The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Otin napin. On sen verran epämukava olo.
Hyvä :hug: - toivottavasti lähtee auttamaan pian...Tarkkaile sitä sun kurkkuas ja sen tuntemuksia, jos kutina ei lähde pois ja tulee muita oireita (esim. - en pelottele mutta voi käydä näin - hengitys käy äkkiseltään raskaammaksi ja vaikeammaksi,niin HETI lähdet menemään päivystykseen, mieluummin lanssi kyydissä!), niin lähdet päivystykseen.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
ikiuni
Hyvä :hug: - toivottavasti lähtee auttamaan pian...Tarkkaile sitä sun kurkkuas ja sen tuntemuksia, jos kutina ei lähde pois ja tulee muita oireita (esim. - en pelottele mutta voi käydä näin - hengitys käy äkkiseltään raskaammaksi ja vaikeammaksi,niin HETI lähdet menemään päivystykseen, mieluummin lanssi kyydissä!), niin lähdet päivystykseen.
Juu :hug:

Mä olen joskus aikaisemminkin ottanut hunajaa. Ei ole silloin tuntunut tällaselle.
 
Juu :hug:

Mä olen joskus aikaisemminkin ottanut hunajaa. Ei ole silloin tuntunut tällaselle.
No ristikkäisoireilut voi ilmaantua myöhemminkin eli se ei ole niin yksyhteen heti, kun on saanut tietää olevansa siitepölyallerginen. Mutta toivottavasti toi johtuiskin jostain inhasta kurkkukipubasilliskomokomasta, joka saa susta häipyä mitä pikimmin huitsun hittoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056726:
Totta toki tuokin, mutta kaippa sitä noistakin pöperöistä vähän houkuttelevamman näköisiä olisi saanut.
Mitä vahvempi armeija, sitä huonompi muona.
Pysyy sotilaat sopivan pahalla tuulella tappeluksiin.

Mut enpä muistanu, et Suomen armeija on noinkin vahva.
 
And i am so horny
..jaaa tälle linjalle ei mennä sitten ollenkaan |O :stick:..arvatkaas vaan, miettikääs oikein...mä oon itekseni täällä maailman äärissä, kattonu ja kärvistelly sen kamalan panettavan kuningatar- elokuvan :headwall: ja nukkunu ihan hemmetin huonosti ja mun mies - !!!!!!!!! - on sillä jumalan selän takana :snotty:....

Nyt jos tässä olis ihan kouriin tuntuvana, niin....*runsaasti sensuroitua materiaalia ja kielikuvaa*
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
..jaaa tälle linjalle ei mennä sitten ollenkaan |O :stick:..arvatkaas vaan, miettikääs oikein...mä oon itekseni täällä maailman äärissä, kattonu ja kärvistelly sen kamalan panettavan kuningatar- elokuvan :headwall: ja nukkunu ihan hemmetin huonosti ja mun mies - !!!!!!!!! - on sillä jumalan selän takana :snotty:....

Nyt jos tässä olis ihan kouriin tuntuvana, niin....*runsaasti sensuroitua materiaalia ja kielikuvaa*
mulla on tota samaa paitsi että mulla ei oo miestä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä