ikiuni
Otin napin. On sen verran epämukava olo.Kokeilepa vasiten, ei se haitaksikaan varmasti ole.
Otin napin. On sen verran epämukava olo.Kokeilepa vasiten, ei se haitaksikaan varmasti ole.
kun on ryynänny aamun rämmeällä niin siinä ei ruuan ulkonäkö juuri kiinnostaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056707:Ällöttävän näköisiä pöperöitä :O :x
Hyvä :hug: - toivottavasti lähtee auttamaan pian...Tarkkaile sitä sun kurkkuas ja sen tuntemuksia, jos kutina ei lähde pois ja tulee muita oireita (esim. - en pelottele mutta voi käydä näin - hengitys käy äkkiseltään raskaammaksi ja vaikeammaksi,niin HETI lähdet menemään päivystykseen, mieluummin lanssi kyydissä!), niin lähdet päivystykseen.Otin napin. On sen verran epämukava olo.
Totta toki tuokin, mutta kaippa sitä noistakin pöperöistä vähän houkuttelevamman näköisiä olisi saanut.kun on ryynänny aamun rämmeällä niin siinä ei ruuan ulkonäkö juuri kiinnosta
kunhan siinä on kalorit kohillaan
Juu :hug:Hyvä :hug: - toivottavasti lähtee auttamaan pian...Tarkkaile sitä sun kurkkuas ja sen tuntemuksia, jos kutina ei lähde pois ja tulee muita oireita (esim. - en pelottele mutta voi käydä näin - hengitys käy äkkiseltään raskaammaksi ja vaikeammaksi,niin HETI lähdet menemään päivystykseen, mieluummin lanssi kyydissä!), niin lähdet päivystykseen.
Kävin äsken kattoo. Enpä arvannut että hunaja voi vaikuttaa.
Joskus pääsee salakavalasti yllättämään nuo allergiat. Miulle tuli viime vuonna tuoreesta ananaksesta. En uskalla uudestaan testata tähän aikaan vuodesta.Juu :hug:
Mä olen joskus aikaisemminkin ottanut hunajaa. Ei ole silloin tuntunut tällaselle.
No ristikkäisoireilut voi ilmaantua myöhemminkin eli se ei ole niin yksyhteen heti, kun on saanut tietää olevansa siitepölyallerginen. Mutta toivottavasti toi johtuiskin jostain inhasta kurkkukipubasilliskomokomasta, joka saa susta häipyä mitä pikimmin huitsun hittoon!Juu :hug:
Mä olen joskus aikaisemminkin ottanut hunajaa. Ei ole silloin tuntunut tällaselle.
Et huudellut mukaan |OOlipa suihkussa yksinäistä: /
näköjään..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056736:Joskus pääsee salakavalasti yllättämään nuo allergiat. Miulle tuli viime vuonna tuoreesta ananaksesta. En uskalla uudestaan testata tähän aikaan vuodesta.
Niinpä, I am so dirty..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056750:Et huudellut mukaan |O
Mitä vahvempi armeija, sitä huonompi muona.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056726:Totta toki tuokin, mutta kaippa sitä noistakin pöperöistä vähän houkuttelevamman näköisiä olisi saanut.
no en niin:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056750:Et huudellut mukaan |O
And i am so hornyNiinpä, I am so dirty..
Niinpä. PALJON numeroita.ikä on vain numeroita
NIH =)
Miulta kyl löytyy peppua vaikka muille jakaa...tai siis..ööh. Miten sen nyt sanois silleen kiltimminMun ahterissa ei riittäis lääni niin monille käsille
eikä aivan pieniä :headwall:Niinpä. PALJON numeroita.
..jaaa tälle linjalle ei mennä sitten ollenkaan |O :stick:..arvatkaas vaan, miettikääs oikein...mä oon itekseni täällä maailman äärissä, kattonu ja kärvistelly sen kamalan panettavan kuningatar- elokuvan :headwall: ja nukkunu ihan hemmetin huonosti ja mun mies - !!!!!!!!! - on sillä jumalan selän takana :snotty:....And i am so horny
Oi! Sie oot bootylicious :heart:Miulta kyl löytyy peppua vaikka muille jakaa...tai siis..ööh. Miten sen nyt sanois silleen kiltimmin
Dirty sanalla on ainakin 2 eri merkitystä.And i am so horny
Onneks mä olen vasta kymmenen.eikä aivan pieniä :headwall:
Miul kans. Pystyy useampi käsi samaan aikaan.Miulta kyl löytyy peppua vaikka muille jakaa...tai siis..ööh. Miten sen nyt sanois silleen kiltimmin
mulla on tota samaa paitsi että mulla ei oo miestä.....jaaa tälle linjalle ei mennä sitten ollenkaan |O :stick:..arvatkaas vaan, miettikääs oikein...mä oon itekseni täällä maailman äärissä, kattonu ja kärvistelly sen kamalan panettavan kuningatar- elokuvan :headwall: ja nukkunu ihan hemmetin huonosti ja mun mies - !!!!!!!!! - on sillä jumalan selän takana :snotty:....
Nyt jos tässä olis ihan kouriin tuntuvana, niin....*runsaasti sensuroitua materiaalia ja kielikuvaa*