:hug:päivää :wave:
No nyt vituttaa. Oon kipee. Kuumetta, kurkku ja korvat kipeet.
:hug:päivää :wave:
No voi hitsi, lääkettä naamaan ja petiin lepäämään,mars. :hug: :hug:päivää :wave:
Kohta sänkyyn.No voi hitsi, lääkettä naamaan ja petiin lepäämään,mars. :hug: :hug:
Ei ole aikaista.Taijan aukasta ekan tölkin juomista aika aikaista, mut ei kai haittaa.
Hyvä,lepäilehä,ni parannut pian. =)Kohta sänkyyn.
Tinku tupla :hug: :hug:En sano yhtikäs mitään.En sano en.Tekis mieli vaan rähjätä ja riehua.
miksi meidän pitäis huomata jonkun random muikkelin uus kuontalo tai luuis vittunin käsveska?Jos ei kakslahkeiset huomaa muutoksia naisen kampaaja reissun jälkeen niin onneksi naiset sentäs Tuli kivaa palautetta uudesta väristä ja mallista vaikka ei mulla hiuksia juuri leikattu mutta kun hiukset oli eritavalla laitettu.
tarkotinkin nyt tuttuja miehiä.miksi meidän pitäis huomata jonkun random muikkelin uus kuontalo tai luuis vittunin käsveska?
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2218883-ketju/sivu5118.html#post30039949Iltaa. Mitä sulle on käyny Famipala puhelinkaupoissa? Itsellä oli netissä myynnissä korkkaamaton Samsungin luuri tuli vain häirikköviestejä.
Mä oon tykästynyt punaiseen tukkaanVois itekkin vetästä vähän väriä piähän Vaan uskaltaako keskellä viikkoa kun huomenna pitäis töihin taas mennä ja jos onkin väriä pitkin naamaa :snotty: