The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no niitä perkeleitä tieteni

meillä olis, lähetänkö tulemaan?
Elä hitossa laita, en oo missään korvessa. Ei täällä kehtaa kävellä shit-oilit naamassa.
Shit-oil nimike on muuten saanut nimensä Norjassa. Me levitettiin kalan rasvaa naamaan, hyttyset eivät pitäneet siitä yhtään. Olipahan sellaset sotamaalaukset notta terve!:D
 
Olisinko mä niin kaamee että kävisin herättämässä kaikki jo ku mul on vähän tylsää.:D Pysyis rytmit kunnossa ja sillee.:whistle:

Valvoivat kuulema eilen pitkään, minä autuaan tietämättömänä olin taju kankaalla tosi ajoissa.
 
Olen niin kaamee!
Ja meinaan houkutukseks pyöräyttää egut ja beikkonit aamiaiseks, kyllä siihen käryyn herää mielellään.:D:p

Viettäkää oikein kiva päivä.:heart::kiss:

:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja IhQ
Mulla menee hermo tähän läppäriin!!!!
Niin hidas, niin hidas ja vaikka kuin oon pitänyt etten ees kuvia säilö koneella, saati muuta tilaa vievää. Se on toi saatanan wintöösä seiskan vika, varmasti on :kieh:
Kaikki laajennukset ja sovellukset ja plaah kaatuilee ja crashailee ihan itteksii,
joka sivu aukee tök....tök....tök vauhtia ja ja ja |O

Taitaa olla koneen osto edessä.
Mun palsta addiktio häiriintyy tästä hidastelusta :rolleyes:
 
Mulla menee hermo tähän läppäriin!!!!
Niin hidas, niin hidas ja vaikka kuin oon pitänyt etten ees kuvia säilö koneella, saati muuta tilaa vievää. Se on toi saatanan wintöösä seiskan vika, varmasti on :kieh:
Kaikki laajennukset ja sovellukset ja plaah kaatuilee ja crashailee ihan itteksii,
joka sivu aukee tök....tök....tök vauhtia ja ja ja |O

Taitaa olla koneen osto edessä.
Mun palsta addiktio häiriintyy tästä hidastelusta :rolleyes:
kiintolevyn tilalla on merkitystä vain jos asema jolle windows on asennettu (C-asema oletuksena) on täyteen tungettu.

Kun pitää windows-asennusosiolla noin 10 gigaa tai / 10% tyhjää tilaa, ei siitä pitäisi aiheutua koskaan ongelmia.

Itsessään käyttöjärjestelmää jos ei huolleta, hidastuminen on välttämätön paha, tätä on kyllä windows 7 ja 8 ehkäisty sillä, että aina kun et käytä konetta oletuksena windows eheyttää kiintolevy(jä).

Tosin jos koneelle on asennettu aikojen kuluessa isoja määriä erilaisia ohjelmia, niin windows rekisterin hitaus tulee ongelmaksi, koska rekisteri paisuu joka kerta kun asennat jotain koneelle. Tähän on myös ohjelmia jotka käsittelee tätä ongelmaa.

99% hitausongelmat on hoidettavissa windowsin uudelleen asennuksella juurikin edellä mainituista syistä.

Virustutkan päivittäminen ja kiintolevyjen skannaaminen sillä myös auttaa monissa tilanteissa. Reaaliaikainen seuranta tutkassa kun ei välttämättä pidä ongelmia loitolla, varsinkin jos ei koskaan ole tehnyt skannausta koko koneelle.

Tietokone on kuin auto periaatteessa, hoitamatta se lahoaa ja ennen pitkää lakkaa toimimasta. Vaikka nykyisissä käyttöjärjestelmissä onkin itsehoito automaatiota jonkin verran.
 
kiintolevyn tilalla on merkitystä vain jos asema jolle windows on asennettu (C-asema oletuksena) on täyteen tungettu.

Kun pitää windows-asennusosiolla noin 10 gigaa tai / 10% tyhjää tilaa, ei siitä pitäisi aiheutua koskaan ongelmia.

Itsessään käyttöjärjestelmää jos ei huolleta, hidastuminen on välttämätön paha, tätä on kyllä windows 7 ja 8 ehkäisty sillä, että aina kun et käytä konetta oletuksena windows eheyttää kiintolevy(jä).

Tosin jos koneelle on asennettu aikojen kuluessa isoja määriä erilaisia ohjelmia, niin windows rekisterin hitaus tulee ongelmaksi, koska rekisteri paisuu joka kerta kun asennat jotain koneelle. Tähän on myös ohjelmia jotka käsittelee tätä ongelmaa.

99% hitausongelmat on hoidettavissa windowsin uudelleen asennuksella juurikin edellä mainituista syistä.

Virustutkan päivittäminen ja kiintolevyjen skannaaminen sillä myös auttaa monissa tilanteissa. Reaaliaikainen seuranta tutkassa kun ei välttämättä pidä ongelmia loitolla, varsinkin jos ei koskaan ole tehnyt skannausta koko koneelle.

Tietokone on kuin auto periaatteessa, hoitamatta se lahoaa ja ennen pitkää lakkaa toimimasta. Vaikka nykyisissä käyttöjärjestelmissä onkin itsehoito automaatiota jonkin verran.
Mä oon luullut pitäneeni tästä tosi hyvää huolta.

Pidän virustorjunnat ajantasalla, koko koneen skannaus menee läpi kerran viikossa.
En oo asennellut juuri mitään ohjelmia,
levyn eheytykset ja muut hoidan kanssa tasasin väliajoin ja poistan kaiken paskan mitä kertyy roskakoriin ja muualle.

Kai se käyttis tarttis uudestaan asentaa,
siitä ei tosin ihan kauhean kauaa ole kun se on laitettu.

Jos ei auta niin ostan ittelleni mega tietokoneen jolla
pätevämmätkin palstalaiset jää jalkoihin, nih :snotty:
 
Mä oon luullut pitäneeni tästä tosi hyvää huolta.

Pidän virustorjunnat ajantasalla, koko koneen skannaus menee läpi kerran viikossa.
En oo asennellut juuri mitään ohjelmia,
levyn eheytykset ja muut hoidan kanssa tasasin väliajoin ja poistan kaiken paskan mitä kertyy roskakoriin ja muualle.

Kai se käyttis tarttis uudestaan asentaa,
siitä ei tosin ihan kauhean kauaa ole kun se on laitettu.

Jos ei auta niin ostan ittelleni mega tietokoneen jolla
pätevämmätkin palstalaiset jää jalkoihin, nih :snotty:
millanen masiina ja onko kone oikeasti hidastunut vai sinun pinna lyhentynyt? :D
 
millanen masiina ja onko kone oikeasti hidastunut vai sinun pinna lyhentynyt? :D
Minun pinna on aina ollut just sopivan mittanen.

Acerin joku läppäri, onhan tää jo kolme vuotta vanha...

Minen tiedä voiko sellasella pienellä episodilla olla jotain vaikutusta kun tuossa keväämmällä täräytin nyrkillä kannen kiinni niin jotta webbi kameran linssit lenteli ja koko kuori väänty ihan sillain pikkuisen banaanin muotoseksi :ashamed:
Viikkoon ei kone startannut, kunnes kokeilin piruuttaan irrottaa akun ja laitoin takasin,
sit toimi taas, oli vissiin vähän pompsahtanut paikoiltaan tai jotain. :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä