The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="batman";30040566]Aiai, riippuen vesistöstä kuhalla on vielä kutuhommat kesken ja vastuullinen kalastaja aloittaisi pyynnin vasta kudun jälkeen.. tsot tsot :)[/QUOTE]

Täällä pitäis kudun olla jo ohi. (ja jos niillä on kutu päällä niin ei sieltä silloin ainakaan mitään nouse)
 
kahvikirahvi
[QUOTE="batman";30040549]Just. Teidän kahden pitäisi yhdessä sopia ne asiat.[/QUOTE]

Täytyy myöntää että ei tullu mieleen sopia tollasesta etukäteen, kun muuten ollaan oltu kasvatuksesta ja kaikista säännöistä ihan samaa mieltä. Mutta tiedän ettei se vaan ole osannut ajatella miten hyvin lapsi imee kaiken näkemänsä.
 
Iltaa ja kukkasia :flower:

Kovasti kiitos kaikille onnitteluista.

Vaik mä en tosiaankaan ikääntymistä juhli. Kas kun jokainen vuosi vie tän fyysisen kropan kauemmaksi siit kymppivanhasta pikkupojasta joka mä oikeesti olen. Semmoinen, joka tekee kepposia ja kiusii tyttöjä (koska kumminkin tykkää niistä vaik ne onkin vähän YÖK tyttöjä)
 
Iltaa ja kukkasia :flower:

Kovasti kiitos kaikille onnitteluista.

Vaik mä en tosiaankaan ikääntymistä juhli. Kas kun jokainen vuosi vie tän fyysisen kropan kauemmaksi siit kymppivanhasta pikkupojasta joka mä oikeesti olen. Semmoinen, joka tekee kepposia ja kiusii tyttöjä (koska kumminkin tykkää niistä vaik ne onkin vähän YÖK tyttöjä)
KOSKA joku mies on muka tuosta liian kaukana?
 
ikiuni
Iltaa ja kukkasia :flower:

Kovasti kiitos kaikille onnitteluista.

Vaik mä en tosiaankaan ikääntymistä juhli. Kas kun jokainen vuosi vie tän fyysisen kropan kauemmaksi siit kymppivanhasta pikkupojasta joka mä oikeesti olen. Semmoinen, joka tekee kepposia ja kiusii tyttöjä (koska kumminkin tykkää niistä vaik ne onkin vähän YÖK tyttöjä)
Ai on synttärit? Onnea! :flower: :kiss:
 
Se hävis aikanaan lastensa elämästä, ei lähettänyt kortteja, piti numeronsa ja osotteensa salasena. Kymmenen vuotta sitten mies sai yhteensattumien kautta isänsä numeron selville, lähetti viestin ja viikkos myöhemmin oli isänsä vaihtanut numeroa ja kahden viikon jälkeen vaihtoi asuinpaikkaa. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Nyt otti keskimmäiseen siskoon yhteyttä, on ainoa jonka numero löytyy nimellä finderista.

Ei mies kuulemma enää osaa vihata, säälii lähinnä isäänsä, yksinäinen ja sairas vanha ukko... Mies sanoi että haluis ehkä vielä isänsä nähä ja kysyä pari kysymystä, mutta mutta. Ei kuulemma halua enää itse kurottaa kun viimeksi sai tekstiviestillä toisen taas vuoskymmeneksi hukkateille : /
Mä muuten ymmärrän tota vanhaa miestä paremmin kuin hyvin.

Joka kaipaa omaa rauhaa ja tahtoo olla rauhassa, niin hänen pitää antaa olla. Siis jos ei o hengenvaarassa.

Kun mä katoan erakkomökkiini, niin mua ei löydä ulosottomies eikä poliisikoira. Erakkoudessa ei o hirveesti riemua jos on tavoitettavissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
iltaa ja kukkasia :flower:

Kovasti kiitos kaikille onnitteluista.

Vaik mä en tosiaankaan ikääntymistä juhli. Kas kun jokainen vuosi vie tän fyysisen kropan kauemmaksi siit kymppivanhasta pikkupojasta joka mä oikeesti olen. Semmoinen, joka tekee kepposia ja kiusii tyttöjä (koska kumminkin tykkää niistä vaik ne onkin vähän yök tyttöjä)
tyttöbakteereja!!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä