yläosattomissa :OKuntoilemaan :wave:
yläosattomissa :OKuntoilemaan :wave:
Hermoa rupes kiristää tekstarin takia.Noh?
:hug:Hermoa rupes kiristää tekstarin takia.
Niinhän se menee, että ensin mies toteaa, että hyi helvetti hänen perseeseensä ei ainakaa mitään tungeta, yök, kuvottavaa.. ja jo seuraavassa lauseessa vongataan naiselta kakkosta...dildoista ja pepuista nousee mieleen ajatus:
monikohan mies hinkuis vielä anaalia jos pitäis ensin todisteeksi antaa muikkelin dildottaa itseään samankokoisella patukalla mitä oma penis on?
Yks tyyppi kerran leikki mun dildolla kun en ollut kotona.dildoista ja pepuista nousee mieleen ajatus:
monikohan mies hinkuis vielä anaalia jos pitäis ensin todisteeksi antaa muikkelin dildottaa itseään samankokoisella patukalla mitä oma penis on?
kyllä se puhelin piipittää joskus todella tiuhaan mut sit kun tulee tollasia ärsyjä niin rupee kiristää kunnolla.no sulla on kummiski siinä mitassa elämää että ylipäätään saat tekstareita
Ei paha idea. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30050345:yläosattomissa :O
Tulitko kotiin herkällä hetkellä .Yks tyyppi kerran leikki mun dildolla kun en ollut kotona.
Kuntosali alkoi kuulostamaan loistavalta paikalta :xmas:Ei paha idea. :xmas:
En mutta kertoi leikkineensä sillä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30050379:Tulitko kotiin herkällä hetkellä .
Ei ollu vaikeeta, meinaan törmänny tollasiin tyyppeihin ihan IRL, muutamiinkin, kun enimmäkseen aina miespuolisten kanssa hengaillu..a2m sai heti kiinni mun hajatelmasta
Meidän pitäs käydä samalla salilla. Voidaan kuntoilla ja jutella.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30050384:Kuntosali alkoi kuulostamaan loistavalta paikalta :xmas:
En mutta kertoi leikkineensä sillä.
jep.. Exit Only.Mä oon joskus ukkokullalle sanonut, että omaan berberiinsä saa survoa vaikka puhelinpylvään, mun berberi pysyköön neitseellisenä
Vaadimme Myttyseltä tuon kuntosalin osoitteen :attn:Meidän pitäs käydä samalla salilla. Voidaan kuntoilla ja jutella.
Ei vain palstailla yhdessä.
Mua ei oikein noi salit nappaa ja sen oon näkönenkin mut hitto kun kaikki asuu niin kaukana niin ei voi etes rehvata.Meidän pitäs käydä samalla salilla. Voidaan kuntoilla ja jutella.
Ei vain palstailla yhdessä.
pirruuttani, lienet ehkä huomannut että tykkään väännellä nimiäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30050389:Ei ollu vaikeeta, meinaan törmänny tollasiin tyyppeihin ihan IRL, muutamiinkin, kun enimmäkseen aina miespuolisten kanssa hengaillu..
Tosta a2m tuli mieleeni, että tiedätkö mistä tuo on lyhenne, käytätkö sitä sen vuoksi, vai muuten vaan tullu jostain sun mielees?
Ei tarvi välttämättä salilla käydä. Voi jumpata.Mua ei oikein noi salit nappaa ja sen oon näkönenkin mut hitto kun kaikki asuu niin kaukana niin ei voi etes rehvata.
Kyllä mä jumpata osaan ja sillonhan sitä on aika levällään...Ei tarvi välttämättä salilla käydä. Voi jumpata.
Niin ollaan aika levällään.
Oli kai ees pessyt leikin jälkeen??En mutta kertoi leikkineensä sillä.
Vai niin.Kyllä mä jumpata osaan ja sillonhan sitä on aika levällään...
Oli pessyt sen.Oli kai ees pessyt leikin jälkeen??