyysisesti nähdä muutokset.

Joulukuussa on häät, ja siellä olis toiveena olla mielellään ehkä paremmassakin kunnossa kun ennen tätä raskautta :)

Sit Tammikuussa kun muut viettää tipatonta, mie vietän urheilutonta ja syön suklaata :whistle:

Ouh jes, nou ai häv ö mästerplään :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Me sitten tehtiinkin likan kanssa evässämpylät messiin ja mentiin hiekkalelujen kanssa rantsuun. Tuli siellä liki kaks tuntia nautiskeltua, mukavan lämmin mut tuuli piti huolta ettei kuuma :)

Sitten poikettiin vielä kyläpuodista jätskit ja syötiin ne pihalla, ja nyt likka houkuttelee päiväunia ti-ti nalleja katsomalla ja itse aattelin hörppästä kupin kuumaa.

Tänään pitäis pakata autoon kaikki likaset matot ja viikonloppu tarpeet, viedä aamulla ukko töihin ja jatka siitä likan ja koiran kanssa matkaa faijalle. Siellä hihkutaan riemusta kun meidän kolmen kopla tyttöjä paukkaa heti aamusta paikalle :p

Se ois sitten mattopyykkiä, auton laittoo ja chillailua+grillailua koko vkl :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Terveisiä tohkorilta. Mulla on maailman reippan reilu 5-vuotias poika :)

Kuulotutkimuksessa, istu ensin nätisti hiljaa, kun kaiulla otettiin kuuloa, ei haitannu, vaikka täti hukkas tulokset ja jouduttii toinen korva ottaan kahtee kertaan. Sitte mentiin vielä luurikuulokokeeseen, yksin pieni poika sinne koppiin ja sujuvasti paineli nappia piippauksien jälkeen. Sitte vielä siitä korvalääkärille, putket hienosti paikallaan. Korvapolin tädit kehu L:a maasta taivaaseen ja hän sai sitte reippauslahjaksi Salama McQueen Kynä, kumi, viivotin, penaalisetin. Niin reipas nuorimies meiltä löytyy. Äidin kuuluu kuulemma nyt olla ylpeä, niinkuin onkin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Kela uhkaa lopettaa asumistuen ellen lähetä uutta hakemusta tän kuun loppuun mennessä. Lähetän heti, kun työkkäri lähettää kelalle selvityksen että olen työtön ja kela antaa päätöksen maksaa mulle rahhaa ja tiedän paljonko ne antaa että voin ilmottaa sen kelaan että ne voi laskea asumistuen tarpeen uudestaan. Onks tässä jotain mätää? :confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä