Olen rakastajani vaimoa rumempi ja vanhempi - ottaisi varmaan koville, jos vaimo tietäisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieraana";30048147]Mitä sun mies mahtaisi ajatella tästä toisesta miehestä?[/QUOTE]

Tuskin olisi kovin riemuissaan, jos tietäisi nuoresta rakastajastani, mutta on ollut myös helpottunut, kun en ole ollut koko ajan painostamassa seksiin.

En erityisesti hekumoi, kunhan vaan tuli mieleen miettiä asiaa tältäkin näkökannalta.

No ei ole mitään yleispätevää vastausta pohdiskeluihisi. Voi jopa käydä niin, että vaimo ei edes mieti ulkonäköäsi, kun pettäminen paljastuu, jos hänellä on vaikka ollut salasuhde itselläänkin ja on jopa miettinyt eroa miehestään. (Nyt sä tietysti vastaat, että ei sen vaimo mieti eroa, vaan rakastaa miestään ja haluaa olla sen kanssa ikuisesti :D -mistäs sinä tietäisitkään...)

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30048160:
No ei ole mitään yleispätevää vastausta pohdiskeluihisi. Voi jopa käydä niin, että vaimo ei edes mieti ulkonäköäsi, kun pettäminen paljastuu, jos hänellä on vaikka ollut salasuhde itselläänkin ja on jopa miettinyt eroa miehestään. (Nyt sä tietysti vastaat, että ei sen vaimo mieti eroa, vaan rakastaa miestään ja haluaa olla sen kanssa ikuisesti :D -mistäs sinä tietäisitkään...)

Turhaan yrität laittaa sanoja suuhuni. En tietenkään voi tietää vaimon kuvioista sen tarkemmin, kun en ihmistä edes tunne. Toivon hänen kuitenkin pysyvän avioliitossaan, koska katson suhteen ukkomieheen olevan turvallisin kannaltani. Jos rakastajani eroaisi, niin harkitsisin vakavasti uuden ukkomiesrakastajan hankkimista.

Emme aio jäädä suhteesta koskaan kiinni, vaan se tulee pysymään salaisena aina. Vaimolle ei siis tule ikävää oloa takiani.

Ajatus lähti liikkelle omalta kannaltani katsottuna. Itse olisin enemmän huolissaan, jos miehelläni olisi minua vanhempi ja rumempi rakastajatar kuin jos lankeaisi johonkin nuoreen missiin.

Niin no tietysti aina ne salasuhteet eivät pysy salaisina, vaikka se aikomus olisi ollut.

Mistä olisit huolissasi, jos kävisi ilmi, että miehelläsi olisi "vanhempi ja rumempi" rakastajatar? Itse en varmaan olisi huolissani yhtään mistään, ja aika moni varmaan miettisi siinä tilanteessa lähinnä sitä, haluaako itse erota. En saa kiinni tuosta huolissaan olosta...

Jaa..reikä se on rumallakin ja jos se tekee juttuja mitä oma rakas ei tee ja/tai on aina valmiinaa kun vähänkin panettaa niin kaipa sitä voi aikansa käydä polkemassa ilmaista lihaa

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30048174:
Niin no tietysti aina ne salasuhteet eivät pysy salaisina, vaikka se aikomus olisi ollut.

Mistä olisit huolissasi, jos kävisi ilmi, että miehelläsi olisi "vanhempi ja rumempi" rakastajatar? Itse en varmaan olisi huolissani yhtään mistään, ja aika moni varmaan miettisi siinä tilanteessa lähinnä sitä, haluaako itse erota. En saa kiinni tuosta huolissaan olosta...

Siitä juuri olisin huolissani, että miehellä on muitakin kuin pinnallisia tunteita ja saattaisi jopa harkita lähtevänsä tämän toisen matkaan. Näin on käynyt tuttavapiirissä aikoinaan. Itse en halua erota.

Siitä juuri olisin huolissani, että miehellä on muitakin kuin pinnallisia tunteita ja saattaisi jopa harkita lähtevänsä tämän toisen matkaan. Näin on käynyt tuttavapiirissä aikoinaan. Itse en halua erota.

Ahaa, joo. Itselläni ei ole kokemusta asiasta eikä tuttavapiirissäkään juuri taida olla, mutta mitä olen keskustelupalstoja lukenut, niin yleensä ihmiset kai ajattelevat ensireaktionaan, että eivät itse halua jatkaa suhdetta. Osa sitten tietysti jatkaa, jos toinen lopettaa sivusuhteen ja tulee jonnekin pariterapiaan tms ja haluaa yhdessä ratkaista tilanteen. Samoin pari tuttavaa, joille on käynyt niin, päättivät itse suhteensa, koska eivät enää halunneet olla pettäneen puolison kanssa.

