:ashamed:No kalastakaa kovempaa :stick: :stick:
Aiai, riippuen vesistöstä kuhalla on vielä kutuhommat kesken ja vastuullinen kalastaja aloittaisi pyynnin vasta kudun jälkeen.. tsot tsotlähdetään tuonne jokisuistoon katsomaan jos vaikka kuhaa nousis paattiin.
Siis suklaaversio? Kumpikin silti käy, tänne vaanKahvia ja geishaa. Haluuks joku?
Suklaata mutta voin minäkin olla geisha.Siis suklaaversio? Kumpikin silti käy, tänne vaan
Mie mie mie mie...mistä arvasit et noi on miun lemppareita?Kahvia ja geishaa. Haluuks joku?
Vai arvasin.Mie mie mie mie...mistä arvasit et noi on miun lemppareita?
Molempi parempiSuklaata mutta voin minäkin olla geisha.
KOSKA joku mies on muka tuosta liian kaukana?Iltaa ja kukkasia :flower:
Kovasti kiitos kaikille onnitteluista.
Vaik mä en tosiaankaan ikääntymistä juhli. Kas kun jokainen vuosi vie tän fyysisen kropan kauemmaksi siit kymppivanhasta pikkupojasta joka mä oikeesti olen. Semmoinen, joka tekee kepposia ja kiusii tyttöjä (koska kumminkin tykkää niistä vaik ne onkin vähän YÖK tyttöjä)
Ai on synttärit? Onnea! :flower: :kiss:Iltaa ja kukkasia :flower:
Vaik mä en tosiaankaan ikääntymistä juhli. Kas kun jokainen vuosi vie tän fyysisen kropan kauemmaksi siit kymppivanhasta pikkupojasta joka mä oikeesti olen. Semmoinen, joka tekee kepposia ja kiusii tyttöjä (koska kumminkin tykkää niistä vaik ne onkin vähän YÖK tyttöjä)
Mä muuten ymmärrän tota vanhaa miestä paremmin kuin hyvin.Se hävis aikanaan lastensa elämästä, ei lähettänyt kortteja, piti numeronsa ja osotteensa salasena. Kymmenen vuotta sitten mies sai yhteensattumien kautta isänsä numeron selville, lähetti viestin ja viikkos myöhemmin oli isänsä vaihtanut numeroa ja kahden viikon jälkeen vaihtoi asuinpaikkaa. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Nyt otti keskimmäiseen siskoon yhteyttä, on ainoa jonka numero löytyy nimellä finderista.
Ei mies kuulemma enää osaa vihata, säälii lähinnä isäänsä, yksinäinen ja sairas vanha ukko... Mies sanoi että haluis ehkä vielä isänsä nähä ja kysyä pari kysymystä, mutta mutta. Ei kuulemma halua enää itse kurottaa kun viimeksi sai tekstiviestillä toisen taas vuoskymmeneksi hukkateille : /
No mulla ei o sillai kokemusta miehistä, et en osaa sanoa.KOSKA joku mies on muka tuosta liian kaukana?
Mä oon muuten aina ollut kova tyyppi kiipeämään puihin, nytpäs et sit pääse enää karkuun kun kiipeän perässä. Lälläslää, otan korvista kiinni ja pussaan niin saat tyttöbasillejaNo mulla ei o sillai kokemusta miehistä, et en osaa sanoa.
Niinpä nykäisen sinua letistä ja kiipeän puumajaani lälläslää.
YÖK tyttöbasilleja YÖKMä oon muuten aina ollut kova tyyppi kiipeämään puihin, nytpäs et sit pääse enää karkuun kun kiipeän perässä. Lälläslää, otan korvista kiinni ja pussaan niin saat tyttöbasilleja
Iiikkkk pusujaYÖK tyttöbasilleja YÖK
Mutta viestisi oli niin ihana, että saat pusun.:kiss:
Onneks kukaan ei nähny.Iiikkkk pusuja
No onneks, vähänkö se sit olis ollu nolooOnneks kukaan ei nähny.
tyttöbakteereja!!!!iltaa ja kukkasia :flower:
Vaik mä en tosiaankaan ikääntymistä juhli. Kas kun jokainen vuosi vie tän fyysisen kropan kauemmaksi siit kymppivanhasta pikkupojasta joka mä oikeesti olen. Semmoinen, joka tekee kepposia ja kiusii tyttöjä (koska kumminkin tykkää niistä vaik ne onkin vähän yök tyttöjä)