The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
Mä olen kohta 44v. ja elämä on ollu yhtä helvettiä. Moni asia on huonosti ja terveys on päin vittua. Kärsin kroonisesta kivuista ja väsymyksestä. Ja töissä pitäs jaksaa.
 
IhQ
Niin juu..minilettusen kuvat oli kyllä niin aww :heart:

Ja sit jaksuhaleja ihan kiusallanikin lähettelen taas..ihan kaikille kellä elämä nyt (tai jossain vaiheessa, menneisyydessä tai tulevaisuudessa) potkii päähän (tai johki muuhun ikävään ruumiinosaan) :hug::hug::hug:

En oo IRL näin halihalipusipusi. :D
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Mää oon sitä mieltä että ikä on vaan numeroita ja sekin on asennekysymys. Ni kerta. Olkaa te vanhoja ja toivottomia pieruja jos haluatte, mä oon viiskymppisenä fabulous bitch ja nuorempi ko nyt.
Todellaki mä elän ainakin 50-vuotiaana, nuoruuteni uudelleen, kun ei oo enää alaikäsiä huollettavia yms. Ah, mikä Puuma musta tuleekaan.. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
IhQ
Nyt lähen metsästää jotain iltapalasta ja sit keräämään voimia huomista työpäivää varten. Huoh, aamusta oon siel tunnin-1½ yksin ja ainakin kahdessa paikassa pitäis olla yhtä aikaa...

Hyvät yöt siis koko ketjulle!:kiss:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30026429:
Tuutikki :heart:. Sydän sulaa. Mitä Nykä on tykännyt uudesta tulokaasta? Entäs pp? Mahtaa olla ihan haltioissaan :).
Nykä koittaa leikkiä mutta Tuutikki koittaa antaa sille kuonoon :D Yllättävän hyvin kuitenkin, ei oo tarttennu pelätä.
Puolikas on innoissaan kun pentu on niin leikkisä ja narua on kiva vetää perässä :)
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä