The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä muuten ymmärrän tota vanhaa miestä paremmin kuin hyvin.

Joka kaipaa omaa rauhaa ja tahtoo olla rauhassa, niin hänen pitää antaa olla. Siis jos ei o hengenvaarassa.

Kun mä katoan erakkomökkiini, niin mua ei löydä ulosottomies eikä poliisikoira. Erakkoudessa ei o hirveesti riemua jos on tavoitettavissa.
mä en ymmärrä, enkä häntä arvosta.

Jätti lapsensa itkemään perään, kyselemään vuosiksi miksei isää kiinnosta enää, miettimään onko toinen kuollut vai oikeasti inhoaa perhettään niin että lähti pakoon.
ja millaseen taloudelliseen kuseen jätti kaikki.

Miehen sisko sano että nuo sukat ois lämmittänyt sillon lapsena, kun äitillä ei ollut varaa pitää kämppää lämpösenä..
 
Miks muuten kaikki olis tänään? Alastulon plätit ja sit olis tarvittu tädin apua mutta piti kieltäytyä kun olen jo luvannut muuta,tuli kurja mieli kun vain tinkutäti olis kelvannut ja en nyt millään voi lähteä kun en voi hoidokkia ottaa mukaan. Ja muksu ei voi tänne tulla kun asuu sen verta kaukana et ei olis mitään järkeä lähteä tänne laahaamaan toista.Ja en mäkään vois pitää kun 22asti.
 
Miks muuten kaikki olis tänään? Alastulon plätit ja sit olis tarvittu tädin apua mutta piti kieltäytyä kun olen jo luvannut muuta,tuli kurja mieli kun vain tinkutäti olis kelvannut ja en nyt millään voi lähteä kun en voi hoidokkia ottaa mukaan. Ja muksu ei voi tänne tulla kun asuu sen verta kaukana et ei olis mitään järkeä lähteä tänne laahaamaan toista.Ja en mäkään vois pitää kun 22asti.
Ajattele nuin että mahtavaa että olet pidetty :) Niin sillai jotenkin. . ;)
 
mä en ymmärrä, enkä häntä arvosta.

Jätti lapsensa itkemään perään, kyselemään vuosiksi miksei isää kiinnosta enää, miettimään onko toinen kuollut vai oikeasti inhoaa perhettään niin että lähti pakoon.
ja millaseen taloudelliseen kuseen jätti kaikki.

Miehen sisko sano että nuo sukat ois lämmittänyt sillon lapsena, kun äitillä ei ollut varaa pitää kämppää lämpösenä..
Erakoita ei voi, eikä tartte ymmärtää jos itte ei ole erakkoluonne.

Luolaansa vetäytynyt erakkorapu ei tahdo tehdä kenellekään mitään aktiivista pahaa.

Kandee antaa olla omassa rauhassaan. Hän tulee ulos luolastaan just sen verran mihin pystyy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä