The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mie aina kahehin exvaimoa nuista jutuista.. halusinko mieluummin tehä töitä vai olla lasteni kanssa? no EN halunnut..

edit. siis töitä..

Mä olen onnellinen, että sain olla kotona. Joskus ärsytti, kun edellytyksenä sille oli se, että mies teki paljon töitä. Mutta sitten aina mietin, että olisinko valmis vaihtamaan osia, en olisi ollut. Paitsi toki pakon edessä.
 
Mä olen onnellinen, että sain olla kotona. Joskus ärsytti, kun edellytyksenä sille oli se, että mies teki paljon töitä. Mutta sitten aina mietin, että olisinko valmis vaihtamaan osia, en olisi ollut. Paitsi toki pakon edessä.
sunkin ukkos olisi varmasti mieluummin ollut lasten kanssa mutta sittenkin mieluummin oli töissä ja antoi sulle mahollisuuven siihen.
 
Mä olen onnellinen, että sain olla kotona. Joskus ärsytti, kun edellytyksenä sille oli se, että mies teki paljon töitä. Mutta sitten aina mietin, että olisinko valmis vaihtamaan osia, en olisi ollut. Paitsi toki pakon edessä.
Meillä oli silleen hyvä tilanne, että myös mies sai olla paljon kotona. Toki sitten oli niitäkin aikoja että oli viikkokausia tien päällä mutta varmaan enemmän on lastensa kanssa saanut olla kuin keskiverto 8-16 työtä tekevä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä