Ei sun tarvitse surra mun sairauksia tai mun hoitojani. Mä kävin jo matkalla, vaikka kaikki ei ihan hyvin mennytkään niin lapsenkin on joskus päästävä jonnekkin reissuun.Siinä sun valitsemassasi taudissa on hoitona ABVD (ihan tiedoksi, kokeile vaikka googlettaa), sen aikana sä et pysty etkä ehdi sille mainitsemallesi matkalle. Fakta.
Mä kuule ihan itse olen sopinut lääkärin kanssa hoidoistani ja matkusteluistani eipä ne muille kuulu. Ja mun työsuunnitelmat on unelmointia onko sekin multa kielletty?En sure olematonta. Sulla on vaan mennyt päin seiniä kaikki 'fakta' aina diagnoosista alkaen tässä mauttomassa provossa. Tässä muutama esimerkki: väillä tauti on NHL, välillä taas Hodgkin. Lymfoomaa ei todeta verikokeella. Viime viikonhan sä tosiaan olitkin siellä Ruotsissa, mainitsit silloin että mitään sivuvaikutuksia ei ole hoidosta tullut. Ei pidä paikkaansa. Kantelua ei tehdä Valviraan vaan AVIin. Sun työsuunnitelmat ei olisi mahdollisia jos sulta oikeasti hoidettaisiin Mb Hodgkinia.
Jatkanko vielä?
Mee itsees trolli.
Äläpä sitten kirjoittele tänne niistä jos ne ei kerran muille kuulu.Mä kuule ihan itse olen sopinut lääkärin kanssa hoidoistani ja matkusteluistani eipä ne muille kuulu. Ja mun työsuunnitelmat on unelmointia onko sekin multa kielletty?
Saahan tänne kirjoittaa mistä haluaa.Äläpä sitten kirjoittele tänne niistä jos ne ei kerran muille kuulu.
Ja sitten jos joku kysyy niin toteat että kyseessä on yksityisasia. Tai vaan häivyt ketjusta kun en osaa vastata.Saahan tänne kirjoittaa mistä haluaa.
Kyllä mä osaan vastata mutta en jaksa aina jankata noista sairauksistani. Niitä nyt vaan on useampi ja ne haittaa elämää, paljonkin mutta ei voi mitään.Ja sitten jos joku kysyy niin toteat että kyseessä on yksityisasia. Tai vaan häivyt ketjusta kun en osaa vastata.
Juupas eipäs. Mäkin san kirjoittaa tänne ihan mistä haluan.