The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Istuin rannalla vesitihkussa ja likka leikki lapion kans kiltisti hietikolla.
Hetkeks kun silmäni käänsin, se olikin jo vaatteet päällä siellä lutakossa istumassa...
Varahousut oli onneks mukana, tosin kauheest auttanu kun paitakin kainaloihin asti märkä.
Yllättävän kauan se siellä silti viihty,
vähän hampaat kalisi kun sanoin et nyt on pakko lähtee kotia.

Ja kotona se halus vaatteet vaihettuaan vielä jäätelön.
Mä hautaudun viltin alle, varpaita palelee, nyyh.
 
ikiuni
Niinpä niin. Harmaan kimppuun on hyvä hyökätä ja oikein porukalla puolustaa :) en silti lannistu ollenkaan.
Tosihan on että palstalla on paljon vähemmän miehiä kuin naisia ja suurin osa naisista on tylsistyneitä kotiäitejä jotka hakevat sitten hyväksyntää täällä, varsinkin tässä ketjussa kun huomiota ei kotona saa ja lakanoidenkin välit on kylmenneet..
Mä en ole täällä mikään uusi tuttavuus vaan olen ihan mustalla nimimerkillä vuosia palstaillut kuten miehenikin. Että olen menoa seurannut kauan.
En mä katselis jos mun mies kirjoittelisi pilluista ja tisseistä kaiket päivät toisten naisten kanssa. Eikä mieskään hyväksyisi multa sitä.
Mä en ole tylsistynyt kotiäiti. Käyn töissä ja vapaalla ollessa roikun täällä huvin vuoksi. Asun yksin. Se että puhun tuhmia täällä ei tarkoita että pettäisin miestäni. Mies tietää mun juttuni täällä.
 
ikiuni
Istuin rannalla vesitihkussa ja likka leikki lapion kans kiltisti hietikolla.
Hetkeks kun silmäni käänsin, se olikin jo vaatteet päällä siellä lutakossa istumassa...
Varahousut oli onneks mukana, tosin kauheest auttanu kun paitakin kainaloihin asti märkä.
Yllättävän kauan se siellä silti viihty,
vähän hampaat kalisi kun sanoin et nyt on pakko lähtee kotia.

Ja kotona se halus vaatteet vaihettuaan vielä jäätelön.
Mä hautaudun viltin alle, varpaita palelee, nyyh.
*puhaltaa lämpöä varpaisiin* :whistle:
 
Ketjun salafani näköjään palasi.

Siin on mun mielestä jotain surkuhupaisaa tai peräti säälittävää jos tarttee keksiä harmaa nikki kommentoidakseen tätä ketjua, että ei jäis puolisolleen kiinni epäiltynä pettämisestä.

Ei saa kovin suuria kertoimia tossa "kuka eroaa seuraavaksi"- ketjussa.
 
Voi helvetti sentään mitkä sydämen tykytykset aiheutin ittelleni!

Menin viemään roskat pihalle ja epähuomiossa jätin oven nupin pohjaan ja se pamahti takana lukkoon. Sisällä pikku likka ja koira keskenään. Meillä on semmoset "jenkkiläiset" nupit ovenkahvoina ja tuo likka ei oo tähän päivään mennessä osannut avata niitä.

Koputtelin aikani yläovella ja kuuntelin kun likka lauleskeli sisällä,
sitten kiersin alaovelle ja hetken huutelun jälkeen tyttökin tajus missä oon.
Viiden minuutin kannustuksen ja "Käännä käännä" huuteluitten jälkeen se saikun saikin oven auki, phiuuh. Kysy vielä että "mitäpä äiti puuhailet?" :D

Voi jessus sentä etten ikinä astu enää ovesta ilman avaimia!
(vannoin tän saman sillon kerran kun exän kanssa asuessa menin aamutupakille pelkkä pyyhe päällä ja löin oven takana lukkoon. Exä oli just lähtenyt töihin ja ulkona pakkasta -10 astetta... Kellarin oven ikkuna vaan säpäleiksi ja minä persposket vilkkuen änkesin itteni siitä sisään. Muistoksi jäi komiat mustelmat änkeemisoperaatiosta, semisti vihanen exä ja vanerit ovessa ikkunan paikalla :ashamed:)
 
Voi jessus sentä etten ikinä astu enää ovesta ilman avaimia!
(vannoin tän saman sillon kerran kun exän kanssa asuessa menin aamutupakille pelkkä pyyhe päällä ja löin oven takana lukkoon. Exä oli just lähtenyt töihin ja ulkona pakkasta -10 astetta... Kellarin oven ikkuna vaan säpäleiksi ja minä persposket vilkkuen änkesin itteni siitä sisään. Muistoksi jäi komiat mustelmat änkeemisoperaatiosta, semisti vihanen exä ja vanerit ovessa ikkunan paikalla :ashamed:)
Mä olen vimoset kolme vuotta koittanu opettaa itteni siihen, että suljen oven avain kädessä.

OK- talossa asuessa ei tarttenu, kun tontilla oli vara- avainjemma.
 
Voi helvetti sentään mitkä sydämen tykytykset aiheutin ittelleni!

Menin viemään roskat pihalle ja epähuomiossa jätin oven nupin pohjaan ja se pamahti takana lukkoon. Sisällä pikku likka ja koira keskenään. Meillä on semmoset "jenkkiläiset" nupit ovenkahvoina ja tuo likka ei oo tähän päivään mennessä osannut avata niitä.

Koputtelin aikani yläovella ja kuuntelin kun likka lauleskeli sisällä,
sitten kiersin alaovelle ja hetken huutelun jälkeen tyttökin tajus missä oon.
Viiden minuutin kannustuksen ja "Käännä käännä" huuteluitten jälkeen se saikun saikin oven auki, phiuuh. Kysy vielä että "mitäpä äiti puuhailet?" :D

Voi jessus sentä etten ikinä astu enää ovesta ilman avaimia!
(vannoin tän saman sillon kerran kun exän kanssa asuessa menin aamutupakille pelkkä pyyhe päällä ja löin oven takana lukkoon. Exä oli just lähtenyt töihin ja ulkona pakkasta -10 astetta... Kellarin oven ikkuna vaan säpäleiksi ja minä persposket vilkkuen änkesin itteni siitä sisään. Muistoksi jäi komiat mustelmat änkeemisoperaatiosta, semisti vihanen exä ja vanerit ovessa ikkunan paikalla :ashamed:)
Onneksi pikkuinen onnistui avaamaan oven :hug:.


Mutta tuo loppu :LOL:. Tuo olisi ollut kiva olla näkemässä :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29993395:
Täällä on taas päivän mittaan näköjään viritelty pari oikein vauhdikasta ketjua. Lispetti on möhömaha ja Ruutiksen perhettä säälitään. Voi kyynel :'(.

:LOL: :LOL: :LOL:.
Meinasin just tulla sanomaan samaa.
Kaikkee sitä palstalla oppii.

Mut toi tietty selittää sen miks palstalla kaikki on läskejä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä