The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Höh. Heti loppu viestittely kun sanoo et pillua ei heru.


Arvatkaas kenen lapsi on vieläki tyytyväisenä hereillä :heart: koko päivä ollu yhtä plörinää vaan.
 
IhQ
Kahvia nassuun, vaatteet päälle ja menoks..selkä on jotenkin jumissa, johtunee viereen kömpineestä "pienestä"..tyttö on varmaan 150cm ellei jo vähän ylikin ja 50kg..

Kauhistuin myös kun aamulla menin keittiöön..voi hitto mikä sotku sinne on kertynyt. Kukahan siivois..tai no tiedän kysymättäkin, siivoilen iltapäivällä sit.
 
Huomenta :flower:

Tänään pitäis vähän siivoilla, käydä kaupassa, kasata pihakeinu likalle ja tehdä joku pommin räjäytys omaan vaatekaappiin. Mutta koska heräsin näin aikaisin ja pikku likka koisaa vielä, ajattelin vetästä aamun hitaamman kaavan kautta.

Tsufee siis ihan ekana.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenia!

...aamumörkö ilmottautuu :D...pikkasenko on menneet yöunet harakoille, en mä osaa vieraassa paikassa nukkua ollenkaan...ja hyvinpä olen unohtanut mitä se onkaan asua kerrostalossa...

Katotaan lähteekö kohta hiuksetkin päästä, kun maistelen tuota kahvia :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oho!! Mä sain tehtyä nyt ihan kahvinmakuista kahvia :O :p....arvatkaas vaan muistanko mä enää millä suhteilla mä tohon vempeleeseen mitkäkin vaan laitoin :headwall:...

Se olis sadepäivä näemmä käsillä. Ei haittaa ollenkaan, mulla on pitkäkestoiset käsittelyerät tiedossa mr. Silitysraudan ja mr. Imurin kanssa. Ja näemmä myös varakäämienkin kanssa, sillä täällähän ruvettiin tällä siunaaman hetkellä remontoimaan :O...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä