Kehtaa oikein hyvin.JA rehellisiä mielipiteitä sitten!!
Jippii! tykkään kivoista yllääreistä. Pitäkää hauskaa:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30019416:Kehtaa oikein hyvin.
Jos en ole liian uupunut yöllä niin lupaan sulle yllärin lootaan .
Lähden hiipimään jo kylille päin :wave:.
Mitenkä harmaa? se on valko tummansininen .Peili on vaan paskanen ja värittelin harmaalla vähän ympäriltä. Ja juu,ei ollut tissi tai peppu kuva,Soritinksu, toi sun asu on vähän harmaa
olisko jotain muuta?
ps. kuvat ei ihan ollu sitä mitä ootin mutta voit korjata vaikka yyvee-lootaan
kuva vissiin sitte vähän petti tai ehkä mun näytöllä värit toistuu oudostiMitenkä harmaa? se on valko tummansininen .Peili on vaan paskanen ja värittelin harmaalla vähän ympäriltä. Ja juu,ei ollut tissi tai peppu kuva,Sori
Mulla ei juuri kolttuja ole joten tämä päällä mut sitten vihitään omissakin häissä:xmas:Kyllä kehtaa lähteä, hyvältä näyttää tuleva vaimokkeeni :kiss:
samaa mieltäKivan näkönen mekko tinkulla, kyllä tossa kehtaa lähteä juhliin ku juhliin.
Kuuluukohan tonne alle laittaa sit sukkikset ja millaset kengät laittais ja millaset korut.Voi apua vielä vaikka mitä puuttuu!Kivan näkönen mekko tinkulla, kyllä tossa kehtaa lähteä juhliin ku juhliin.
Millasia ihme värityksiä te oikeen näätte:O Taitaa olla teijä silmissä vikaasamaa mieltä
Mullakin puhelin vääristi värejä, mutta ihan näillä munkin näkemillä värityksellä vallan passeli, ei valittamista!
no mulla on lievä värisokeus, haittaa lähinnä sävyjen erottamista,Millasia ihme värityksiä te oikeen näätte:O Taitaa olla teijä silmissä vikaa
Ups,sori:kiss:no mulla on lievä värisokeus, haittaa lähinnä sävyjen erottamista,
sininen menee herkästi harmaan kanssa sekasin, vihersävyt nään jotenkin väärin ja oranssit kanssa
no aika jännä kun kuitenkin on tosiaan tummansininen ja valkosta.Mut tosin ukko sano kun katto tästä puhelimesta kuvan, että harmaalta näyttää.
Et ei oo VAAN mun silmissä vika
tätä mä en tajua,miksi kun kukaan niitä näe? En usko sellasia laittavani kun en sellasia käytä.meikäläisen näössäkään ei ole juuri kehumista, ei sen paremmin väri- kuin ulkonäössäkään
juhlissa naisella pitää olla sääret verhoiltuna nailoniin, mieluiten sukat sukkanauhaliiveistä roikkuen
Mie tuun alasti kun en tykkää mekoista eikä puku sovi mulle Käykö farkut?Mulla ei juuri kolttuja ole joten tämä päällä mut sitten vihitään omissakin häissä:xmas:
höpöUps,sori:kiss: