Voitteko mitata pohkeenne?

• Viestiketjun aloittaja paksu pohje
  • Ensimmäinen viesti
"Siili"
37 cm mullakin, enkä oo pitänyt niitä ollenkaan paksuina. Mulla on siinä semmoinen lihaksennäköinen. Olen sua kyllä vähän isompi, joten se saattaa tasapainottaa vaikutelmaa. (165 cm ja 63 kg.)

"Sirkkeli"
35,5-37 cm. Riippuen päivästä jne. Toinen koipi on 0,5-1 cm paksumpi toistaan. On mielestäni paksut, koska olen vain 157 cm. Mutta toisaalta on kyllä lihasta...

::))
n. 32cm sain mitattua. Minä oon pitänyt noita jotenkin paksun näköisenä, mutta ei ne sitten kai ole. Olen aika pieni muutenkin, 162/49 niin vaikuttaa varmaan omaan näkemykseen. Mutta joillakin on sellaiset kauniisti kaartuvat pohkeet, mulla tollaset köntit. :D

Naisilla paksut pohkeet voivat olla, ja useimmiten ovat, hormonaalista tai aineenvaihdunnallista alkuperää. Harvoin naisen pohje on paksu suuren lihasmassan takia. Esim. minun pohkeeni on 37 cm vaikka olen mies :)

wahr
Olen itse mitannut pohkeitteni paksuudeksi 34 cm, mutta sairaalassa hoitaja mittasi ne tukisukkia varten ja sai tulokseksi 37 cm ja kauhisteli koko huoneen kuullen, miten paksut pohkeet mulla on. Kuitenkin mulle menee hyvin saappaat, joissa varren ympärysmitta on 37 cm ja jää reilusti väljääkin. Olen 171 cm ja 63 kg.

Pohkeiden lihasmassaa on käytännössä vaikein lisätä salitreenillä jopa miesten. Eli sallinet että epäilen pohkeidesi olevan täyttä lihasta :) Esim. moni n. 85 kg painava mieskehonrakentaja omaa alle 40 cm pohkeet.
Enhän väittänytkään että ne olis täyttä lihasta. Mutta ne on treenaamisen takia paksut. Ja lisätään siihen salitreeniin vielä tanssi ja tankotanssi.

hyi, ei oo kyllä kivannäköstä jos naisella on tollaset, näytät varmaan aika miehekkäältä. mun miehellä on 40 ja täyttä lihasta.
No ei ne tällä hetkellä näytä kovinkaan miehekkäiltä kun olen raskaana enkä koko raskauden aikana ole päässyt treenaamaan kunnolla (tankotanssi jäi välistä heti alkuunsa, salitreenit lopahti kun alkoi raskauspahoinvointi ja lopulta kotitreenitkin väheni kun mua supistelee nykyään kaikki vähääkään rasittava). Mutta kyllä ne sitten taas on aika miehekkäät kun pääsen vetämään kunnon salirääkkiä :D
Ja pohkeet on just se ruumiinosa johon oon eniten tyytyväinen, vaikka mua on niistäkin kiusattu, just haukkumalla miehekkääks jne.

vier ass
HAH teidän juttuja 43 cm enkä ole edes haaveillut saapikkaista enää vuosiin. Olen normaalipainon ylärajoilla - mutta meidän suvussa kaikilla naisilla on pohkeet kuin joulukinkut... mulla on sentään sirot nilkat!

(tai keväällä olisi ollut sopivat janitat kookengässä ja melkein ilmaiseksi, mutta niissä oli huonoa nahkaa toisessa niin en ostanut. maksan mieluummin priimasta vähän enemmän)

Yhteistyössä