Yhden illan jutusta vakava suhde?

"Hanna"
Miksi vain naisen pitäisi olla luottamatta vieraisiinm olkoonkin että nainen on helpompaa raiskata, nainen on se osapuoli joka voi tulla ei toivotusti raskaaksi ja nainen on melko usein fyysisesti heikompi. Mutta eikö miehenkin pidä olla varuillaan ventovieraan seurassa, ja yhtä lailla hänelle voi olla riskialtista lähteä tuntemattoman matkaan.
Totta. Miehille on juotettu kotona tyrmäystippoja ja ryöstetty. Yhtälailla siis miehetkin joutuvat vaaraan, kun tuntemattoman matkaan lähtevät ensimmäisenä iltana.

"Hanna"
Ymmärrän pointtisi. Mutta ei se vain noin mene :) Naiset ja miehet ovat erilaisia ja esimerkiksi liiallinen innokkuus voi pilata naisen mahdollisuuden miehen suhteen, koska tyypillisesti mies haluaa olla se joka "metsästää", pyytää numeron etc.
Täyttä potaskaa. Ehkä jossain muslimikulttuurissa voi noin ollakin, mutta ei länsimaissa. Avaa jo silmälappusi lapsi pieni. Ehkäpä sinullekin on valjennut viimeistään parinkymmenen vuoden päästä elämän tosiasiat ja olet päässyt näistä naurettavista uskomuksistasi eroon.

säpäle harmaana
Ensivaikutelma on aika tärkeä. :) Se pimppa on sinun ainoassa kropassa ja seksuaalisuuteen liittyy paljon muutakin kun ne penis ja pimppa. Se "matka" sinne aktiin on myös tärkeä. Ja sä voit ihan rauhassa jatkaa yhdenillan juttuja, mutta turha on sitten itkeä ja ihmetellä jos ei yhteydenottoja kuulu niiltä keiltä haluaisit.. Mut tosiaan niin kun tässä mullakin niin lopulta kaikki kääntyi hyvin!=) Se vaan vaati vähän efforttia. :D
Tässä sekoitat nyt taas kaksi asiaa. Jos joku ihan omaksi huvikseen harrastaa yhden illan juttuja, niin miksi tällainen henkilö ihmettelisi saati sitten itkisi, jos ei yhteydenottoja kuulu? Kyllä se yhteydenotto riippuu vähän muustakin, kuin siitä onko antanut ekana iltana vai ei. Mutta tätä sinä et kai käsitä, kun et ilmeisesti osaa saman illan aikana sekä tutustua että harrastaa seksiä.

säpäle harmaana
Ja tuli vielä mieleen sellainen (en ole koko ketjua lukenut, joten en tiedä oletko maininnut) mitä silloin ensimmäisen illan aikana sitten tapahtui? Millä tavalla te erositte? Annoit puhelinnumeron ja sanoit heippa? Olisiko ollut siinä vaiheessa mahdotonta ilmaista se tutustumishalu ihan vain kysymällä "mentäisiinkö joskus kahville"? Ja ylipäätään jutella vielä seksin jälkeenkin sellaisia "tutustumisasioita".

vieras-
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30005879:
Tässä sekoitat nyt taas kaksi asiaa. Jos joku ihan omaksi huvikseen harrastaa yhden illan juttuja, niin miksi tällainen henkilö ihmettelisi saati sitten itkisi, jos ei yhteydenottoja kuulu? Kyllä se yhteydenotto riippuu vähän muustakin, kuin siitä onko antanut ekana iltana vai ei. Mutta tätä sinä et kai käsitä, kun et ilmeisesti osaa saman illan aikana sekä tutustua että harrastaa seksiä.
Älä nyt liikaa vaadi ihmiseltä, jolta ei juttujensa perusteella onnistu edes purkan pureminen ja kävely samaan aikaan.

Koetko sä HG, että tyhjäpäänä pyöriminen tekee sinusta jotenkin, "hih, ihanan söötin luonnonlapsen, voi ei kun se taas on noin höpsö"-naisen? Vai onko asia oikeasti niin karu, että sä olet ihan hel-ve-tin tyhjäpää ihan tahtomatta ja luonnostaan?

Sä olet nyt yli 20 sivua paasannut täällä, miten olet tyhmä jakorasia ja varomaton idiootti. Ja kaveri kans samaa jengiä. Ja silti sä odotat, että joku panoseuraa sinusta öisin soitteleva pitäisi sinua mielenkiintoisena ja hyvänä tyttöystävämateriaalina. Miksi ihmeessä pitäisi, kun et tee sitä itsekään? Nyt pihtaamalla ja ruikuttamalla sait ilmeisesti treffit. Onko nyt onnistunut olo? Haluttu olo? Oikeasti?

