Suklaa ja jäätelö on pyhiä |OEn ole raskana, mutta tyhjien pakkausten löytäminen kaapista suututtaa, etenkin jos kyseessä on syöty suklaarasia|O
Suklaa ja jäätelö on pyhiä |OEn ole raskana, mutta tyhjien pakkausten löytäminen kaapista suututtaa, etenkin jos kyseessä on syöty suklaarasia|O
Ei teistä aina tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30044743::O onko joku arkena rauhallinen
:ashamed:Ei teistä aina tiedä.
:wave:Täällähän ollaan riehakkaissa tunnelmissa kuten ennenkin viikonloppuisin
No Moi!Heippa aries :wave: Mites menee? Et oo jutellu mulle facessa.
Aamen!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30044746:Suklaa ja jäätelö on pyhiä |O
Syökööt perkele ite ne tyhjät pakkaukset |OAamen!
Ja tyhjät pakkaukset kaapeissa on itse Perkeleen työtä. :kieh:
Tuolla olis mehukatin mehujäätä paketillinen pakkasessa, laitanko maxikirjeenä tulemaan?Aamen!
Ja tyhjät pakkaukset kaapeissa on itse Perkeleen työtä. :kieh:
Koitetaanpa joku päivä vaihdella kuulumisia, mää ehin jo huolestua susta.No Moi!
Olosuhteisiin nähden hyvin menee. en ole kauheasti muillekkaan jutellut facessa, aika hiljaiseloa elänyt tämän alkukesän. Erinnäisiä asioita tullut vastaan joita pitänyt hoitaa kuntoon.
Juu :heart: laita, tulisko jollain pikapostilla perille ennen aamuaTuolla olis mehukatin mehujäätä paketillinen pakkasessa, laitanko maxikirjeenä tulemaan?
Itellaan jos pitäis luottaa niin veikkaan että keskiviikkona olis hieman kosteahko kirje laatikossa.Juu :heart: laita, tulisko jollain pikapostilla perille ennen aamua
Suattaapi ollaItellaan jos pitäis luottaa niin veikkaan että keskiviikkona olis hieman kosteahko kirje laatikossa.
Huomena aamulla, heti kun oon kiskaissut kupillisen kahvia ja sukinut takut ojennukseen,
kurvaan corollan rutkun kohti ässä markettia, ostan sieltä ison paketin Ingman Creamy jäätelöä, ja syön sen yksin, ihan yksin, vaikka tulis paha olo, niin yksin ja viimiseen pisaraan.
En ole pitkävihanen tai katkera, mutta tää juttu jotenkin iski syvälle sydämeen enkä pääse siitä nyt millään yli :stick:
Eikö sitä yhden vielä voi ennen nukkumaan menoa juodaVoi ei,
laskuhumala ja väsymys.
Jalat maassa,
pää pilvissä.
Olo on kepeä,
joisinko vielä yhden?
Oon juonu jo neljäEikö sitä yhden vielä voi ennen nukkumaan menoa juoda
Sehän on kovasti jo, paheksun moista :OOon juonu jo neljä
No muttaku... Mä koitan nyt vähän rentoutua ja nautia yksin löhöömisestä ku lapsi lähti mummilaan yökylään.Sehän on kovasti jo, paheksun moista :O
Mie se kyllä olen paraskin paheksujaNo muttaku... Mä koitan nyt vähän rentoutua ja nautia yksin löhöömisestä ku lapsi lähti mummilaan yökylään.
Ei saa syyllistää, oon ansainnu noi neljä :stick: Mutta viidennestä en oo ihan varma.