Voitteko mitata pohkeenne?

• Viestiketjun aloittaja paksu pohje
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
32. Ne on aina ollut pienet mutta nyt ainakin silmämääräisesti näyttää et ne ois kasvanut. En yhtään muista mitä ne on ennen olleet. Sais olla idommat mut en jaksa niihin nin kauheesti perehtyy ku musta mun jalat on ihan ok näköset.

Aika tarkkaan sellaset 37cm. Mulla on aina ollu isot pohjelihakset, ongelmiaki niiden kanssa ollu, millon kramppia ja millon mitäkin, se tosin on sukuvika.. (isot pohkeet ja krampit). Ei toi mun juoksuharrastus ainakaan niitä pienenemään oon saanu, eikä kyl oo tarviskaa. Nii juu ja 165/60 olen.

40 cm näytti olevan. Mulla on aina ollut paksut pohkeet, joten saappaita ei ole helppo löytää. Pari senttiä varmaan lähtisi, jos olisin normaalipainoinen, nyt ylipainoa on ihan kiitettävästi. Mutta onneksi nuo on hyvän malliset, joten olen aina tykännyt pohkeistani ja käytän mielellään korkkareita.

"Maik"
Mulla näkyy olevan n. 40 cm. Olen 155 cm pitkä ja tällä hetkellä kyllä hieman ylipainoinen, mutta en usko ylipainon vaikuttavan juurikaan pohkeiden kokoon. Ne on olleet aina paksut suhteessa muuhun kroppaan. Lapsenakaan ei mahtuneet ratsastussaappaat jalkaan, vaikka olin tosi ruipelo silloin.

halipupu harmaana
Mulla on myös 37 ja onhan ne muhkeammat kuin monella muulla reipelommalla, mutta ei pahat. Mulla on myös paksut reidet, olen harrastanut luistelua nuorena ja nyt pyöräilen paljon, joten lihasta ja voimaa riittää.

Yhteistyössä