Sain selville,että vakkaripanoni on tissimiehiä ja minulla on pienet tissit

• Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti
mitä tehdä
Minulla on pienehköt tissit, mutta hyvä peba. Vakkarisäätöni ei ole kommentoinut koskaan mitään rinnoistani, mutta silti tunnen olevani jotenkin loukkaantunut, kun sain vahingossa selville, että mies onkin isojen tissien perään. Hän ei tiennyt, että kirjoittelee juuri minun kanssa. Tosin mies sanoi samassa yhteydessä, ettei näillä ominaisuuksilla ole loppupeleissä kuitenkaan merkitystä, jos muuten homma toimii ja meillä on toiminut.

Pitäisköhän hankkia uusi rakastaja, kun asia jäi kuitenkin vaivaamaan minua? Meni jotenkin maku koko miehestä. Toisaalta ei miehelläkään ole mikään maailman suurin vehje, mutta se ei ole menoa haitannut, vaikka haaveilenkin välillä isommasta. Harmittaisi silti menettää hyvät seksisessiot, joten pitäisiköhän vain niellä ylpeyteni ja antaa asian olla?

aloittaja-
Ja onkohan tuolla asialla mitään merkitystä, kun ei ole syvempi ihmissuhde kyseessä? Ei.
Ei sillä pitäisi olla merkitystä, mutta tuli kuitenkin mieleen, että pitäisi varmaan etsiä sellainen vakkari, joka aidosti pitää pienistä rinnoista. En varmaan voi olla jatkossa miettimättä sängyssä, ettei mies oikeasti pidä tisseistäni. Se tulee varmasti latistamaan tunnelmaa.

Tiedän, että naisen on helppo löytää seksiseuraa. Vakkaripanolleni taas taitaisi olla aika vaikeaa löytää uutta naista, kun ottaa huomioon hänen kokonsakin. Menipäs tämä homma nyt kinkkiseksi.

aloittaja-
[QUOTE="nuuh";29988932]Jos oisin Mr. Vakkaripano pienellä munalla niin juoksisin tollaista neuroosikimppua pakoon nyt ja kauas....[/QUOTE]

Etkö sinä siis haluaisi, että vastapuoli nauttii aidosti vartalostasi ja kalustasi?

pöoujk
No eiköhän mies ole tähänkin asti nauttinut sun kanssas, jos hän on tyydytyksen saanut ja tapaamisia sovitte edelleenkin. Taidat olla mieheen ihastunut, kun noin kaihertaa.

aloittaja-
Alkuperäinen kirjoittaja pöoujk;29989113:
No eiköhän mies ole tähänkin asti nauttinut sun kanssas, jos hän on tyydytyksen saanut ja tapaamisia sovitte edelleenkin. Taidat olla mieheen ihastunut, kun noin kaihertaa.
En halua miehestä muuta kuin seksiä. Tiedän, että mies on nauttinut kanssani, mutta silti minua häiritsee, ettei hän haluaisi jotain enemmän.

Sä ajattelet nyt tätä asiaa kuin nainen, AIVAN LIIAN MONIMUTKAISESTI!! Panos tykkää panna sua ja teillä on kivaa ja sillä siisti, ei se mieti jotain tissijuttuja kun sua duunaa. Mäkin tykkään tummista miehistä mut mun mies ei ole tumma ja rakastan sitä silti valtavasti. Kai sulla nyt oikeitakin ongelmia olis?

aloittaja-
[QUOTE="...";29991310]Laita silarit, niin ongelma ratkaistu?[/QUOTE]

En laita. Itse ole suhteellisen tyytyväinen tisseihini, koska ne ovat sopusuhtaiset vartaloni kanssa.

aloittaja-
Sä ajattelet nyt tätä asiaa kuin nainen, AIVAN LIIAN MONIMUTKAISESTI!! Panos tykkää panna sua ja teillä on kivaa ja sillä siisti, ei se mieti jotain tissijuttuja kun sua duunaa. Mäkin tykkään tummista miehistä mut mun mies ei ole tumma ja rakastan sitä silti valtavasti. Kai sulla nyt oikeitakin ongelmia olis?
Olet ihan oikeassa. Tähän asti homma on toiminut loistavasti. Olisi kuitenkin ollut parempi kannaltani olla autuaallisen tietämätön miehen todellisista ajatuksista. Nyt ne jäivät jyskyttämään ikävästi takaraivoon. Toivottavasti koko juttu ei mene tämän takia pilalle.

sepostus
Kyllä mä ymmärrän tuon, että haluaisi olla toisen unelmien täyttymys ja paras kaikista. Kuitenkin, miten nyt olen itselleni selittänyt tän asian parhain päin on, että sinä voit olla sille miehelle se kaikkein paras, ihan niin kuin se mies "vikoineen" kaikkineen on sulle nyt sillä hetkellä, kun yhdessä olette, se parhain vaihtoehto. En tarkoita, että se mies ajattelisi, että sun rintasi on mikään puute, koska tuskin hän niin ajattelee. Me ihmiset kuitenkin katsotaan toisiamme kokonaisuuksina. Olet varmasti tavannut jonkun miehen, josta tiedät, ettei se ole periaatteessa täydellinen, mutta tavallaan kuitenkin on täydellinen epätäydellisyydessään. Samoin ajattelen itsestänikin, niin kuin varmasti suurin osa muistakin ihmisistä ajattelee itsestään, että vaikka tietää, ettei ole täydellinen, niin ei silti haluaisi olla kukaan muukaan.

aloittaja-
Kyllä mä ymmärrän tuon, että haluaisi olla toisen unelmien täyttymys ja paras kaikista. Kuitenkin, miten nyt olen itselleni selittänyt tän asian parhain päin on, että sinä voit olla sille miehelle se kaikkein paras, ihan niin kuin se mies "vikoineen" kaikkineen on sulle nyt sillä hetkellä, kun yhdessä olette, se parhain vaihtoehto. En tarkoita, että se mies ajattelisi, että sun rintasi on mikään puute, koska tuskin hän niin ajattelee. Me ihmiset kuitenkin katsotaan toisiamme kokonaisuuksina. Olet varmasti tavannut jonkun miehen, josta tiedät, ettei se ole periaatteessa täydellinen, mutta tavallaan kuitenkin on täydellinen epätäydellisyydessään. Samoin ajattelen itsestänikin, niin kuin varmasti suurin osa muistakin ihmisistä ajattelee itsestään, että vaikka tietää, ettei ole täydellinen, niin ei silti haluaisi olla kukaan muukaan.
Totta, kaikissa meissä on omat puutteemme ja 'vikamme'. Todennäköisesti sillä miehen unelmatissisellä naisellakaan eivät kaikki muut kriteerit täyty.

terveisiä porvooseen
Voi provo sentään!
Kuka ihminen jaksais oikeasti huolehtia siitä kelpaako jollekin vakkaripanolle (inhottava nimitys ja ajatus muutenkin)?
Ei tunteet kuulu tuohon suhteeseen. Eikä mikään muukaan inhimillinen.
dislike

Yhteistyössä