The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Niinpä niin. Harmaan kimppuun on hyvä hyökätä ja oikein porukalla puolustaa :) en silti lannistu ollenkaan.
Tosihan on että palstalla on paljon vähemmän miehiä kuin naisia ja suurin osa naisista on tylsistyneitä kotiäitejä jotka hakevat sitten hyväksyntää täällä, varsinkin tässä ketjussa kun huomiota ei kotona saa ja lakanoidenkin välit on kylmenneet..
Mä en ole täällä mikään uusi tuttavuus vaan olen ihan mustalla nimimerkillä vuosia palstaillut kuten miehenikin. Että olen menoa seurannut kauan.
En mä katselis jos mun mies kirjoittelisi pilluista ja tisseistä kaiket päivät toisten naisten kanssa. Eikä mieskään hyväksyisi multa sitä.
Täällä on kuitenkin paljon asiallistakin keskustelua eikä pelkästään pikkutuhmia. Enkä mä näe mitään pahaa siinä, varattuna tai sinkkuna, että täällä käy heittämässä läppää tai navanalusjuttuja sen lisäksi että muutenkin tulee puhuttua elämästä ihan yleisellä tasolla, jaettuja iloja ja huolia. Pervo läppä on kuitenkin monessa tapauskessa kaukana tosielämästä ja siitä miten tulisi toisten naisten/miesten kanssa käyttäydyttyä.
Ja riippumatta siitä saako kotona huomiota vai ei, niin en siltikään pidä tätä mitenkään ihmeellisenä tai tuomittavana ajanvietteenä.

Musta on vähän surullista että jonkun parisuhde on niin ahdas, että kaksmielinen läppä jossain internetissä lasketaan pettämiseksi. Oon ihan hiton tyytyväinen ettei ämpäri ollut noin ahdasmielinen ja pitänyt mua pettäjänä tai heittäytynyt mustasukkaiseksi vaikka tiesi mitä täällä kirjottelin ja että kuviakin tuli näyteltyä. Kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti teidänkin suhde vähän avautuu terveelle tasolle tuommoisesta mustasukkaisuudesta. Pakko lisätä vielä että jos noin kovasti meidän jutut ahdistaa, niin ei tätä ketjua ole pakko lukea.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niinpä niin. Harmaan kimppuun on hyvä hyökätä ja oikein porukalla puolustaa :) en silti lannistu ollenkaan.
Tosihan on että palstalla on paljon vähemmän miehiä kuin naisia ja suurin osa naisista on tylsistyneitä kotiäitejä jotka hakevat sitten hyväksyntää täällä, varsinkin tässä ketjussa kun huomiota ei kotona saa ja lakanoidenkin välit on kylmenneet..
Mä en ole täällä mikään uusi tuttavuus vaan olen ihan mustalla nimimerkillä vuosia palstaillut kuten miehenikin. Että olen menoa seurannut kauan.
En mä katselis jos mun mies kirjoittelisi pilluista ja tisseistä kaiket päivät toisten naisten kanssa. Eikä mieskään hyväksyisi multa sitä.
Taisit olla sinä kun hyökkäsit tänne ketjuun kiukuttelemaan.
Ketä helkattia se haittaa mitä me täällä puhutaan keskenämme?
Ilmeisesti sua, mutta miksi? Olet kateellinen kun muilla on kivaa?
Sulla ei oo kavereita? Jotain? Mitä helvettiä?

Viimisen virkkees perusteella sie et kuulu sit tänne ketjuun niinkun oot jo sanonutkin,
niin miks ihmeessä vielä roikut täällä vinkumassa? Miksi?
 
Aattelin jos oot joskus nuorna poikan kuullu kun vanhat parrat kylillä kehuskelloo :rolleyes:
muistelen että olisinkin tosiaan kuullut mutta koska siitä on niin helvetin kauan niin suhinat on päässy unohtumaan

oli muuten joku ladannu sinäputkeen pätkän siitä kun ketjun leidit reenaa pyllyn pyöritystä

[video=youtube;Rba9Z0CcWwQ]https://www.youtube.com/watch?v=Rba9Z0CcWwQ[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja kepsis
Mä tässä mietin, että pitääkö mun ottaa loparit töistä. Kun meillä on siellä töissä vielä härskempiä juttuja toisinaan, kuin täällä ketjussa. Miesvaltasta kun on, nii sen tietää. Ehkä mun pitää soittaa heti ukkelille ja kysellä, että onko se nyt ihan kauhee mustis, kun töissä heitellään kaikennäkösiä juttua, mutta ainiin, sehän on itekki ollu tuolla töissä joskus ja tietää kyllä meiningin, ehkä se on siks vähän kiukkunen aina välillä, ku tuun töistä kotiin, se tietää, että siellä on puhelti hurjia.

Lupauduinpa tässä taannoin yhen työkaverimiehen kanssa työvuoron jälkeen saunomaan ja muistin mainita siitä kotonakin, naurua vaan tuli perään ja leikkimielistä heittelyä siitä, että huomenna tulee varmaan viestiä, että Mun pitää jäädä ylitöihin.. :LOL:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29992863:
Mä tässä mietin, että pitääkö mun ottaa loparit töistä. Kun meillä on siellä töissä vielä härskempiä juttuja toisinaan, kuin täällä ketjussa. Miesvaltasta kun on, nii sen tietää. Ehkä mun pitää soittaa heti ukkelille ja kysellä, että onko se nyt ihan kauhee mustis, kun töissä heitellään kaikennäkösiä juttua, mutta ainiin, sehän on itekki ollu tuolla töissä joskus ja tietää kyllä meiningin, ehkä se on siks vähän kiukkunen aina välillä, ku tuun töistä kotiin, se tietää, että siellä on puhelti hurjia.

Lupauduinpa tässä taannoin yhen työkaverimiehen kanssa työvuoron jälkeen saunomaan ja muistin mainita siitä kotonakin, naurua vaan tuli perään ja leikkimielistä heittelyä siitä, että huomenna tulee varmaan viestiä, että Mun pitää jäädä ylitöihin.. :LOL:
Mä kävin joskus eksän kaa kahvilla ämpäri huikkas ovelta perään et "muistakaa käyttää ehkäsyä". Sit ku tulin neljältä aamulla kotia niin äijä vaan nappas mut kainaloon ja kysy oliko kivaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä