Pelkäävätkö miehet naisia?

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi miehiä;30017130:
Näin joskus dokumentin miehistä jotka panee autoja ja seurustelee autojen kanssa sekä avioituukin. Autothan liikkuu joten samaa porukkaa varmastikin. Miehiä jotka panevat kaikkea mahdollista liikkuvaa....taitaa niitä harmittaa kun on huono hyttyskesä.
Eiffeltornikin on naitettu ihmiselle.:|
 
tutkimuksista
Tottakai tosissaan olevat miehet karsastavat kevytkenkäisesti persettä jakavia naisia. Se sen hinta on.
Myös toiset naiset karsastaa "kevytkenkäisesti persettä jakavia" naisia. Koska naiset eivätkä miehet karsasta samassa määrin "kevytkenkäisesti persettä jakavia" miehiä, syntyy tuo seksin saatavuuden epätasapaino. Jos panohaluisia miehiä rankaistaisiin sosiaalisesti kuten naisia nyt, kysyntä ja tarjonta olisi paremmin tasapainossa. Tai jos perseenjakaminen olisi naisille yhtä sallittua kuin miehille.
 
9MM
En tiä hunnuttivatko ellei puoliso ollu lepso.:xmas:
Onhan se Eiffel silleen aika viehättävä; kova, iso ja varmasti pysyy pystyssä.:xmas:
siis arvasin ton :) Mut hei mistä tulee toi joulupukki tonttu kuva? tai onko se että on joulu kun saa puhua ?

sit viel yks zydeemi mihin lause tai virke adjektiivin kuuluu tää merkki? siis toi silmän isku ilman naamaa? , ;
 
siis arvasin ton :) Mut hei mistä tulee toi joulupukki tonttu kuva? tai onko se että on joulu kun saa puhua ?

sit viel yks zydeemi mihin lause tai virke adjektiivin kuuluu tää merkki? siis toi silmän isku ilman naamaa? , ;
Tonttu kuvaa mulla sitä etten oo ihan tosissani, että tonttuillen kirjoitan.:)

Puolipistettä käytetään lauseiden erottamiseen, kun pilkku on liian tehoton ja piste liian voimakas välimerkki:
Viime jouluna olin todella masentunut; sängystä ylös pääseminenkin tuntui ylivoimaiselta.
(wiki)
 
Viimeksi muokattu:
9MM
Tonttu kuvaa mulla sitä etten oo ihan tosissani, että tonttuillen kirjoitan.:)

Puolipistettä käytetään lauseiden erottamiseen, kun pilkku on liian tehoton ja piste liian voimakas välimerkki:
Viime jouluna olin todella masentunut; sängystä ylös pääseminenkin tuntui ylivoimaiselta.
(wiki)
noni selvis mulle sekin hymiö :) tattis nyt tiedän ku sulla tonttu oot ihan tonttu.

jännä muute net tollanen ilmava piste pilkulla on kevyempi kun pelkkä piste tai pilkku..
 
En yleistäis noin karusti. Jos on varma ja rohkea niin ei se tee aina playeria? Ja eihän juttusille tulo aina tarkoita sitä että ollaan menossa kuksimaan.
No jos sä näet jotain häikäisevän upeaa edessäsi niin minusta on pelkästään erikoista jos ei vähän vatsanpohjassa tunnu. Mutta toki heistä kaikki ei ole pleijereitä mutta oma kokemus on täysin toisenlainen
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Noh mitkä on perus litanioita? Siis mitä sulle tarkoittaa tapailu? ja mikä on sulle kohteliaisuus? ele sana teko asia juttu? ujous ?
Yleensä tulee tanssilattialla tanssii viereen ja sit jos on silmäpeliä niin tulee lähemmäks jne. Eleet on tärkeimmät, koska ei suomalaiset mitään puhemiehiä baarissa ole. Monesti hipelöi noh tiedät paikat - ja ottaa kädestä kiinni, saattaa aina vessaan ja jää ottamaan ulkopuolelle eikä päästä silmistä pois. Onhan noita. Kerran kun oltiin käyty varmaan 2kk putkeen baarissa niin mies istahti siihen sohvalle ja kysyi "käyksä usein täällä?" Kaveri repesi hieman vieressä, että niin käyksä usein :D
 
9MM
Yleensä tulee tanssilattialla tanssii viereen ja sit jos on silmäpeliä niin tulee lähemmäks jne. Eleet on tärkeimmät, koska ei suomalaiset mitään puhemiehiä baarissa ole. Monesti hipelöi noh tiedät paikat - ja ottaa kädestä kiinni, saattaa aina vessaan ja jää ottamaan ulkopuolelle eikä päästä silmistä pois. Onhan noita. Kerran kun oltiin käyty varmaan 2kk putkeen baarissa niin mies istahti siihen sohvalle ja kysyi "käyksä usein täällä?" Kaveri repesi hieman vieressä, että niin käyksä usein :D
Huh jotenkin mua alko to ialku jo nolottaa siis mitä ei oo puhemiehiä baarissa oliko tää nyt se hymiö?

siis hipelöidäänkö baarissa ok ok tuntemattomia no ei kyl tollanen kuulosta hauskalle.

saattaa vessaan noh tääkin oli mulle uus juttu ei kyl mielessäkään kävis. siis tuleeko sulle sellanen häkkilintu olo tollasesta?

2kk putkeen meni sillain multa ohi että oliko se mies aikasemminkin nähnyt teidät ja sen takia jotai heitti ? vai joku joka oli ekaa kertaa baarissa? ja ei voinnut tietää teidän 2kk putkesta Mitäs yleensä sanot niille lääppijöille?
 
