The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Weird. Joku nelikymppisen oloinen ruottalaisäijä alko laittelemaan mulle viestiä yhellä saitilla. Sanoin ekana ettei kiinnosta tavata mut se on tosi sinnikäs. Ei siis mitenkään vastenmielinen tai sellanen ällö vonkaaja, lähinnä tulee hymy huulille ko se niin kovasti yri sopia tapaamista ku aikoo matkustaa suomeen. Kreisiä. Mikä noita ruotsalaisia vaivaa?
 
Tää elo Nukkumasan vihollisena ei o kivaa.

Eli huomenta tai jotain.

Noist kakkospuolen leikeistä muuten oltiin exrouvakullan kans aina samaa mieltä. Kun mua ei kiinnosta tunkea mitään takapuoleeni, niin eipä vois vähempää kiinnostaa tunkea mitään kenenkään muunkaan takapuoleen. Kun asiasta oli näinkin selkeä yhteisymmärrys, niin eipä seksitouhuissa ollu valittamisen varaa.

Täs huomasin, et jää- ja ruokakaapissani on puutteita. Nurkkakauppa aukeaa seittemältä, joten ostoslistalla on ainaskin pekonia, munia, raejuustoa, italiansalaattia, hapankaalia, sämpylöitä, juustoa ja mitä ny kaapista puuttuukin. Saa myös ehdotella.

Et miten seksitouhut ja aamiaisen saakin mahtumaan samaan postaukseen...

No kun toi toinen osio puuttuu, niin voi koittaa panostaa edes siihen aamiaiseen.
 
Vitsit kun teksi mieli kysellä kaukolta et mitä se tekee muutaman viikon päästä et jos vaikka nähtäis mut en taida uskaltaa ja kehdata varsinkaan kun en tiedä onko sillä joku nainen nykyisin,en mä sinne sitten lähtis. Olis vaan kiva nähdä pitkästä aikaa ja käydä sielläpäin kun siellä oli niin rauhallista..vuorokaudessa ei näkynyt montaa autoa ohi menevän.
Tossa on vaan yks tapa. Soita ja kysy.

Itteään tai ketään muuta ei parane pitää semmottisessa ehkä- löysässä hirttonarussa.
 
Tää elo Nukkumasan vihollisena ei o kivaa.

Eli huomenta tai jotain.

Noist kakkospuolen leikeistä muuten oltiin exrouvakullan kans aina samaa mieltä. Kun mua ei kiinnosta tunkea mitään takapuoleeni, niin eipä vois vähempää kiinnostaa tunkea mitään kenenkään muunkaan takapuoleen. Kun asiasta oli näinkin selkeä yhteisymmärrys, niin eipä seksitouhuissa ollu valittamisen varaa.

Täs huomasin, et jää- ja ruokakaapissani on puutteita. Nurkkakauppa aukeaa seittemältä, joten ostoslistalla on ainaskin pekonia, munia, raejuustoa, italiansalaattia, hapankaalia, sämpylöitä, juustoa ja mitä ny kaapista puuttuukin. Saa myös ehdotella.

Et miten seksitouhut ja aamiaisen saakin mahtumaan samaan postaukseen...

No kun toi toinen osio puuttuu, niin voi koittaa panostaa edes siihen aamiaiseen.
Kuulostaa melko hyvältä aamiaiselta, mulla on taas litra kahvia ja ehkä joku reissari jos töissä ehdin haukata
 
IhQ
Huomenta!

Aamukahvia odottelen taas valuvaksi. Semmoinen yleinen vatutus on olotila nyt enkä tarkalleen ottaen tiiä mikä mättää.

Kakkosista pysytään erossa meilläkin. Jos ei ykkönen kelpaa niin olkoot ilman.
 
Kuulostaa melko hyvältä aamiaiselta, mulla on taas litra kahvia ja ehkä joku reissari jos töissä ehdin haukata
Aamun eka pannullinen kahvetta on jo juotu.

Kauppa aukeaa kolmen vartin päästä, niin sit pääsen kasaamaan just niin hyvän aamiaisen kuin mitä kaupalta on ostettavissa.

Jotain suolaista nuolaistavaa siit jää puuttumaan, jos en sit kanna kauppaneitoa olallani nukkumaluukkuuni.

Mut se olis tosi epäreilu teko muita kaupantarvitsijoita ajatellen.
 
Aamun eka pannullinen kahvetta on jo juotu.

Kauppa aukeaa kolmen vartin päästä, niin sit pääsen kasaamaan just niin hyvän aamiaisen kuin mitä kaupalta on ostettavissa.

Jotain suolaista nuolaistavaa siit jää puuttumaan, jos en sit kanna kauppaneitoa olallani nukkumaluukkuuni.

Mut se olis tosi epäreilu teko muita kaupantarvitsijoita ajatellen.
Tossa voi aina ajatella että kauppias hoitaa homman. Joko ne muut asiakkaat tai sitten sen kassaneidin.
 
Huomenta.

Helkutin potkupallon takia piti valvoa 2 asti, mutta Saksa voitti :heart: Nyt sit vähän silmät ristissä täällä ryystän kahvia, kohta kaveri tuo lapsensa tähän meille, ku menee ite salille. Niillä on vesirokkoa, nii ei voi ottaa mukaankaan ja mä lupasin pitää sen aikaa, kun ei noista koskaa oo mitää vaivaa ollu, lähinnä vaan seuraa omille muksuille :)

Illalla sitte lähetään katsastaan "uus" Viking Grace poikien ja J:n kummitädin kanssa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä