mitä tehdä
Minulla on pienehköt tissit, mutta hyvä peba. Vakkarisäätöni ei ole kommentoinut koskaan mitään rinnoistani, mutta silti tunnen olevani jotenkin loukkaantunut, kun sain vahingossa selville, että mies onkin isojen tissien perään. Hän ei tiennyt, että kirjoittelee juuri minun kanssa. Tosin mies sanoi samassa yhteydessä, ettei näillä ominaisuuksilla ole loppupeleissä kuitenkaan merkitystä, jos muuten homma toimii ja meillä on toiminut.
Pitäisköhän hankkia uusi rakastaja, kun asia jäi kuitenkin vaivaamaan minua? Meni jotenkin maku koko miehestä. Toisaalta ei miehelläkään ole mikään maailman suurin vehje, mutta se ei ole menoa haitannut, vaikka haaveilenkin välillä isommasta. Harmittaisi silti menettää hyvät seksisessiot, joten pitäisiköhän vain niellä ylpeyteni ja antaa asian olla?
Pitäisköhän hankkia uusi rakastaja, kun asia jäi kuitenkin vaivaamaan minua? Meni jotenkin maku koko miehestä. Toisaalta ei miehelläkään ole mikään maailman suurin vehje, mutta se ei ole menoa haitannut, vaikka haaveilenkin välillä isommasta. Harmittaisi silti menettää hyvät seksisessiot, joten pitäisiköhän vain niellä ylpeyteni ja antaa asian olla?