The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!
Tohvelieläimelle ihanaa lomaa :)

Minuu väsyttää, jälleen kerran..verikokeille yritän tunkea tuonne sairaalan labraan jos vaan millään kerkeän. Ja sit toimistolle.

Viime yönä näin unta yhestä lapsuus/teiniajan ihastuksesta. Mut sekin oli ihan seko uni, ei yhtään semmoinen...
 
Hyvää huomenta evripati.:)

Pitäis alkaa laittelee nakkikeittoa kohtpuolii.:p

Sais loppua toi sade että vois lähteä Hankoon. Siellon niin vilu ettei voi ees uida.|O
Lapsetkin nukkuu hirveän pitkään sadeaamuina, eivät oo vieläkään nousseet. Kohta kai sois mentävä paukuttelemaan vaatekaapin ovia tjtn.:cool:
 
Hyvää huomenta evripati.:)

Pitäis alkaa laittelee nakkikeittoa kohtpuolii.:p

Sais loppua toi sade että vois lähteä Hankoon. Siellon niin vilu ettei voi ees uida.|O
Lapsetkin nukkuu hirveän pitkään sadeaamuina, eivät oo vieläkään nousseet. Kohta kai sois mentävä paukuttelemaan vaatekaapin ovia tjtn.:cool:

Mulle olisi tänä aamuna kelvannut ne pitkään nukkuvat lapset/ nuoret. Sellainen harvinainen tilaisuus, että menen töihin vasta parin tunnin päästä ja olisin voinut kerrankin nukkua. Yleensä kello soi kuudelta, eilen viideltä.

Samat lapset, jotka yleensä jäävät nukkumaan ja nukkunevat - en edes tiedä kuinka pitkälle päivään, enkä halua tietää- heräsivät sitten tänään klo 6. 30.


Pah. No ehdinpä tässä sitten piipahtaa palstalla ja vetäisin lisää väriäkin oäähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mulle olisi tänä aamuna kelvannut ne pitkään nukkuvat lapset/ nuoret. Sellainen harvinainen tilaisuus, että menen töihin vasta parin tunnin päästä ja olisin voinut kerrankin nukkua. Yleensä kello soi kuudelta, eilen viideltä.

Samat lapset, jotka yleensä jäävät nukkumaan ja nukkunevat - en edes tiedä kuinka pitkälle päivään, enkä halua tietää- heräsivät sitten tänään klo 6. 30.


Pah. No ehdinpä tässä sitten piipahtaa palstalla ja vetäisin lisää väriäkin oäähän.
Aamuvärit.:eek: Iskee paniikki.:D Kerran ei menny ihan putkeen. Siitä on muistutus pesukoneen kylessä.:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30000824:
No aika herkästi tuli mun mielestä ja ne oli muutenkin noi Brassit kokoajan rähmällään, naurettavaa pelleilyä, meni maku koko Brasilian joukkueesta.

Niin ja hyvää huomenta :wave: Se on loma nyt....
Filmaamisesta pitäis jakaa ihan omat pokaalit aina pelin päätteeks.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30000824:
No aika herkästi tuli mun mielestä ja ne oli muutenkin noi Brassit kokoajan rähmällään, naurettavaa pelleilyä, meni maku koko Brasilian joukkueesta.

Niin ja hyvää huomenta :wave: Se on loma nyt....
Omasta mielestäni filmaaminen vääristää koko pelin. Totaalisen Fair Play vastainen toiminta ja minusta kaikki kovan tason urheilu pitäisi lähteä Fair Play hengestä, muuten se on turhaa.
 
Filmaamisesta pitäis jakaa ihan omat pokaalit aina pelin päätteeks.:D
Joo todellakin, tämän pelin Oscarin saa...... :D Se on se yks asia minkä takia mulla jää jalkapallon katsominen yleensä vähän vähemmälle. Jatkuvasti on joku rähmällään, vaikka kukaan ei oo edes koskenu. Toivottavasti olis vähän vähemmän noita filmejä sitte muissa peleissä..
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Omasta mielestäni filmaaminen vääristää koko pelin. Totaalisen Fair Play vastainen toiminta ja minusta kaikki kovan tason urheilu pitäisi lähteä Fair Play hengestä, muuten se on turhaa.
Todellakin! En jalista silleen tsiigaile, viimeks oon kattonu kun Mertaranta selosti niitä, eli on kaiketi aikaa? Ei kait se enää niitä oo kommentoinu?
Lätkässä toi filmaaminen harmittaa ihan homona!
 
Todellakin! En jalista silleen tsiigaile, viimeks oon kattonu kun Mertaranta selosti niitä, eli on kaiketi aikaa? Ei kait se enää niitä oo kommentoinu?
Lätkässä toi filmaaminen harmittaa ihan homona!
En itsekään katsele jalista.

Aikoinaan se syy oli "kivaa pelata, tylsää katsoa".

Nyt kun oman elämän aikana jo tuo peli on kehittynyt aika huimasti, niin se suurin syy on filmaaminen ja sitten se, että se ei vieläkään ole ihan niin kovin jännittävä laji katsoa.

Ennemmin lätkää, mutta enpä sitäkään kyllä suurkuluta :p
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En itsekään katsele jalista.

Aikoinaan se syy oli "kivaa pelata, tylsää katsoa".

Nyt kun oman elämän aikana jo tuo peli on kehittynyt aika huimasti, niin se suurin syy on filmaaminen ja sitten se, että se ei vieläkään ole ihan niin kovin jännittävä laji katsoa.

Ennemmin lätkää, mutta enpä sitäkään kyllä suurkuluta :p

Ennen kävin tsiigaamassa jopa sm-liigaa (jokerifani), mut nykyään riittää mömmömkisat. Satunnaisesti joku Karjalaturnauskin saattaa mennä.

Ookkonää fudannu joskus????
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä