Tuo oli, hei, kielikuva.....oikeesti me krutin kanssa kunnolla puristeltiinKiitos..luulisin, vaikken mie oikeen potkimisesta tykkää.
Tuo oli, hei, kielikuva.....oikeesti me krutin kanssa kunnolla puristeltiinKiitos..luulisin, vaikken mie oikeen potkimisesta tykkää.
Iltakahveet ei koskaan voi olla pahasta. Ilman aamukahvia ei selviä hengissä ja päiväkahveet ne vasta suotavia onkin .Mmmmm-m! :heart:....muikea mimmi mieleenpainuu, makeitten muiskautuksien murunen
...kahvissako se salaisuus :O...pittääkö munkin ruveta iltatsufeja harrastamaan :snotty:...siinäkään hommassa ei sitten varmasti ämpäri riittäis :snotty:
:O neljät kädet pepun kimpussa.Tuo oli, hei, kielikuva.....oikeesti me krutin kanssa kunnolla puristeltiin
Niin on. Tekee hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056640:Iltakahveet ei koskaan voi olla pahasta. Ilman aamukahvia ei selviä hengissä ja päiväkahveet ne vasta suotavia onkin .
Ihkunen tässä oli sen tarpeessa....mutta aina on sijaa kunnon kourajumpalleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056645::O neljät kädet pepun kimpussa.
Mie saatan olla kade :snotty:.
Ei voi vastaan väittää .Niin on. Tekee hyvää.
Vastaan en oo koskaan pannu :saint:.Ihkunen tässä oli sen tarpeessa....mutta aina on sijaa kunnon kourajumpalle
Tätä on hyvä myötäillä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056658:Vastaan en oo koskaan pannu :saint:.
Voi toki. Tuliko sulle mimmoset oireilut?Voiko hunajalle olla allerginen tai jotakin?
Mun ahterissa ei riittäis lääni niin monille käsilleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056645::O neljät kädet pepun kimpussa.
Mie saatan olla kade :snotty:.
Kyllä kätösille muutakin touhua keksitään .Mun ahterissa ei riittäis lääni niin monille käsille
Sitten vuorotellen..Mun ahterissa ei riittäis lääni niin monille käsille
Äläs ollenkaan yllyttele siellä ...tykkäisit vaan kun niin monet on ympärilläMun ahterissa ei riittäis lääni niin monille käsille
Hunaja on ristikkäisallerginen mm. pujon kanssa, ja se taitaa olla kukkimassa paikoitellen kylläVoiko hunajalle olla allerginen tai jotakin?
Otin hunajaa ja tuli jotenki huono olo. Vatsassa ja kurkussa tuntuu pahalle.
kikotappa kunnolla, eihän niistä hommista muuten mitään tuuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30056658:Vastaan en oo koskaan pannu :saint:.
Olen allerginen pujolle, koivulle, lepälle jne. Hoitsu käski ottaa sitä yskään.Hunaja on ristikkäisallerginen mm. pujon kanssa, ja se taitaa olla kukkimassa paikoitellen kyllä
Ja jos muutenkin olet siitepölylle allerginen, niin kannattaa varoen käytellä.
:O - katopas kehveliä. Eipä tainnu hokata tuota ristikkäisallergiaa...eläpä ota enää sitä hunajaa. Koivun ja pujon kukkiessa sitä pitää välttää, myöhemmin toki voit käyttää.Olen allerginen pujolle, koivulle, lepälle jne. Hoitsu käski ottaa sitä yskään.
On mulla. En oo kyl pitkiin aikoihin tarvinnut lääkettä. Mökillä joudun käyttää sitä.Sattusko sulla oleen jotain histamiini- pohjaista allegialääkettä käden ulottuvilla. Tai jotain muuta allergialääkettä, ottais vaan kärkeä pois tosta oireilusta. Hunaja käy ekana kyllä nieluun ja kurkkuun eli siellä voi tuntua kohtuu voimakastakin kutinaa...
kikotappakikotappa kunnolla, eihän niistä hommista muuten mitään tuu
Kokeilepa vasiten, ei se haitaksikaan varmasti ole.On mulla. En oo kyl pitkiin aikoihin tarvinnut lääkettä. Mökillä joudun käyttää sitä.
Olen allerginen pujolle, koivulle, lepälle jne. Hoitsu käski ottaa sitä yskään.
Ällöttävän näköisiä pöperöitä :O :xVarusmiehiltä valitusta ruoan laadusta - "Näilläkö Suomea puolustetaan?" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
pitääkö tässä nyt alkaa 19v pojan isänä alkaa olla huolissaan?
entisvanhaan (ainahi Lapissa) sotapojille tarjottiin semmosta apetta että ei alkanu lapa täristä vaikka olis syvemmänkin ojan taa pitäny alkaa tykistöä siirtämään