The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi, kevätsipulia :p!

Ja valkosipulia :p. Mä pistän täällä ihan kunnolla herkutellen ja haisemaan, kun siihen kerran urkeni tilaisuus. Meillä kun tämä muu torpan kööri ei ymmärrä sitten hyvän päälle niin mitään...sipuliakaan saa missään olla :O...ellei se sitten ole sitä pientä paahdettua murusta ja sitäkin ihan hintsusti.

Vaan nytpä teen kunnon salaatin mihin laitan huolella kevätsipulia ja jos tässä mitään kastiketta meinaan itelleni tehdäkään, niin varmasti laitan valkosipulia mukaan. Ihanaa! Ne pienet ilot, ne pienet ilot :)!
 
Juuri näin :)!

Eihän se ihana pikkupoikamaisuus mihinkään katoa, jos siitä pitää huolta eikä liiaksi aikuistu ja tosikkomaiseksi puuksi muutu. Ehkäpä sekin on sitä sisäsyntyistä oivaltamista, mene ja tiedä, mutta sellainen joka on jo ottanut elämässään opikseen ja on kasvanut oman itsensä herraksi - hyvässä mielessä - on iloa sekä silmälle että mielelle :)!
ei se poikamaisuus karise siksi että kertyy ikää vaan siksi että on ollu pitkään aviksessa

jos on lapsia niin se nopeuttaa prosessia
 
kahvikirahvi
Juuri näin :)!

Eihän se ihana pikkupoikamaisuus mihinkään katoa, jos siitä pitää huolta eikä liiaksi aikuistu ja tosikkomaiseksi puuksi muutu. Ehkäpä sekin on sitä sisäsyntyistä oivaltamista, mene ja tiedä, mutta sellainen joka on jo ottanut elämässään opikseen ja on kasvanut oman itsensä herraksi - hyvässä mielessä - on iloa sekä silmälle että mielelle :)!
Jeah, suhun voi aina luottaa. Tästäkin ollaan niin samaa mieltä.

:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
ei se poikamaisuus karise siksi että kertyy ikää vaan siksi että on ollu pitkään aviksessa

jos on lapsia niin se nopeuttaa prosessia
Tästä olen kyllä niin eri mieltä!

Kyllä se poikamaisuus siellä on ja pysyy, olipa kuinka aviksessa tai ilman, lapsien kera tai vaikka villakoirien. Se tietty pilke silmäkulmassa ja oivalluksien ilo, se on sisällä ja syvällä.

Ja mulla on niin aitiopaikka tässä seuraamisessa ja asian todistamisessa :heart: - mies kypsyy kuin maailman luokan viini. Ja vaikka ikää tulee ja se näkyy niissä ihanissa naurujuonteissa, niin se iloinen velikulta on aina siinä :).
 
Ei mutta mä rupeen täällä herkuttelemaan eli isken kynteni ja hampaani tuon salaattini kimppuun ja sen jälkeen suuntaan liikenteen kauhuksi ja näen piiiiiiitkästä aikaa yhden arkienkeleistäni :heart:

Voi kuulkaas sitä kälkätyksen ja käsien viuhdonnan ja naurun remakan paikkaa :D!

Oikein ihanaa sunnuntaita Sinulle :) :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Tästä olen kyllä niin eri mieltä!

Kyllä se poikamaisuus siellä on ja pysyy, olipa kuinka aviksessa tai ilman, lapsien kera tai vaikka villakoirien. Se tietty pilke silmäkulmassa ja oivalluksien ilo, se on sisällä ja syvällä.

Ja mulla on niin aitiopaikka tässä seuraamisessa ja asian todistamisessa :heart: - mies kypsyy kuin maailman luokan viini. Ja vaikka ikää tulee ja se näkyy niissä ihanissa naurujuonteissa, niin se iloinen velikulta on aina siinä :).
no sinä nyt oot semmonen ilopilleri että sun kanssa poikamaisuuden säilyttää varmaan helpolla

mää puhun nyt yleisellä tasolla
 
Huomenta!

Tuli vähän nukuttua:D
Taitaa tääkin päivä mennä ihan jonninjoutavaks olemiseks. Vieläkin ottaa päähän kun on vielä 2viikkoa töitä kun luulin eiliseen asti et on vain viikko. Ja muutenkin eilinen painaa mieltä. Ja harmittaa et kaikilla on lomat eri aikaan kun mulla,joko ne menee töihin jo melkeen heti kun mulla alkaa tai sitten niillä alkaa kun mulla jo melkeen loppuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30045467:
Ihan meinasin unohtaa tähän vastata, mutta jotakin siinä 40 paremmalla puolen taitaa olla...
Hmmmm...no se 40 on ollut kyllä se yläraja mulle ja viime aikoina olen sitä jopa laskenut 2-3vuodella....mikä ei varmaan auta mua kyllä yhtään...
 
kahvikirahvi
Olen joskus ollut tilanteessa et mies oli mua nuorempi joku 5v ja ei ei ei,ihan liian iso ikäraja noin päin,en vaan osaa kuvitella et olisin nuoremman kanssa. Kai olen sit vanhanaikanen ja ajattelen et miehen kuuluu olla vanhempi edes pari vuotta.
On munkin aika vaikee kuvitella treffailevani ketään nuorempaa, mutta tuskin sekään mikään este olis jos olis oikeesti mahtava tyyppi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä