Olenko ainut joka kyllästyy kumppaniinsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn vaan

Vieras
Meillä on mahtavaa seksiä, mutta olen kyllästynyt saman ihmisen kanssa panemiseen. Jaksan innostua samasta ihmisestä max. 3-vuotta ja sitten on pakko vaihtaa tai edes alkaa pettämään.
Olenko ainut jota ei vaan kiinnosta saman ihmisen kanssa touhuuminen vaan haluaa vaihtaa aika ajoin uuteen kumppaniin?

En kamalan montaa kuukautta kiihotu esim. suutelemisesta ja sitä alan kaipaamaan loppujen lopuksi...sitä kiihottumista jo pelkästä katseesta. Ei sitä tunnetta saa jos on kauan saman kumppanin kanssa.

Kyllä mäkin välillä kyllästyn ja mietin, että jaksaako tuota samaa naamaa vielä kauankin katsella. Mutta sitten se kyllästyminen menee aina jossain vaiheessa ohi.
Kohta 9 vuotta oltu yhdessä =) ja aina kyllästymisjakson päättyessä olen huisin onnellinen siitä, että en tehnyt mitään tyhmää, mulla on ihan paras mies :heart:

Olen pisimilään jaksanut 7v. saman kanssa kunnes annoin periksi ja hommasin rakastajan, no sen jälkeen se oma ei kiinnostanut yhtään ja erosin. Nyt on ollu sama mies 3-vuotta ja pikku hiljaa alkaa tuntua siltä, että kaipaan vaihtelua.

Jos raskaus ei ala, ihmisen biologia käskee eroamaan hedelmättömästä kumppanista. Ihminen on eläin, sinä päätät toteutatko sitä eläimellisyyttä vai jotain syvempää? Missä on rakkautesi?

Täällä samanlainen, kolmen vuoden jälkeen on tehty miehen vaihto... :( nyt oon päättäny, että enää en vaihda vaikka kyllästyisinkin, tälle viimeiselle kun tulin tehneeksi lapset. Enkä oo vaihtanu, vaikkaki ajoittaista kyllästymistä on havaittu, ne kuitenkin menee sitten aina ohi. Yhteistä taivalta nyt 7 vuotta, eikä edes pettäminen ole käynyt mielessä. Olisiko sitten jotain aikuistumista tapahtunut itselläni, luultavasti :)

Kyllä jossain on vikaa jos noin käy. Kun minä en saanut aikaisempien kanssa sellaista seksiä jota olisin oikeasti halunnut, niin kävi noin. Sitten kun asian tiedosti itse ja uskalsi sanoa mitä haluaa, niin eipä ole ollut ongelmaa ja sama kumppani on varmasti loppuelämän ajan kiinnostava ja himottava.

Meillä on mahtavaa seksiä, mutta olen kyllästynyt saman ihmisen kanssa panemiseen. Jaksan innostua samasta ihmisestä max. 3-vuotta ja sitten on pakko vaihtaa tai edes alkaa pettämään.
Olenko ainut jota ei vaan kiinnosta saman ihmisen kanssa touhuuminen vaan haluaa vaihtaa aika ajoin uuteen kumppaniin?

Täältä et lohtua saa, niin kyllästetty tämä foorumi on valehtelevista esimerkillisistä vaimoista. Sisimmässään ovat aivan tavallisia, fantasioivia, haaveilevia, eripuraisia ja tyypillisiä omaa kuvaansa kiillottavia ns. hyviä vaimoja. Suoraan sanoen oksettavia.

Te, jotka kaipaavat vaihtelua: oletteko ajatelleet, että elämä menee "hukkaan" kituessa väkisin tilanteessa, joka ei tyydytä tarpeeksi? Eikö silloin olisi parempi vain vaihtaa ja jättää muiden mielipiteet omaan arvoonsa. Itse en ainakaan haluaisi olla suhteessa, jossa seksi ei tyydytä ja eletään kuin hyvät ystävät.

Luulisin että jos olisi rakastunut ja oikeasti parisuhteessa eikä vaan panosuhteessa niin ei kyllästyis... :saint:

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
[QUOTE="Hanna";30048529]Kyllä mäkin välillä kyllästyn ja mietin, että jaksaako tuota samaa naamaa vielä kauankin katsella. Mutta sitten se kyllästyminen menee aina jossain vaiheessa ohi.
Kohta 9 vuotta oltu yhdessä =) ja aina kyllästymisjakson päättyessä olen huisin onnellinen siitä, että en tehnyt mitään tyhmää, mulla on ihan paras mies :heart:[/QUOTE]

Ja selvennykseksi vielä, että mä en ole koskaan ollut kyllästynyt meidän seksiin. Se on loistavaa!
Mutta välillä kyllästyn muuten suhteeseen. En usko, että vikaa on oikeastaan miehessä lainkaan, välillä itse toivoisi olevansa villi ja vapaa. Mutta kuten jo sanoinkin, onneksi en ole kyllästymisvaiheen aikana tehnyt päätöstä lähteä. Katuisin sitä myöhemmin ihan varmasti!

Nii ehkä. Kuitenkin mm. Raamattu ja Koraani molemmat antaa esimerkkejä moniavioisuuden puolesta. Esim. Abraham, Jaakob ja Salomo kaikki pitivät monta vaimoa/orjatarta, Salomolla niitä taisi olla 1000.

Mutta kuinkas herkkua näillä sitten oli niiden usean vaimonsa kanssa? abrahamille tuli vaan ikävyyksiä niistä sivuvaimoista ja perheriitoja. Jaakob ei olisi halunnut kahta vaimoa edes, vaan sai sen toisen vahingossa ja joutu ottamaan että olis saanut sen kenet halusi alunperin. Lisäksi ne sen lapsetkin tappeli keskenään kun ne oli eriarvoisessa asemassa.
Ja Samomonin ajatuksia voi lukea saarnaajan kirjasta, että turhaa kaikki.

Yksikään raamatun kertomus, jossa on monta vaimoa miehellä, ei oo mikään herkkuesimerkki, että niin kannattas tehdä. Vaikka se moniavioisuus on ollut ihan yleistä, niin ei se silti oo hyvä asia.

Yhteistyössä