The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä toisaalta ymmärrän tota mellitusta,
mäkin katoin kerran Viidakon Tähtösiä yhen kymmenen minuuttia ja kiukuttelin vaan kuin kauheeta se oli, ukko uteli et miks ihmeessä sitä pitää kattoa jos inhottaa ja ärsyttää niin paljon.
Laitoin telkkarin kiinni ja otin opikseni.
Tee sinäkin samoin niin helpottaa se vanteen kiristys pään ympäriltä :)
 
No näköjään sunkin kohdalla. ;)
Etkönä malta pysyä enää poissa täältä? :D
Taitaa saada jotain kiksejä, meidän "seksi"puheista.. :LOL:

Oih samiksii! Lähetääks kesällä viettään taas mökkiviikonloppua, jos ei tällä kertaa oteta muksuja matkaan ;)
Vois kyllä yrittää, tosin mulla on toi kalenteri hivenen piukassa kesälle, mutta katotaan joku rako, mihin pannaan ;)
 
Mää opettelisin pissimään nimeni lumihankeen, pyörittelisin helikopteria ja tekisin vertailevaa tutkimusta kuinka helppoa on naisen iskeminen miehenä vs. naisen iskeminen naisena.
Ja runkkaisin kanssa.
No tietty noi pitäis kans kokeilla,
ja potku palleille, miehet aina rutkuttaa kuin naiset ei voi ymmärtää miltä se tuntuu,
niin sitpähän ymmärtäisin.
Ja sit mä haluisin ajaa parran. En tie miks, mut oon aina halunnut tehä niin.
 
No tietty noi pitäis kans kokeilla,
ja potku palleille, miehet aina rutkuttaa kuin naiset ei voi ymmärtää miltä se tuntuu,
niin sitpähän ymmärtäisin.

Ja sit mä haluisin ajaa parran. En tie miks, mut oon aina halunnut tehä niin.
Sä et haluis kokea sitä, kun se toteutuu oikeasti ja kunnolla.

Sitä kipua ei pysty pisteyttämään se on jotain käsittämätöntä kun tarpeeksi lujaa kepekset saa kyytiä. Se sanoo jotain kun siitä oksentaa kivusta jos se oikeasti tapahtuu todella kovaa.
 
kahvikirahvi
No tietty noi pitäis kans kokeilla,
ja potku palleille, miehet aina rutkuttaa kuin naiset ei voi ymmärtää miltä se tuntuu,
niin sitpähän ymmärtäisin.
Ja sit mä haluisin ajaa parran. En tie miks, mut oon aina halunnut tehä niin.
Se vois olla kyl kivaa.

Ja kepsis, mistä sitä tietää vaikka mun peenis olis niin pieni että siitä olis vaikee tarttua tähdätäkseen pissata :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
No kyllä mää tiiän mihin pannaan, mutta koska :LOL:
No sitä piättää kattoa sitte, ku pitäs ruisrockiinki lähteä ja laivalle, sukujuhlatki olis ja sitte se mein Berliinin matka, Larilla fyssaria ja korvalääkäriä ja huhhuh. Ihana leppoisa loma tulossa :D

Toivottavasti se peniksen koko ei sit ois verrannollinen rintojen kokoon, eli jos mä muuttuisin nyt mieheks, nii sitte mulla olis joku tampoonin kokonen, koska mulla ei oo rintojakaan. Oisko se sitte reilua häh?
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29992521:
No sitä piättää kattoa sitte, ku pitäs ruisrockiinki lähteä ja laivalle, sukujuhlatki olis ja sitte se mein Berliinin matka, Larilla fyssaria ja korvalääkäriä ja huhhuh. Ihana leppoisa loma tulossa :D

Toivottavasti se peniksen koko ei sit ois verrannollinen rintojen kokoon, eli jos mä muuttuisin nyt mieheks, nii sitte mulla olis joku tampoonin kokonen, koska mulla ei oo rintojakaan. Oisko se sitte reilua häh?
On se reilua, jos siinä on asetin mukana.
 
