nonniii meitsi niiin diggaaa kallioista ja vuorista en tiiä kehtaanko kattoo ku tekis mieli joogata huipulal sitten :9
totta se mikä fiilistä antaa nih antaa mennä vaan :9Noh, mielipideasioita kait nämä.. Mun mielestä se ei ole aitoa . Vähän sama kuin tietokoneella rakennettu musiikki.
pointisit vaivannäöstä.No tässä nyt joku, jos unohtaa tuon typerän puheen . Vaikka eipä tämäkään vedä vertoja oikealle musiikille. En kyllä itse oikeastaan tykkää edes yhtään . En osaa kuunnella tälläistä.
[video=youtube;2hLPVPrlE1s]https://www.youtube.com/watch?v=2hLPVPrlE1s[/video]
En edes kuunnellut loppuunpointisit vaivannäöstä.
tota biisiä ois voinu viä moneen suuntaan ja toi loppu meni väärään suntaan mun mielestä sillä ois päässy sellasille astraaleille mut sit näköjään tossa ihan lopussa oli muutosta.
valitettavasti menetit sitten bachin mastron tyylin siinä ja enään ei voi kuunella se oli hetken biitti noh aina ei koe torvi fanfaaria.En edes kuunnellut loppuun
nonni näin miehenä pakko myöntää itku tulee aina tän biisin tahtiinJousisoittimista tämä on yksi lempparisävelmistä:
[video=youtube;mCEfqj9pDAI]https://www.youtube.com/watch?v=mCEfqj9pDAI[/video]
Kyllä välillä itseltäkin pääsee, varsinkin herkässä mielentilassa .nonni näin miehenä pakko myöntää itku tulee aina tän biisin tahtiin
mä en tiädä oiken sanaa silel itkulle mut tiiäkkö sellanen rakkauden kyynel niitä tulee hetki sen kauneuden tähdenKyllä välillä itseltäkin pääsee, varsinkin herkässä mielentilassa .
Tästäkin olen kuullut monta eri versiota, mutta tämä nimenomainen versio on tähänastisista löytämistäni paras. Varmaankin juuri siksi, kun on useampi soitin ja niitä kerroksiaoijoijumaleisson toi on kaunis biisi vaan ja oon kuullu sen siinä titanickin kohassa missä se äiti lukee satuja lapsille ja vanha mies suukottaa rouvaa ja tyynyttelee ja sillä rouvalla on tulossa kyynel
Kerran selvisin eräiden hautajaisten loppuun saakka kuivin silmin ja oli ihan voittajafiilis (ei ollut kovin läheinen ihminen kyseessä), mutta sittenpä mokomat soittivatkin tuon päätösbiisinä. Sinne meni nekin meikit.mä en tiädä oiken sanaa silel itkulle mut tiiäkkö sellanen rakkauden kyynel niitä tulee hetki sen kauneuden tähden
Pienet virheet tekee siitä vain täydellisemmäntos yhes kohtaa se muuten vetäsee sen kepin liian pitkäks? sillain ihanku sivua suhauttais ja se epäkohta sanoja sanoja lisää meitsi opettelee D:
totta mut leikin suurta musiikki mogulia nytteen ;DPienet virheet tekee siitä vain täydellisemmän
iltaa lis tervetuloa tänne vaann mikäs boogieIltaa:wave:
Uskaltaiskohan sitä avata juutuupin. Hitto siinä saattaa vierähtää muutama tovi, taas vaihteeks.|O
Yritän sinnitellä ja kuuntelen ensihätään nää uudet teidän laittamat.=)
Siinä on monta säkeistöä, jotka harvoin kuulee laulettavan kokonaisuudessaan. Yleensä puolet jätetään pois:vaik pianon soittamisesta mitään ymmärääkkään ni tos pätkäs näytti et sormet leijjuu sulavasti. ei tohon tarvii sanoja tohon soittoon. siis sitä laulua. mites ne tontun sanat menekään ?
Todella!:heart:Vaikkei nyt joulu vielä olekaan ovella, niin tässä muuten ihan saakelin hyvin vedetty Tonttu pianolla. Saatu hyvin laulun tunnelma mukaan
[video=youtube;f9J4emef0rE]https://www.youtube.com/watch?v=f9J4emef0rE[/video]
Öitä ysäri!!!mut juuh nukkumaan ja laitan tän titanikin biisin mp3 ja kuuntelen sitä hetken heh sain uuden soittimen frendiltä nih voi kelaillakkin taaksepäin mun vanhassa soittimessa ei ollu k ueteenpäin moodi. mut jääräpäänä loppuun asti kunnes musa hiljenee ni sit vaihtuu levy. hyvää yötä dee dee danziggi diggari