Pahoillani, nyt mun täytyy poistua ja jättää tämä supermielenkiintpinen aihe väittelemättä.
tämä oli niin odotettavissaPahoillani, nyt mun täytyy poistua ja jättää tämä supermielenkiintpinen aihe väittelemättä.
Väittele myöhemmin :saint:Pahoillani, nyt mun täytyy poistua ja jättää tämä supermielenkiintpinen aihe väittelemättä.
runot ovat harvoin tyhmiä, lukijat saattavat olla.Kirjottelin eilen tyhmiä runoja.
Exrouvakulta oli kotiäitinä kymmenisen vuotta.tottahan se parantais mahkuja päästä selättämään jos rva olis aina kotona
valmiiksi keitettyjä ja kuorittuja perunoita mun on turha odottaa
Kotiäitinä kaksi vuotta, kukaan ei arvostanut siistiä kotia ja lämmintä ruokaa odottamassa.Exrouvakulta oli kotiäitinä kymmenisen vuotta.
Ruoka oli hyvää.
:hug:Voi mikä olo. Pönttö sekasiin ja kipiä. vali vali.. :snotty:
Töissäkäyvä äiti ja aina on aikaa kuoria ja keittää potut ja myös olla selätettävänä. Tosin kyllä ukkokulta hoitaa ruuat ja siivoukset aika pitkälti arkisin jos vaan on kotona. Ristillinen tasajako, se tekee ken ehtiiExrouvakulta oli kotiäitinä kymmenisen vuotta.
Ruoka oli hyvää.
mie aina kahehin exvaimoa nuista jutuista.. halusinko mieluummin tehä töitä vai olla lasteni kanssa? no EN halunnut..Jos summailen menneitä kotiäitivuosia, niistä ehkä kaikkein suurin plussa ja parhaus koitui minulle.
mie aina kahehin exvaimoa nuista jutuista.. halusinko mieluummin tehä töitä vai olla lasteni kanssa? no EN halunnut..
edit. siis töitä..
Meillä olis paskaämpäri saanu jäädä ekan vuoden jälkeen kotiin muksun kanssa, jos rahatilanne olis sallinu.mie aina kahehin exvaimoa nuista jutuista.. halusinko mieluummin tehä töitä vai olla lasteni kanssa? no EN halunnut..
edit. siis töitä..
sunkin ukkos olisi varmasti mieluummin ollut lasten kanssa mutta sittenkin mieluummin oli töissä ja antoi sulle mahollisuuven siihen.Mä olen onnellinen, että sain olla kotona. Joskus ärsytti, kun edellytyksenä sille oli se, että mies teki paljon töitä. Mutta sitten aina mietin, että olisinko valmis vaihtamaan osia, en olisi ollut. Paitsi toki pakon edessä.
Mä olin alle 2v. kotona ja sitten oli pakko mennä töihin. Olisin halunnut olla kotona ainakin 3v. asti.Mä olen onnellinen, että sain olla kotona. Joskus ärsytti, kun edellytyksenä sille oli se, että mies teki paljon töitä. Mutta sitten aina mietin, että olisinko valmis vaihtamaan osia, en olisi ollut. Paitsi toki pakon edessä.
Meillä oli silleen hyvä tilanne, että myös mies sai olla paljon kotona. Toki sitten oli niitäkin aikoja että oli viikkokausia tien päällä mutta varmaan enemmän on lastensa kanssa saanut olla kuin keskiverto 8-16 työtä tekeväMä olen onnellinen, että sain olla kotona. Joskus ärsytti, kun edellytyksenä sille oli se, että mies teki paljon töitä. Mutta sitten aina mietin, että olisinko valmis vaihtamaan osia, en olisi ollut. Paitsi toki pakon edessä.
Ja mummolassa se on oikea päivänsäde enkeliBileet pystyyn, kakara lähti mummolaan!
Niinhän se on aina. Mut ihan sama, onpahan nyt hetken pois jaloista että äiti saa levätä.Ja mummolassa se on oikea päivänsäde enkeli