Nyt toistan ihteeni, kerta tää nyt jaksaa täällä jankata.. Eli hyvä parisuhde voi kehittyä vaikka seksiäkin on, jos MOLEMMAT on AIDOSTI kiinnostuneita toisistaan. Ei anna hyvää lähtökohtaa ett toinen pitää pakottaa tutustumaan ja samalla vakuutella että itsestä on muuhunkin kun antamiseen. Kun on kemiat kohillaan se ei kato sitä onko ekana yönä päädytty sänkyyn vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30005892:
Ja tuli vielä mieleen sellainen (en ole koko ketjua lukenut, joten en tiedä oletko maininnut) mitä silloin ensimmäisen illan aikana sitten tapahtui? Millä tavalla te erositte? Annoit puhelinnumeron ja sanoit heippa? Olisiko ollut siinä vaiheessa mahdotonta ilmaista se tutustumishalu ihan vain kysymällä "mentäisiinkö joskus kahville"? Ja ylipäätään jutella vielä seksin jälkeenkin sellaisia "tutustumisasioita".
Se pyysi numeroni baarissa, jultetiin ja tanssittiin, lähdettiin pois ja mä päätinkin lähtee sille. En ole kauheasti näitä harrastanut koska olin vasta avoliitossa, joten aamulla vähin äänin hipsin pois ja jäin odottelee yhteydenottoa. Ei mun mielestä siinä kohtaa oikein voi alkaa tutustumaan, se pitää sit tapahtua vähän paremmissa merkeissä :D

Nyt toistan ihteeni, kerta tää nyt jaksaa täällä jankata.. Eli hyvä parisuhde voi kehittyä vaikka seksiäkin on, jos MOLEMMAT on AIDOSTI kiinnostuneita toisistaan. Ei anna hyvää lähtökohtaa ett toinen pitää pakottaa tutustumaan ja samalla vakuutella että itsestä on muuhunkin kun antamiseen. Kun on kemiat kohillaan se ei kato sitä onko ekana yönä päädytty sänkyyn vai ei.
:LOL: Eikä katsonut meilläkään koska kemiat on kohdillaan =)

Se pyysi numeroni baarissa, jultetiin ja tanssittiin, lähdettiin pois ja mä päätinkin lähtee sille. En ole kauheasti näitä harrastanut koska olin vasta avoliitossa, joten aamulla vähin äänin hipsin pois ja jäin odottelee yhteydenottoa. Ei mun mielestä siinä kohtaa oikein voi alkaa tutustumaan, se pitää sit tapahtua vähän paremmissa merkeissä :D
Et sit voinu tätä aikasemmin kertoa! Siinä se syy miks mies ei ottanu sinuun yhteyttä muissa merkeissä. TUOSTA saa sen käsityksen todellakin ettet sie muusta ku munasta ollu kiinnostunu. Kyll mie jäin tuon omani luo aamukahvit juomaan, vaikka en sitä nimeä tienny, enkä yhteistä tulevaisuutta ajatellu.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
"Hanna"
Nimenomaan siinä aamukahvittelun aikaa olisi ollut hyvä sauma aloittaa se paremmin toiseen tutustuminen, jos on kiinnostunut muussakin mielessä kuin vain seksiseurana. Sinä mokasit siis tämän vaiheen.

• Tykkää
"vierasvieras"
Miten niin paremmissa merkeissä? Te olitte jo harrastaneet seksiä, jotain mitä pidetään yleensä hyvin intiiminä, läheisenä, hyvää oloa tuottavana asiana, molempien olisi pitänyt olla siis hyvällä, tyytyväisellä tuulella. Aamulla olisi voinut rennosti juoda kahvit, jutella, naureskella yhteiselle kokemukselle jonka ei lähtökohtaisesti pitäisi nolottaa kumpaakaan, ja siinä samassa tutustua ja kenties harrastaa sitä seksiä uudemman kerran ;)

Miksei vois tutustua,missä paremmissa merkeissä ?
Turha ruveta aamulla häpeämään ja hipsimään hiljaa pois.

Olisitte voineet keittää rauhassa aamukahveet ja jutella.

Mä keitin aamukahvit, juteltiin ja nautittiin aamusta ennen kuin mies lähti kotiin.
Kumpikaan ei hävennyt mitään. Eikä mennyt montaa päivää, kun mies oli ottanut selville puh.numeron ja halusi tavata uudestaan. :D

Ehkä muuten mies sai susta sellaisen kuvan,ettet halua enempää tai ettei sua kiinosta mies yhtään, kun hipsit pois.

• Tykkää
Dataa
Mistä saat kaiken tietoutesi, joka aina ylittää vanhempien ja kokeneempien tiedot? Cosmosta?

