Ihailetko suomalaisella lapsella enemmän ruskeita silmiä vai luonnostaan punaista tukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
Tykkään kyllä. Erillaisuus yleensä viehättää minua enemmän. Vähiten mielyttää vaalea ja sinisilmäinen. Mutta siitä huolimatta mikään yhdistelmä ei mielestäni ole ruma. Itselläni on punainen tukka ja ruskeat silmät.
 
no vaikka
En jostain syystä voi sietää punatukkaisia missään kansallisuudessa.. En tiedä miksi, se vain ärsyttää ja "inhottaa".. Ruskeat silmät itselläni ja muutamalla lapsellani, joten ne on musta aika jees tossa vertailussa!
 
vieras...
Ruskeat silmät! Ehdottomasti. Olen niin onnellinen, että meidän lapselle tuli ruskeat silmät. Siniset ovat niin tylsät ja tavalliset, eikä mitenkään hienot. Itselläni juurikin nämä tylsät sinivihreät silmät ja voi kuinka lapsena toivoin ruskeita silmiä!
 
niinni
Jos olisin tehnyt lapsia eksäni kanssa, olisimme todennäköisesti saaneet porkkanatukkaisia vihreäsilmäisiä lapsukaisia. Ex-poikaystävä oli juuri sellainen stereotyyppinen englantilanen punapää, vaikka oli siis täysin suomalainen.

Ehkä tykkäisin enemmän ruskeista silmistä kuin punaisesta tukasta.

Omilla lapsilla on vaalean/keskivaalean ruskeat hiukset ja vihreät silmät ja nuoremmalla vaaleahkot hiukset ja siniset silmät.
 
viera.s
Silmien väriä en yleensä edes huomioi, en muista edes usein tapaamieni ihmisten silmien värejä. Hiusten värissäkään minulla ei ole mitään erityistä suosikkia. Punatukkaiset on kyllä muutenkin "omannäköisiään" koska luonnolliseen punatukkaisuuteen yhdistyy normaalisti suuri määrä pisamia ja kalvakka iho. Kokonaisuudessaan punatukkaisuus ei siksi ole minusta erityisen viehättävää ja jos lapsi olisi tällainen, olisi vielä huolena ihon palamisherkkyys. Joten vastataan näistä vaihtoehdoista ne ruskeat silmät.
 
ihmettelen vaan
Alkuperäinen kirjoittaja minä yks;29988555:
Inhoan ruskeasilmäisiä joten valitsen punaisen tukan. Varsinkin tytöllä se voi olla todella söpön näköistä.
Inhoat ihmistä jos sillä on tietyn väriset silmät? Aika huolestuttavaa minusta...
 
Ei voi muuta kuin...
Alkuperäinen kirjoittaja minä yks;29988606:
Minkäs minä mahdan sille jos elämässä on tullut vastaan vain paskapääruskeasilmiä. Liekö geeneissä muutakin häikkää sitten? Siitä syystä kartan ruskeasilmäisiä kuin ruttoa.
No selitäs sitten miten ruskeasilmäisyys yhdistyy tähän paskapäisyyteen geeneissä. Ilmeisesti ymmärrät perinnöllisyystieteestä paljonkin. Ei tarvitse vastata, se oli retorinen kysymys ja pilkallinen sellainen. :D

Jatka ihmeessä karttamista minkä tahansa erilaisen tai eri värisen ruumiinosan vuoksi, mutta älä ihmettele jos sinulle nauretaan.
 
minä yks
No selitäs sitten miten ruskeasilmäisyys yhdistyy tähän paskapäisyyteen geeneissä. Ilmeisesti ymmärrät perinnöllisyystieteestä paljonkin. Ei tarvitse vastata, se oli retorinen kysymys ja pilkallinen sellainen. :D

Jatka ihmeessä karttamista minkä tahansa erilaisen tai eri värisen ruumiinosan vuoksi, mutta älä ihmettele jos sinulle nauretaan.
Jaa mä kun en tiedä miten se yhdistyy? Joku tiedemies voisi tutkia asiaa.

Kuka mulle nauraa ja missä, palstaa ei lasketa? Riittää että lapsia teen ainoastaan sinisilmäisen kanssa ja mun parhaat ystävät on sinisilmäisiä syystä että sattuvat olemaan niitä kivoimpia. Kuten sanoin, minkä minä sille mahdan jos ruskeasilmäiset ovat paskapäisiä mun kokemuksen mukaan.
 
Ei voi muuta kuin...
Alkuperäinen kirjoittaja minä yks;29988614:
Jaa mä kun en tiedä miten se yhdistyy? Joku tiedemies voisi tutkia asiaa.

Kuka mulle nauraa ja missä, palstaa ei lasketa? Riittää että lapsia teen ainoastaan sinisilmäisen kanssa ja mun parhaat ystävät on sinisilmäisiä syystä että sattuvat olemaan niitä kivoimpia. Kuten sanoin, minkä minä sille mahdan jos ruskeasilmäiset ovat paskapäisiä mun kokemuksen mukaan.
Niin... :D
 
147
Punaset hiukset ovat ihanat! Etenkin jos siihen samaan pakettiin kuuluu se kalpea iho ja pisamat :)

Ruskeat silmät nyt muutenkin ovat aika tavalliset (ei ehkä ihan blondeilla mutta muuten), ja muutenkin tykkään enemmän sinisistä ja vihertävistä silmistä.
 
Ruskeat silmat ei hammastyta mitenkaan, siskollani on ja molemmilla lapsillani (tosin isa onkin aasialainen), joten punainen tukka on mulle se oudompi ja saa ihastuksesta huokaisemaan kun sellaisen lapsella naen.
 

Yhteistyössä