Miksi te joilla on pitkät kesälomat ette matkusta ulkomaille kun on näin kurjat kelit?

• Viestiketjun aloittaja "ihanaa"
  • Ensimmäinen viesti
Raha.

Mulle on ollut ihan oma valinta hommata neljä kersaa, tallillinen hevosia ja sekalainen satsi pienempiä elukoita.

Mutta tällä setillä on aika selvää, että jos meinaisi lennättää perheensä etelään aina, kun keli alkaa aiheuttaa kevyttä ketutusta, ja maksaa jonkun ympärivuorokautisesti hoitamaan puolta korkeasaarta siksi aikaa, saisi olla miljonääri.
Minä en ole.

Kelit v*tuttaa, mutta on sitä lämmintä vissiin loppukesästä luvattu. Ja sisällä saa kyllä leivinuunin tulille ja ulos lähtiessä vaatetta päälle, jos tuntuu, että paleltaa.

kysymys
[QUOTE="jee";30049006]kyllä mä van ruotsinreissulla kävin vaikka kaikki ei kovin hyvin mennytkään.[/QUOTE]

Siinä sun valitsemassasi taudissa on hoitona ABVD (ihan tiedoksi, kokeile vaikka googlettaa), sen aikana sä et pysty etkä ehdi sille mainitsemallesi matkalle. Fakta.

Kysymys
En sure olematonta. Sulla on vaan mennyt päin seiniä kaikki 'fakta' aina diagnoosista alkaen tässä mauttomassa provossa. Tässä muutama esimerkki: väillä tauti on NHL, välillä taas Hodgkin. Lymfoomaa ei todeta verikokeella. Viime viikonhan sä tosiaan olitkin siellä Ruotsissa, mainitsit silloin että mitään sivuvaikutuksia ei ole hoidosta tullut. Ei pidä paikkaansa. Kantelua ei tehdä Valviraan vaan AVIin. Sun työsuunnitelmat ei olisi mahdollisia jos sulta oikeasti hoidettaisiin Mb Hodgkinia.

Jatkanko vielä?

Mee itsees trolli.

.aha
En sure olematonta. Sulla on vaan mennyt päin seiniä kaikki 'fakta' aina diagnoosista alkaen tässä mauttomassa provossa. Tässä muutama esimerkki: väillä tauti on NHL, välillä taas Hodgkin. Lymfoomaa ei todeta verikokeella. Viime viikonhan sä tosiaan olitkin siellä Ruotsissa, mainitsit silloin että mitään sivuvaikutuksia ei ole hoidosta tullut. Ei pidä paikkaansa. Kantelua ei tehdä Valviraan vaan AVIin. Sun työsuunnitelmat ei olisi mahdollisia jos sulta oikeasti hoidettaisiin Mb Hodgkinia.

Jatkanko vielä?

Mee itsees trolli.
Mä kuule ihan itse olen sopinut lääkärin kanssa hoidoistani ja matkusteluistani eipä ne muille kuulu. Ja mun työsuunnitelmat on unelmointia onko sekin multa kielletty?

"sipsi"
Mie nautin lomallani oleilusta, haen kassikaupalla luettavaa lähikaupungin kirjastosta, ja sateella saatan olla päivän peiton alla lukemassa. Parasta lomailua :heart: Pihassa riittää pikkupuuhaa pilvisinäkin päivinä. Ja sanottava on, että olen aika pihikin. Tytön harrasteeseen menee rahaa, mieluummin olen siellä mukana kuin viikon jossain etelässä - aikanaan on tullut sielläkin reissattua.

Syksyllä olen kyllä lähdössä kaupunkilomalle ystävän kanssa, jos kaikki menee hyvin :)

vieras...
Sää on mulle täysin merkityksetön asia lomalla. Tykkään istua koneella ja katsoa leffoja. Ei kaikki vietä lomaansa istumalla ulkosalla. Ei jaksa ymmärtää miten jollekin joku sää voi olla niin tärkeä asia.

Yhteistyössä