The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se tiedä.


Muutama tunti enää! Tsih! Parin tunnin päästä ette kuule musta enää mitään, hahhah.
kulta pieni, luuletko, että palatsi ei tarkkaile sun liikkeitäsi. Sua valvotaan,
ja kaikki kirjataan ylös, jonkinverran otetaan myös kuvatallenteita. Mutta lupaan olla julkaisematta niitä täällä.


( ellei Lispetti saa minua ympäripuhuttua :saint:, se on utelias kuitenkin. Mä siis en ole, palatsin nyt vaan täytyy tietää kaikki kaikista. )
 
Ikävä tuottaa pettymystä sulle täältäkin suunnasta; mä en harrastanu eilen seksiä!:attn:

Mihis me tullaan, notta voit juottaa meitä?

En muuten ole koskaan ollu kunnon kännissä, saas nähä millanen musta oikein tulee.:LOL: Halvaks ainakin tuun. Siis siltä osin ettei tartte varmaan montaa drinksua maksaa että olen........kännissä.:D
Kiusatkaa ny sit oikein urakalla.
 
Vaistoanko viinin virtaavan? Alamaisetko alkoholin alaisena aikovat ajelehtia.
Prinsessako paitsioissa pidoista, pidot paremmat prinsessatko ? Paheksun.

Pyytäkääpä prinsessakin pitoihinne, poksauttelemaan pullonkorkkeja,,kuohuvaisia kaatelemaan. Palkistenkin parahultaisesti:saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Herranjestas.

Olihan muuten kaupalla hyvin kaunis nainen. Herranjestas.

Ai miksikö en pyytäny treffeille? Mistäs mä tiedän oliko tuo sinkku? Ja jos lapsen iästä voi mitään päätellä, niin ei ole ollu sinkku ainakaan tänä- tai viime vuonna.

Ja mä olen jokseenkin sokea.
 
Kyllä olut maistuu jossakin etelänmailla, jossa siideriä ei saa. Kun istuu illalla terasilla, kuuman päivän päätteeksi, auringon valon ja lämmon vielä hyväillessä iholla. Meri aaltoilee sinivihreänä ja olutlasista peilautuu pöydän pintaan timantteja.



( tai ehkä juhannuksena, mökkireissulla, kylmässä ja tuulisessa säässä, jossa vähän sateleekin, mutta grillata pitää ja olutta on saatava )


Molemmat näistä visioistani toteutunevat tänä kesänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä