ikiuni
Oon yläosattomissa. Ajattelin vain jakaa tämän tiedon kanssanne :xmas:
Oon yläosattomissa. Ajattelin vain jakaa tämän tiedon kanssanne :xmas:
Juu annoin poloisten vähän haukata happea, ennen kuin survoin ne extralitistäviin urheiluliiveihin. Nyt mulla onki sit aina yhtä viehkeä monoboob..uuuuu...annat ilmakylpyjä kansallispuvun taskuille
MonoboobJuu annoin poloisten vähän haukata happea, ennen kuin survoin ne extralitistäviin urheiluliiveihin. Nyt mulla onki sit aina yhtä viehkeä monoboob
Entäs jääpuikkoa pers suuksissa?Ehdottomasti ja sitten raporttia tänne. Kaikkea voi kuulemma kokeilla paitsi ruotsalaisia kansantansseja ja sitä toista en muista.
:$ kuulostaa...ikävältäEntäs jääpuikkoa pers suuksissa?
Vois olla juu ikävän tuntuista:$ kuulostaa...ikävältä
Mieluimmin täräytän dildolla.Entäs jääpuikkoa pers suuksissa?
Noista voisin valita tuon jääpuikonMieluimmin täräytän dildolla.
:O öööööööö..... kivat uudet hiukset :xmas:
Vähän rasvausta niin kyllä se siitä.Noista voisin valita tuon jääpuikon
Johan se ehtii vähän ehkä sulaakin matkalla
Tietty riippuu puikon koostakin
Ainaki sää huomasit :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30050301::O öööööööö..... kivat uudet hiukset :xmas:
Siinä jääpuikossa on vaan se ongelma, että juuri kun siihen alkaa tottua se sulaa. Kuulemma. Kaveri kertoi. :ashamed:Entäs jääpuikkoa pers suuksissa?
NainenAinaki sää huomasit :xmas:
Mä oon joskus ukkokullalle sanonut, että omaan berberiinsä saa survoa vaikka puhelinpylvään, mun berberi pysyköön neitseellisenädildoista ja pepuista nousee mieleen ajatus:
monikohan mies hinkuis vielä anaalia jos pitäis ensin todisteeksi antaa muikkelin dildottaa itseään samankokoisella patukalla mitä oma penis on?