Lisäks onhan se hauska jos sille päälle saattuu kuulla kaikkien ihmisten juttui.. näkee uusia maailmoja silloin ollaan ollaan kaikki ihmisiä asenteella
Tätä just hain!:heart:

Ja on saanu käsitystä että sie oot just sellanen rento ja supliikki joka tulee juttusille ihan noin vain juuri tuosta syystä.:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 9MM
Huh jotenkin mua alko to ialku jo nolottaa siis mitä ei oo puhemiehiä baarissa oliko tää nyt se hymiö?

siis hipelöidäänkö baarissa ok ok tuntemattomia no ei kyl tollanen kuulosta hauskalle.

saattaa vessaan noh tääkin oli mulle uus juttu ei kyl mielessäkään kävis. siis tuleeko sulle sellanen häkkilintu olo tollasesta?

2kk putkeen meni sillain multa ohi että oliko se mies aikasemminkin nähnyt teidät ja sen takia jotai heitti ? vai joku joka oli ekaa kertaa baarissa? ja ei voinnut tietää teidän 2kk putkesta Mitäs yleensä sanot niille lääppijöille?
Juu no me tanssitaan kaverin kaa aika tiiviisti se alku, ettei edes kerkeä juttelee hirveämmin mutta loppuillasta sitten ollaan "vastaanottavaisempia" ja silloinhan kuka vaan melkein saa tanssilattialta ukon jos haluaa. Ja valitettavasti miehet usein luulee, että naista harmittaa tanssia yksin jos kaveri tanssii miehen kanssa, vaikka mua se ei haittaa yhtään, mutta eikös joku tarraa kiinni:|
Baari on helpoin ympäristö tutustua vastakkaiseen sukupuoleen eikä ole minusta ihme, että hipelöintiä ym on. Siitä en tykkää, että kun selvästi sanot että sori en ole kiinnostunut niin mies jatkaa... Mun bestis kerää näitä perskärpäsiä aina ympärilleen ja voit kuvitella mikä huoli mulla on :D

Tulee jos tyyppi on epämiellyttävä. Jos on ihana niin pidän todella herrasmiesmäisenä ja viehättävänä sitä, että mies avaa ovia, tilaa drinkkejä ja saattaa tai huolehtii taksin kotiin.

Niin siis ei se ukko tiennyt sitä, vaan oli vain niin kliseinen avausrepliikki kun olla ja voi ;D Käytsä usein täällä...
 
9MM
Tätä just hain!:heart:

Ja on saanu käsitystä että sie oot just sellanen rento ja supliikki joka tulee juttusille ihan noin vain juuri tuosta syystä.:)
En oo kyl supliikki . Mutta Juu ja onhan naisten kaa rennompaa jutella ihan mistä vaan. Mä harvan miehen kaa tuun juttuun ja se johtuu varmaankin menneisyyden "johtaja" ajattelusta tai ajattelen ehkä et se toinen ajattelee niin. tulee joku kilpailu tilanne mukamas. Toki siinä huomaan nyt kun tavannut naisen nais kavereitten miehii nih en ajattelekkaan niin enään. Sekavaa settiä taas :)
 
9MM
Juu no me tanssitaan kaverin kaa aika tiiviisti se alku, ettei edes kerkeä juttelee hirveämmin mutta loppuillasta sitten ollaan "vastaanottavaisempia" ja silloinhan kuka vaan melkein saa tanssilattialta ukon jos haluaa. Ja valitettavasti miehet usein luulee, että naista harmittaa tanssia yksin jos kaveri tanssii miehen kanssa, vaikka mua se ei haittaa yhtään, mutta eikös joku tarraa kiinni:|
Baari on helpoin ympäristö tutustua vastakkaiseen sukupuoleen eikä ole minusta ihme, että hipelöintiä ym on. Siitä en tykkää, että kun selvästi sanot että sori en ole kiinnostunut niin mies jatkaa... Mun bestis kerää näitä perskärpäsiä aina ympärilleen ja voit kuvitella mikä huoli mulla on :D

Tulee jos tyyppi on epämiellyttävä. Jos on ihana niin pidän todella herrasmiesmäisenä ja viehättävänä sitä, että mies avaa ovia, tilaa drinkkejä ja saattaa tai huolehtii taksin kotiin.

Niin siis ei se ukko tiennyt sitä, vaan oli vain niin kliseinen avausrepliikki kun olla ja voi ;D Käytsä usein täällä...
alotan lopusta noh siis mä kuulin ton lauseen ekaa kertaa käytsä usein täällä..

juuh saattaminen on muuten lämmintä hommaa tai siis se kävely

en ymmärrä perskärpäsiä mua nolottais itteä ainakin.

toi tanssi homma on kyl perseestä sillonku ite baarissa useammin tuli oltua tanssissa joku tuli keskeyttämään sen flow tanssin. kun siinä omassa tilassa tanssin muodossa keskeytys ehkä hivenen ärsyttävää..
 
alotan lopusta noh siis mä kuulin ton lauseen ekaa kertaa käytsä usein täällä..

juuh saattaminen on muuten lämmintä hommaa tai siis se kävely

en ymmärrä perskärpäsiä mua nolottais itteä ainakin.

toi tanssi homma on kyl perseestä sillonku ite baarissa useammin tuli oltua tanssissa joku tuli keskeyttämään sen flow tanssin. kun siinä omassa tilassa tanssin muodossa keskeytys ehkä hivenen ärsyttävää..
Jep, vähän kiusallista. Oletkos sä mies vai nainen muuten? :)
 

Yhteistyössä