The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30035423:
Rapsuttelee päätään ja mumiseen, että olisiko jossain 1,5 mm paikkeilla.
Kerron vastauksen. En tiä saanko naamioitua näkymättömäksi niille jotka ei tahdo spoileria.
Joten vedän parikytä riviä tyhjää...



























Oikee vastaus on viistoista senttiä. Semmoinen seisovan pippelin mitta ja jänis menee alta että heilahtaa.

Ystävämme pii sanoo, et jokainen metri kehällä tuo sen viistoista senttiä lisää säteeseen.

Ei uskois, et ystävällämme piillä on noin maaginen yhteys pippeleihin tai jäniksiin.
 
Kerron vastauksen. En tiä saanko naamioitua näkymättömäksi niille jotka ei tahdo spoileria.
Joten vedän parikytä riviä tyhjää...

Oikee vastaus on viistoista senttiä. Semmoinen seisovan pippelin mitta ja jänis menee alta että heilahtaa.

Ystävämme pii sanoo, et jokainen metri kehällä tuo sen viistoista senttiä lisää säteeseen.

Ei uskois, et ystävällämme piillä on noin maaginen yhteys pippeleihin tai jäniksiin.
nyt olis pikkusen paremmat perustelut paikallaan
 
Kerron vastauksen. En tiä saanko naamioitua näkymättömäksi niille jotka ei tahdo spoileria.
Joten vedän parikytä riviä tyhjää...



























Oikee vastaus on viistoista senttiä. Semmoinen seisovan pippelin mitta ja jänis menee alta että heilahtaa.

Ystävämme pii sanoo, et jokainen metri kehällä tuo sen viistoista senttiä lisää säteeseen.

Ei uskois, et ystävällämme piillä on noin maaginen yhteys pippeleihin tai jäniksiin.
Lähempänä kuuttatoista senttiä miun laskuopeilla ollaan. Eli vielä parempi :D.
 
nyt olis pikkusen paremmat perustelut paikallaan
Ei tartte. Menee ihan ala- aste matikalla. Ystävämme pii sanoo, et jokainen metri lisää kehälle tuo viitisentoista senttiä lisää säteeseen. Tarkka lasku löytyy Elon laskuopista.

Mä olen tienannu tuhansia tuoppeja soittamalla humppaa. Ja maksanu jokusen sähkölaskunkin noin helposti. Olen myös tienannu satoja tuoppeja ihan vaan pelaamalla shakkia. Siin on tietty se ikävä juttu, et tarttee olla tuopin hinta taskussa ennenko menee kuppilaan.

Pari lanttia olen tienannu lyömällä tyhmiä vetoja. Toi on yks niistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä