ikiuni
Niin minäkin olin silloin. Olen yh.Hieman noloa, olen yksin muksun kanssa.
Niin minäkin olin silloin. Olen yh.Hieman noloa, olen yksin muksun kanssa.
Mää oon kuullut että se toinen oli mieskuorolaulu. Ja se toinen oma mummo.Ehdottomasti ja sitten raporttia tänne. Kaikkea voi kuulemma kokeilla paitsi ruotsalaisia kansantansseja ja sitä toista en muista.
jos se on miehille ja naisille eri?Mää oon kuullut että se toinen oli mieskuorolaulu. Ja se toinen oma mummo.
Jotakin hyötyä siitä.Se on mukavaa tuo vuorotyö. Ei paljon ehi riidellä. Jääkaapilla sanotaan moikat ja kuppi kahvia ja sitten toinen jo onkin menossa.
Tavallaan joo. En kuitenkaan tykkää näistä. Viikonloppuna vuorot kellon ympäri ja siitä sulavasti vaihdetaan yövuoroihin. Parin viikon päästä taidetaan olla yhtäaikaa kotona kokonainen päivä.Jotakin hyötyä siitä.
Se on mahdollista. Itse voin kyllä jättää kansantanhut, mieskuorolaulun, siskon ja mummon rauhaanjos se on miehille ja naisille eri?
Sitä ajattelinkin jotta ei kovin kivaa ole.Tavallaan joo. En kuitenkaan tykkää näistä. Viikonloppuna vuorot kellon ympäri ja siitä sulavasti vaihdetaan yövuoroihin. Parin viikon päästä taidetaan olla yhtäaikaa kotona kokonainen päivä.
Ei vielä. Odotan pizzapoikaa.Iltakahvi
Mun oli pakko laittaa ite ruokaa, kun kaalikeittopoikaa ei taida olla olemassaEi vielä. Odotan pizzapoikaa.
Vois se olla...hahmona Paavo Pesusienessä, sopis sinne.Mun oli pakko laittaa ite ruokaa, kun kaalikeittopoikaa ei taida olla olemassa
Eeh, en halua elää Paavo Pesusieni -maailmassa!Vois se olla...hahmona Paavo Pesusienessä, sopis sinne.
..uuuuu...annat ilmakylpyjä kansallispuvun taskuilleOon yläosattomissa. Ajattelin vain jakaa tämän tiedon kanssanne :xmas:
Kaalikeittopoika haisee pahalle ja sillä ei ole yhtään ystäviä, paitsi laguunin pohjalla. Hän sukeltaa sinne kypärä päässä kuten se orava ja seikkailee Paavon kanssa.Eeh, en halua elää Paavo Pesusieni -maailmassa!