Sinusta huokuu aivan kamala katkeruus ja negatiivisuus :(
Ajattele elämän aurinkoisia puolia niin tulee parempi mieli. Miksi aina kaikkien pitäisi vittuilla jos omaan mielipiteensä ilmaisee?
Ihan kaikella ystävyydellä sanottuna, sinähän se tänne tulit avautumaan kun meidän jutut on niin kamalia, teinejä jne. plaah.. Kepsukka ilmas sitten oman mielipiteensä,
niin kuin nyt noin ahistuit ja otit vittuiluna. :D

Et tua noin nii mistäs se katkeruus huokuukaan? :rolleyes:
 
Pitäis heittää sadetakit niskaan ja lähtee pikku likan kans pihalle.
Se on nyt niiiiin iso tyttö kun leikattiin niskasta ylimääräset huitulat hiuksia pois <3
Vähän meinas poru päästä kun nipsasin sen lapaluihin ulottuvan hiirenhännän kerrasta poikki..
Mut vähän vaan! :ashamed:

Jos viel päiväkaffet ja sit menoks :)
 
kahvikirahvi
Mä koitan miettiä vielä mitä multa saattais unohtua. Vaatetta on enemmän kun laki sallii, hygieniajutut on pakattu, on matkalukemista, kirjotusvehkeet, laturi, junalippu, rahaa, pyyhe, uikkarit. Mitä muuta?
 
mellitus
Niinpä niin. Harmaan kimppuun on hyvä hyökätä ja oikein porukalla puolustaa :) en silti lannistu ollenkaan.
Tosihan on että palstalla on paljon vähemmän miehiä kuin naisia ja suurin osa naisista on tylsistyneitä kotiäitejä jotka hakevat sitten hyväksyntää täällä, varsinkin tässä ketjussa kun huomiota ei kotona saa ja lakanoidenkin välit on kylmenneet..
Mä en ole täällä mikään uusi tuttavuus vaan olen ihan mustalla nimimerkillä vuosia palstaillut kuten miehenikin. Että olen menoa seurannut kauan.
En mä katselis jos mun mies kirjoittelisi pilluista ja tisseistä kaiket päivät toisten naisten kanssa. Eikä mieskään hyväksyisi multa sitä.
 
Niinpä niin. Harmaan kimppuun on hyvä hyökätä ja oikein porukalla puolustaa :) en silti lannistu ollenkaan.
Tosihan on että palstalla on paljon vähemmän miehiä kuin naisia ja suurin osa naisista on tylsistyneitä kotiäitejä jotka hakevat sitten hyväksyntää täällä, varsinkin tässä ketjussa kun huomiota ei kotona saa ja lakanoidenkin välit on kylmenneet..
Mä en ole täällä mikään uusi tuttavuus vaan olen ihan mustalla nimimerkillä vuosia palstaillut kuten miehenikin. Että olen menoa seurannut kauan.
En mä katselis jos mun mies kirjoittelisi pilluista ja tisseistä kaiket päivät toisten naisten kanssa. Eikä mieskään hyväksyisi multa sitä.
Säälittävää, todella säälittävää.

Ei voi olla aikuinen ihminen joka siellä itkee.
 
Mä en ole mustana koskaan tähän ketjuun kirjoitellut ;)

Ja toisekseen tolle säälittäväks haukkujalle niin kukakohan tässä on säälittävä? Mene katsomaan peiliin.
Minä olen kommentoinut sinua sen mukaan mitä olet sitä leipä läpeäsi aukonut, jos et pidä siitä niin katso ihan keskenäsi peiliin, koska sieltä se syy löytyy. Sinä taas yrität yleistää ja haukkua kaikki täällä, sitten vielä yrität jotain säälittävää uhriutumista, passiivis-aggressiivista manipulaatiota jne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä