Hmmm, vaikea kysymys... rytmiin varmaan ja sitten melodiaan. Tykkään, jos on paljon "kerroksia" musiikissa. Monia eri soittimiamitäs muuten en oo vissiin kysyny mut missä sä musiikissa ekaks kiinität huomion ite?
Hmmm, vaikea kysymys... rytmiin varmaan ja sitten melodiaan. Tykkään, jos on paljon "kerroksia" musiikissa. Monia eri soittimiamitäs muuten en oo vissiin kysyny mut missä sä musiikissa ekaks kiinität huomion ite?
sä kuulet siis indonesia kutsun ei muuta ky lentsikkaanAlkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30000407:mun korvat kuulee vaan noi rummut
Mä en oo pätevä löytämään hyvää syntikkamusaa, jos sellaista on olemassa . Tykkään itse aidosta musiikista, niin en oikein osaa etsiä syntikkajuttuja.laitas mulle syntikaa komppi siis joo mut mä en oo varma ollenkaan hei jos jaksat laita jotain syntikak musaa olikos se sitä jooo hei nyt sekoilen tässä.
sana rytmiin vai melodian rytmiin juuh ainakin sen perusteella mitä laitat musaa .Hmmm, vaikea kysymys... rytmiin varmaan ja sitten melodiaan. Tykkään, jos on paljon "kerroksia" musiikissa. Monia eri soittimia
hei kuinkahan vanhoi me ollaan ku tulee sadastuhannessivu?Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30000410:sadas sivu ja eka, jeeee!!
Melodian rytmiin . Hyvät rummut on aina sellainen, mikä kiinnittää huomion.sana rytmiin vai melodian rytmiin juuh ainakin sen perusteella mitä laitat musaa .
pätevyys kuitenkin riittää tuomaan hyvää musaaa haaste siis nyt sulle löydä kun sulla iakaa yks hyvä synde biisiMä en oo pätevä löytämään hyvää syntikkamusaa, jos sellaista on olemassa . Tykkään itse aidosta musiikista, niin en oikein osaa etsiä syntikkajuttuja.
tarpeeks vanha jo nythei kuinkahan vanhoi me ollaan ku tulee sadastuhannessivu?
No, jos kirjoitetaan n. 100 sivua kuukaudessa, niin reilu 83 vuotta vanhempia oltaishei kuinkahan vanhoi me ollaan ku tulee sadastuhannessivu?
Nuku rauhassa unimöröiltä ja meneehän niitä laivoi ei mutuaku duuniin sinne kuunarille ja ehkä siellä merten kauhuna sitten raportoit.Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30000426:tää lähtee nyt yöunille ajelee lentsikalla, ehkä joskus myös oikeesti. hyvät yöt
Apua . Pianosta kyllä tykkään ja laittaisin heti vaikka kuinka monta pianobiisiä... mutta etsitäänpä sitten syntikkabiisi!pätevyys kuitenkin riittää tuomaan hyvää musaaa haaste siis nyt sulle löydä kun sulla iakaa yks hyvä synde biisi
meitis lähentelis jo world recordia iäkkäinten sarjassa noh sillon viimestään se synde biisi sit *No, jos kirjoitetaan n. 100 sivua kuukaudessa, niin reilu 83 vuotta vanhempia oltais
ehkä mä menisin jonnekki ihanaan paikkaan mis voisin opetella surffaamaan, voi elämä se ois ihanaa jepjep, öitä vaan!Nuku rauhassa unimöröiltä ja meneehän niitä laivoi ei mutuaku duuniin sinne kuunarille ja ehkä siellä merten kauhuna sitten raportoit.
sit vast sen world turneen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30000433:tarpeeks vanha jo nyt
kaus tultu sieltä ihan vaan antaa mennä vaan punkista melodian sarallaMelodian rytmiin . Hyvät rummut on aina sellainen, mikä kiinnittää huomion.
voihan sitä opetella surfaan tossa itämeressäkin ;DAlkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30000441:ehkä mä menisin jonnekki ihanaan paikkaan mis voisin opetella surffaamaan, voi elämä se ois ihanaa jepjep, öitä vaan!
ja laita vaan piano biisei ei haittaa ollenkaan onkin hyvää nukku musaaApua . Pianosta kyllä tykkään ja laittaisin heti vaikka kuinka monta pianobiisiä... mutta etsitäänpä sitten syntikkabiisi!
mut siis eikö syntikalla sit saa aitoa musiikkia muuten?Mä en oo pätevä löytämään hyvää syntikkamusaa, jos sellaista on olemassa . Tykkään itse aidosta musiikista, niin en oikein osaa etsiä syntikkajuttuja.
Mites tämä?ja laita vaan piano biisei ei haittaa ollenkaan onkin hyvää nukku musaa
Noh, mielipideasioita kait nämä.. Mun mielestä se ei ole aitoa . Vähän sama kuin tietokoneella rakennettu musiikki.mut siis eikö syntikalla sit saa aitoa musiikkia muuten?