The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Wauu...noihan on oikein erähenkisen näköiset :)!

Joo, kannatti siis meikäläisen herätä tähänkin päivään - heti omaksunu roppakaupalla uutta tietoa, mikä taatusti jää mielenpäälle muhimaan kun näitä hankintoja tässä siunaantuu. Kyllä te ootte vaan niin hyvää porukkaa :)!
mulla on itellä muckbootsin talvikumpparit hirvi- ja muihin erähommiin niin sillä tiiän niitä suositella

tosin talvimalli on liian lämmin kesällä
 
Saahan niihin mustiinkin väriä kun laittaa vaikka raitoja jeesusteipistä :D
Voi apua sentäs :D - mun yksi kirosanoista on toi jesari, kun noi ukonkehvakkaat käyttelee sitä joka hiien paikkaan, kun suttaavat ja sätöstelevät :D...ja kun ne ylijäämä- oho- kurtturuttukappaleet eivät näemmä kulkeudu heidän mukanaan roskikseen :O :snotty:, niin niitä on ilo poimia mm. sukanpohjista pois :kieh:

Tuosta puuttuis enää spray- maalin kanssa suihkauttelut :D...joo, mun olkoot kuitenni mustat väriltään...merkki vois vaikka sitten olla jo joku muu.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
pakko laittaa tämä tämä tänne, tuntuu olevan myyjällä vähän kootut selitykset ja "ostajilla" kivat kommentit :D

Samsung Galaxy S5 - 230 € - Matkapuhelimet, Samsung - Matkapuhelimet, Samsung - Puhelimet - Huuto.net - (suljettu)
Huh huh, voiko enää läpinäkyvämpää olla :D

Itse meinannut kanssa tietokone kaupoilla hassahtaa huijaukseen, ONNEKSI silloin oli muutakin asiaa pankkiin, ja päätin maksaa tietokoneen (400e) siinä samalla tiskillä.
Pankkivirkailija (tuttu täti) kysäisi onko mulla mennyt nimi väärin kun tilinumeron perusteella on ihan eri tyyppi kun se jonka tiedot oli lapulla.
Yritin samantien soittaa heppulille, puhelimeen ei yllättäen saanut yhteyttä.

Jäi 400e siirtämättä, ilmotus meni poliisille ja hemmetin vihanen sähköposti huijarille.

Oli siinä mielessä ovela huijaus, että kepuli mies oli kaapannut tunnistautuneen ja hyvän palauteprosentin omaavan myyjän tilin...
 
Nyt kuulkaas saatte pärjätä ilman mua :D..eli mä poistun hommiin :wave: eli käyttämään puhelinta ahkerasti ja seikkailemaan liikenteeseen. Pesukoneen pyöriessä - toivottavasti osasin ohjelmoida oikein, on himpun verran erikoisempi kuin kotona eli pesutulosta odotellessa - vielä suhaan mopilla lattiat yms. muuta tanhuamista.

Muikeeta maanantaita vesisateesta huolimatta :)!
 
Aamua. Nukuttiinpa puolikkaan kanssa makosasti kymppiin asti. Kolmen aikaan vasta oltiin perillä ko pysähdeltiin aika paljon matkalla. Pitäis käydä tänään kyselemässä niitä duunihommia että sais alta pois ja vois keskittyä sit nauttimaan ja pitämään hauskaa. Vähän vaan meinaa väsy painaa matkan jäljiltä.
Tsemppiä työhommiin! Oppiko puolikas käyttäytymään mummolassa?
 
Huh huh, voiko enää läpinäkyvämpää olla :D

Itse meinannut kanssa tietokone kaupoilla hassahtaa huijaukseen, ONNEKSI silloin oli muutakin asiaa pankkiin, ja päätin maksaa tietokoneen (400e) siinä samalla tiskillä.
Pankkivirkailija (tuttu täti) kysäisi onko mulla mennyt nimi väärin kun tilinumeron perusteella on ihan eri tyyppi kun se jonka tiedot oli lapulla.
Yritin samantien soittaa heppulille, puhelimeen ei yllättäen saanut yhteyttä.

Jäi 400e siirtämättä, ilmotus meni poliisille ja hemmetin vihanen sähköposti huijarille.

Oli siinä mielessä ovela huijaus, että kepuli mies oli kaapannut tunnistautuneen ja hyvän palauteprosentin omaavan myyjän tilin...
No mullahan on just parhaillaan vääntö menossa yhden puhelimen kanssa.
Piti saada ke seurantatunnus, eipä tullut eikä pe postilappuakaan.
Tänään kuulemma jos ei laatikkoon tule lappua, "myyjä" ottaa yhteyttä postiin ja palauttaa rahat. Katotaan nyt palauttaako.

Pyysi 1/3 osan luurista ja kysyinkin miksi et koko summaa halunnut kerralla mutta saahan noinkin tilin tehtyä kun monilta pyytää pienen summan.


Muoks.
Laitoin myöhemmin s.postin kuukleen ja löytyi pari mielenkiintoista juttua huutonetin sivulle...
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Täällä paiataa aurinko ja on nätti ilma. Lisää kahvia kohta, hittoku tytöt kukku vielä sen jälkeen ko me laitettiin puolikkaan kanssa nukkumaan niin ei kehtaa vielä herättää vaikka mieli tekis.
 
Voi perseinen sentään. Olihan tuo melkein arvattavissa. :|

Kannattaa ehdottomasti tehdä rikosilmotus kaikista tuollasista, niitä on niin paljon nykyään, että tuntuu ettei mikään saa mokomia kuriin :mad:
Niinhän tuo oli.
Juu, kyllä teen ilmoituksen jos ei rahoja ja kopiota maksusta ole klo 20 mennessä.
Näin laitoin s.postiin + paljon kaikkea muutakin :D

Mietin vaan että pitäiskö se tehdä kaikesta huolimatta kun kuitenkin hidastellut vastauksia jo ke lähtien.

Mutta toisaalta jos laittaa rahan takaisin, onko ilmoitus paikallaan?
 
Niinhän tuo oli.
Juu, kyllä teen ilmoituksen jos ei rahoja ja kopiota maksusta ole klo 20 mennessä.
Näin laitoin s.postiin + paljon kaikkea muutakin :D

Mietin vaan että pitäiskö se tehdä kaikesta huolimatta kun kuitenkin hidastellut vastauksia jo ke lähtien.

Mutta toisaalta jos laittaa rahan takaisin, onko ilmoitus paikallaan?
Eipä siinä vaiheessa kannata rikosilmotusta tehdä jos rahat saat takaisin, mut huutiksen ylläpidolle silti kannattaa informoida miten kauppa meni...

Toivottavasti saat rahat takaisin, epäilen kyllä vähän sitäkin : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä