The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yötä kukkujille.:wave:

Nyt on nukuttu ilmeisesti riittävästi kun olen jo tähän aikaan pystyssä, ja on ihan terve olo.:) Uni tosiaan on paras lääke ja kuume antoi pahoille basilliskoille kyytiä.=)
 
IhQ
Huomenta!

Mikä lie sotkenut unet, heräilin varmaan 3 kertaa aamuyöstä ja pelkäsin olevani myöhässä töistä: /
Vaan kolme henkilöä parisängyssä on ihan liikaa vaikka yksi niistä oliskin tommonen suloinen alimittainen.
Kahvia taas oottelen...
 
Huomenta!

Mikä lie sotkenut unet, heräilin varmaan 3 kertaa aamuyöstä ja pelkäsin olevani myöhässä töistä: /
Vaan kolme henkilöä parisängyssä on ihan liikaa vaikka yksi niistä oliskin tommonen suloinen alimittainen.
Kahvia taas oottelen...
Ompa ihnaa!:hug: Josko tuo siitä tasottuis ajan kanssa.
 
Tätä samaa oli sillon tän työkokeilun alussa, oli stressiä siitä tai jotain mutta nyt, en tiiä miksi kun tuolla on kuitenkin oltu jo muutama kk ja vähän jo tietää miten homma pyörii. Tai syntyny jonkinlainen rutiini siihen mitä pitää tehdä.
Ei kai siinä muu auta kun antaa vielä aikaa.
Vaan saattaa mullekin tulla noita, että herään aamuyöstä ja paniikissa tsekkaan kellon, että onko se yleensä ees soinu. Etenkin jos on jotakin tärkeää luvassa.
Jos tosta tulee tapa niin mä kyllä kävisin valittamassa jossakin asiasta. Eihän sitä tiiä josko joku vaikka tietäis miten tosta pääsis eroon. Kaikemmaan rentoutumisharjoituksiakin on. Ne tehoaa ainakin mulla.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä