Sain selville,että vakkaripanoni on tissimiehiä ja minulla on pienet tissit

• Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti
tissimies
No mitäpä sitten ajattelet pienitissistä pannessasi? Tai millä silmällä noin muuten (ennakoivasti) tarkastelet asiaa?
En mä niitä tissejä paljon pannessa ajattele, mutta tottakai sitä ennakkoon koettaa vähän valikoida mieluummin isotissisen kuin pienitissisen. Ei kai tässä mitään kummallista ole. Kai naisetkin mieluummin valkkaa ison kuin pienen munan?

Siis eiväthän kaikki tissimiehet tykkää isoista tisseistä. Joku tykkää niistä, toinen pienemmistä, yksi roikkuvista, neljäs pystyistä, viides suurista nänneitstä, kuudes pienistä...

...eivätkä kaikki persusmiehet samanlaisista takapuolista.

just joo! Kysy kelta vaan mieheltä niin muodot on tärkeintä eikä siihen liity rintojen koko. Onko sulla kapea uuma, leveä lantio? Ja jos sun tissit on terhakkaat niin sekös vasta miessilmää miellyttää ;)
Juu ei liity tissien fyysinen koko haluttavuuteen.
Nimenomaan terhakkaat tissit on parasta ja siihen vielä hoikka vatsanseutu niin moni mies ei pysy housuissaan, en ainakaan minä.
Isot rinnat kertoo yleensä siitä että sitä ylimääräistä rasvaa on muuallakin kehossa.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
aloittaja-
just joo! Kysy kelta vaan mieheltä niin muodot on tärkeintä eikä siihen liity rintojen koko. Onko sulla kapea uuma, leveä lantio? Ja jos sun tissit on terhakkaat niin sekös vasta miessilmää miellyttää ;)
Vyötärö on kapea, vatsa litteä, lantio leveä ja peppu pyöreä & timmi. Tisseistä on vähän täytettä hävinnyt kahden raskauden jälkeen, mutta ovat silti yhä terhakat. Ymmmärsin kuitenkin, että mies tykkää nimenomaan ISOISTA rinnoista.

Tiedän, että moni mies on hulluna tällaiseen urheilulliseen kapeauumaiseen vartaloon, mutta kun juuri tämä mies kaipaa näköjään jotain muuta. Edellinen säätöni kehui kroppaani jatkuvasti maasta taivaaseen, mutta nykyinen on vähäsanaisempi. Nyt ymmärrän syyn.

Vyötärö on kapea, vatsa litteä, lantio leveä ja peppu pyöreä & timmi. Tisseistä on vähän täytettä hävinnyt kahden raskauden jälkeen, mutta ovat silti yhä terhakat. Ymmmärsin kuitenkin, että mies tykkää nimenomaan ISOISTA rinnoista.

Tiedän, että moni mies on hulluna tällaiseen urheilulliseen kapeauumaiseen vartaloon, mutta kun juuri tämä mies kaipaa näköjään jotain muuta. Edellinen säätöni kehui kroppaani jatkuvasti maasta taivaaseen, mutta nykyinen on vähäsanaisempi. Nyt ymmärrän syyn.
Elä ihan oikeesti höpötä, toi on just täydellinen vartalon malli:O Nyt loppu tuo valitus ja heti.

aloittaja-
Elä ihan oikeesti höpötä, toi on just täydellinen vartalon malli:O Nyt loppu tuo valitus ja heti.
Olen ollutkin tähän asti ihan tyytyväinen vartalooni. Suurin ongelma tässä on nyt se, että pelkään tämän episodin pilaavan jatkossa seksielämämme. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään niitä naisia, jotka häpeilevät vartaloaan, kun mies on mennyt möläyttämään jotain ikävää siitä. Jos alan kesken sänkyhommien miettimään, että miestä kammottaa tissini, niin sen jälkeen en saa enää mitään irti koko hommasta.

"lisa"
Mun ongelma on päinvastainen. Vakkari on persemies ja mulla se perse on ihan mitätön. Eipä tuo menoa haittaa kuin välillä. Tahtoisin välillä olla ulkoisesti juuri sellainen kuin hän pitää.

aloittaja-
[QUOTE="lisa";29994524]Mun ongelma on päinvastainen. Vakkari on persemies ja mulla se perse on ihan mitätön. Eipä tuo menoa haittaa kuin välillä. Tahtoisin välillä olla ulkoisesti juuri sellainen kuin hän pitää.[/QUOTE]

Meidän pitää vaihtaa vakkareita. :)

viera.s
Mitä väliä sillä on, mitä joku vakkaripano ajattelee? Eikö riitä, että suostuu panemaan ja tekee sen kunnolla. Jos olisit miehen unelmien täyttymys, niin siinähän olisi suuri vaara että tunteitakin jossain vaiheessa kehittyisi, ja ethän sinä sitä halunnut? Sehän on oikeastaan vaan parempi, jos vakkaripano on vaan kelvollinen seksiin ja riittävän hyvä siinä, suuremmat odotukset joutaa odottamaan merkittävämpiin suhteisiin.

Minulle ei kyllä sovi tuollaiset kuviot, koska homma menee joko tai. Eli joko ei kiinnosta seksikään tai sitten haluaisi enemmän. Aikanaan joskus yritin näitä kevyempiä suhteita, mutta ei tullut mitään.

aloittaja-
Mitä väliä sillä on, mitä joku vakkaripano ajattelee? Eikö riitä, että suostuu panemaan ja tekee sen kunnolla. Jos olisit miehen unelmien täyttymys, niin siinähän olisi suuri vaara että tunteitakin jossain vaiheessa kehittyisi, ja ethän sinä sitä halunnut? Sehän on oikeastaan vaan parempi, jos vakkaripano on vaan kelvollinen seksiin ja riittävän hyvä siinä, suuremmat odotukset joutaa odottamaan merkittävämpiin suhteisiin.

Minulle ei kyllä sovi tuollaiset kuviot, koska homma menee joko tai. Eli joko ei kiinnosta seksikään tai sitten haluaisi enemmän. Aikanaan joskus yritin näitä kevyempiä suhteita, mutta ei tullut mitään.
Olet ihan oikeassa. Parempi vaan, ettei ole liian täydellinen, niin ei ole vaaraa, että jompi kumpi alkaisi havitella enemmänkin.

Minulle tämä kuvio sopii hyvin. Minuakin häiritsee miehessä pari asiaa, joiden takia en koskaan alkaisi hänen kanssaan oikeaan suhteeseen. Parempi siis näin, nyt tilanne on tasapainossa ja pysyy hallinnassa.

Yhteistyössä