Mä muuten hipsin myös aamulla nykyisen mieheni luota pois yhteisen yömme jälkeen. Mies otti heti samana iltana yhteyttä, eli tein varmaan sitten aika hyvän vaikutuksen olemalla ihan juurikin oma itseni. Mutta toisaalta, mun mies onkin tosihelmi ja tykkää aidoista ihmisistä <3 pakko mennä heti halimaan.

"V ieras"
Happygirl on vissiin ihan sinut myös pettämisen kanssa ku kukapa terve viriili heteromies ei lähtis seksin perään jos sitä on tarjolla? Vai miten se menikään.. Harva nainen ihan näin vapaamielisesti ajattelee, mutta varmasti mukava hg:n tulevalle miehelle.

"tiimarivihko"
[QUOTE="V ieras";30007218]Happygirl on vissiin ihan sinut myös pettämisen kanssa ku kukapa terve viriili heteromies ei lähtis seksin perään jos sitä on tarjolla? Vai miten se menikään.. Harva nainen ihan näin vapaamielisesti ajattelee, mutta varmasti mukava hg:n tulevalle miehelle.[/QUOTE]

Tämän takia sen exä ei saanut käydä ulkona, mutta häppäri sai käydä filrttailemassa baareissa ihan rauhassa.

Kdöäa
Eli siis sinkkuna miehet saavat tehdä mitä lystää ja naisten pitää varoa omaa käytöstään ja kun päästään parisuhteeseen, miehen kaikki oikeudet evätään eron uhalla ja nainen saa tehdä mitä huvittaa, koska ikinähän ei voi tietää vaikka se oikea tulisi vaikka salireissulla vastaan ja oman ukon voi laittaa jäihin.. Hieno asenne.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
säpäle harmaana
Et sit voinu tätä aikasemmin kertoa! Siinä se syy miks mies ei ottanu sinuun yhteyttä muissa merkeissä. TUOSTA saa sen käsityksen todellakin ettet sie muusta ku munasta ollu kiinnostunu. Kyll mie jäin tuon omani luo aamukahvit juomaan, vaikka en sitä nimeä tienny, enkä yhteistä tulevaisuutta ajatellu.
Näin juuri. En oikein tajua, mitä ne "paremmat merkit" tässä tapauksessa sitten olisivat. Miksei voi alkaa tutustumaan mielenkiintoisen hepun luona kiihkeän yön jälkeen?

Ken guru
Sellaista vaan, että kyllä tämä maa päällään kantaa muitakin jotka ajattelevat kuten HappyGirl. Hänelle asiat ovat kuten on täällä kirjoittanut, ja ei se muiden vänkkäämisestä taida muuksi muuttua. Jokaisella on oikeus olla mitä mieltä haluaa ja elää sen mukaan (lain puitteissa).

Mietin vaan, kun tuntuu ettei täällä oikein nyt hyväksytä sitä että tästä asiasta ajatellaan eri tavalla mitä itse ajattelee.

"hupsu"
Sellaista vaan, että kyllä tämä maa päällään kantaa muitakin jotka ajattelevat kuten HappyGirl. Hänelle asiat ovat kuten on täällä kirjoittanut, ja ei se muiden vänkkäämisestä taida muuksi muuttua. Jokaisella on oikeus olla mitä mieltä haluaa ja elää sen mukaan (lain puitteissa).

Mietin vaan, kun tuntuu ettei täällä oikein nyt hyväksytä sitä että tästä asiasta ajatellaan eri tavalla mitä itse ajattelee.
Se on ihan ok, että omalta kohdaltaan ajattelee näistä asioista kuten ajattelee, mutta muitten puolesta ei kannattaisi kauheasti moralisoida, etenkin kun ne säännöt ei sitten kuitenkaan koske itseä eikä niitä ihania bestiksiä.

Ken guru
[QUOTE="hupsu";30007307]Se on ihan ok, että omalta kohdaltaan ajattelee näistä asioista kuten ajattelee, mutta muitten puolesta ei kannattaisi kauheasti moralisoida, etenkin kun ne säännöt ei sitten kuitenkaan koske itseä eikä niitä ihania bestiksiä.[/QUOTE]

No joo, mutta lopulta meistä jokainen kuitenkin elää kuten itselleen parhaaksi näkee. Ainakin noin karkeasti sanottuna. Ei muiden mielipiteiden pitäisi omaan elämään niin ratkaisevasti vaikuttaa ettei seuraa omaa näkemystään asioista vaan menee muiden mukaan.

säpäle harmaana

Hän saa kaikin mokomin ajatella, miten haluaa, mutta hän itse on nyt kohdannut tämän ajatustapansa takia hankaluuksia. Eli hän itse loi oman ongelmansa.

Yhteistyössä