Miksi et halua erota? Taloudellisista syistä? Eikö olisi itsellekin vapauttavampaa erota ja elää ilman pelkoa kiinni jäämisestä useiden rakastajien kanssa? Vielä nuorempien ja innokkaampien? Ei enää huonoa omaatuntoa?

Onko sulla koskaan paha mieli oman miehesi tai rakastajasi vaimon puolesta? Vai ajatteletko tilannetta puhtaasti win-win -näkökulmasta - miehesi ei joudu harrastamaan seksiä useammin kuin haluaisi, rakastajan vaimo ei joudu opettelemaan uusia temppuja ja sinä ja rakastaja saatte mitä haluatte?!

Pelkäätkö koskaan, että ihastuisit rakastajaasi? Että sulle tulisi tunne, ettei se mikä teidän välillä ole riitäkään vaan haluat enemmän ja vaimo alkaakin tuntua kilpailijalta?

[QUOTE="Henriikka";30048404]Miksi et halua erota? Taloudellisista syistä? Eikö olisi itsellekin vapauttavampaa erota ja elää ilman pelkoa kiinni jäämisestä useiden rakastajien kanssa? Vielä nuorempien ja innokkaampien? Ei enää huonoa omaatuntoa?

Onko sulla koskaan paha mieli oman miehesi tai rakastajasi vaimon puolesta? Vai ajatteletko tilannetta puhtaasti win-win -näkökulmasta - miehesi ei joudu harrastamaan seksiä useammin kuin haluaisi, rakastajan vaimo ei joudu opettelemaan uusia temppuja ja sinä ja rakastaja saatte mitä haluatte?!

Pelkäätkö koskaan, että ihastuisit rakastajaasi? Että sulle tulisi tunne, ettei se mikä teidän välillä ole riitäkään vaan haluat enemmän ja vaimo alkaakin tuntua kilpailijalta?[/QUOTE]

En halua erota, koska rakastan miestäni, arki ydinperheenä toimii hyvin, en halua rikkoa lapsiltani kotia ja tietenkin myös taloudelliset seikat vaikuttavat, vaikkakin vain vähäisessä määrin. Minulla ei ollut edes tarkoitus hakea uutta parisuhdetta tai rakkautta, vaan kaipasin ainoastaan seksiä elämääni.

En pode huonoa omatuntoa, koska ajattelen tilanteen olevan kaikille win-win. En tule ihastumaan rakastajaani, enkä alkaisi parisuhteeseen hänen kanssaan, vaikka eroaisimmekin omista kumppaneistamme joskus. Kyse välillämme on pelkästään seksistä ja siinä sivussa mukavista juttutuokioista. Arkea en halua tuoda mukaan tähän suhteeseen. Vaimoa en koe kilpailijanani, vaan olen antanut miehelle vinkkejä, miten parantaa omaa parisuhdettaan ja pitää vaimo tyytyväisenä, jotta tämä ei edes alkaisi epäillä miehellä olevan sutinaa muuallakin. Ihan hyvä vain, että vaimo huolehtii miehen arkitarpeista, minä huolehdin oman perheeni.

Oma mieheni on ruumiinrakenteeltaan samaa mallia kuin rakastajani, mutta kasvoiltaan jopa vielä komeampi. Rakastajani on pidempi. Molemmat siis keskivertomiestä tasokkaampia ulkonäöllisesti.

Kiitos, mua jotenkin kiinnostaa ihan hirveästi tämä. Miten koet oman ulkonäkösi suhteessa miehesi ja rakastajasi ulkonäköihin? Oletteko ikään kuin samlla viivalla? Oletteko ns. perfect couple? Vai koetko, että olet saanut itseäsi paremman catchin?

Kiitos, mua jotenkin kiinnostaa ihan hirveästi tämä. Miten koet oman ulkonäkösi suhteessa miehesi ja rakastajasi ulkonäköihin? Oletteko ikään kuin samlla viivalla? Oletteko ns. perfect couple? Vai koetko, että olet saanut itseäsi paremman catchin?

Jos olen luonnontilassa, niin olen todellakin saanut napattua ulkonäöllisesti itseäni tasokkaammat vonkaleet. Näin on ollut aina. Kaverini ovat jo nuoruuden seurusteluaikoina ihmetelleet, miten aina sain ne kaikkein komeimmat miehet. Myös äitini ystäväpiiri muistaa tasaisin väliajoin kehua äidilleni, kuinka komea mieheni onkaan.

Tätä ulkonäöllistä epäsuhtaa ehkä tasoittaa hieman se, että saan itseni meikkaamalla huomattavasti edustavammaksi. Osaan peitellä virheitäni ja korostaa hyviä ominaisuuksiani, jolloin minua usein kehutaan jopa kauniiksi.

Jos olen luonnontilassa, niin olen todellakin saanut napattua ulkonäöllisesti itseäni tasokkaammat vonkaleet. Näin on ollut aina. Kaverini ovat jo nuoruuden seurusteluaikoina ihmetelleet, miten aina sain ne kaikkein komeimmat miehet. Myös äitini ystäväpiiri muistaa tasaisin väliajoin kehua äidilleni, kuinka komea mieheni onkaan.

Tätä ulkonäöllistä epäsuhtaa ehkä tasoittaa hieman se, että saan itseni meikkaamalla huomattavasti edustavammaksi. Osaan peitellä virheitäni ja korostaa hyviä ominaisuuksiani, jolloin minua usein kehutaan jopa kauniiksi.

Ahaa, olet siis myös tuossa mielessä muita naisia "parempi" ;)

Hyvä provo.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30048565:
Ahaa, olet siis myös tuossa mielessä muita naisia "parempi" ;)

Hyvä provo.

Kyllä minä koen olevani keskivertonaista rumempi, koska kaikkihan nykyään kuuluttavat juuri naturellien meikittömien luonnonkauniiden naisten perään. Enkä yleensä edes viitsi meikata vapaa-ajallani. Tietenkin töissä on otettava sen verran muutkin ihmiset huomioon, etten sinne ihan luomutilassa viitsi ilmestyä. Viihteelle lähtiessäni meikkaan myös.

Kyllä minä koen olevani keskivertonaista rumempi, koska kaikkihan nykyään kuuluttavat juuri naturellien meikittömien luonnonkauniiden naisten perään. Enkä yleensä edes viitsi meikata vapaa-ajallani. Tietenkin töissä on otettava sen verran muutkin ihmiset huomioon, etten sinne ihan luomutilassa viitsi ilmestyä. Viihteelle lähtiessäni meikkaan myös.

Mut siistii että saat kuitenkin aina kaikki parhaat miehet.

Ootko kokeillut, kävisikö flaksi myös naisten kohdalla...?

Kiitos vastauksesta! Tämä on musta todella mielenkiintoista! Itselläni on käynyt ehkä toisin päin. Tai siis en ole kaunotar, en edes nuorena ole ollut sievä tms. Mutta mieheni on minua 10 vuotta vanhempi, tosin ikäero on tasoittunut tässä neljänkympin tienoilla totta kai, mutta koen, että kuitenkin painin erisarjassa ulkonäöllisesti hänen kanssaan. Koen olevani normaalipainoisena, vaikkakin tavallisen näköisenä edustavampi kuin hän itsestään huoltapitämättömänä ja ylipainoisena.

Niin, ja ennen kuin kukaan tulee tänne moralisoimaan pinnallista maailman kuvaani, niin en ole ukkoani läskejensä tai naamansa takia heivaamassa.

Eikö ole parempi, jos riidat kotona vähenevät, kun mies lakkaa naputtamasta turhista asioista, alkaa osallistumaan enemmän kotitöihin ja huomioi vaimoaan enemmän. Mukavampi silloin on kaikilla perheenjäsenillä, kun ilmapiiri ei ole koko ajan kotona kireä.

Ei olis minusta ainakaan moinen parempi. Tuon kuvion tultua ilmi, siinä ois pettämistä niin monella tasolla, että "hell hath no fury like a woman scorned" tulis kyllä olemaan totisin tosi.

Ei olis minusta ainakaan moinen parempi. Tuon kuvion tultua ilmi, siinä ois pettämistä niin monella tasolla, että "hell hath no fury like a woman scorned" tulis kyllä olemaan totisin tosi.

Niinpä. Mä en sitäpaitsi usko, että ilmapiiriä voi parantaa valheella. Uskon, että ilmapiiri on jotain mitä ei voi selittää ja siihen vaikuttaa heti se, että toinen valehtelee.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Ap, haluaisin vielä kysyä sosiaalisesta statuksestasi suhteessa mieheesi ja rakastajaasi? Oletteko siis siinä samalla tasolla vai onko heittoa suuntaan jos toiseen?

Uusimmat

Yhteistyössä