The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mission impossible suoritettu! Nyt pitäis kipinkapin ostaa ulkonen kovalevy, mun tuurilla kone levähtää paskaks nyt kun oon saanut siirrettyä kaikki kuvat oikeisiin kansioihin aikajärjestyksessä ja tyhjänny dropboxin sekä kännykän.
 
Jos rupeis itekkin risoton tekoon ja siitä vähän siivoileen.
Illemmalla vois mennä äiteelle saunomaan, tehä sen päälle jotain hyvää iltapalaa, laittaa likan ajoissa nukkumaan ja sen jälkeen vietellä tuon ukkosenkin ajoissa sänkyyn. :whistle:
Siinä on suunnitelma, katsotaan kuin käy toteutuksen!

Nauttikaa kesästä kullinmurut :flower:
:wave:
 
...ipanat saatu kylliäisiksi ja poijaat lähtivätkin yhdessä tuumin puusavottaan toviksi :). Tää helle kyllä pistää aivotoiminnan ihan sohjoksi, pistää tekemään kummallisuuksia ilman kehoituksiakin :rolleyes: :D

Mä rupeen torpassa raivoomaan eli väsäämään siivousta...ja innostushan on tapissansa, mutta pakko tarttua niskapjärseotteella hommaan kiinni - tässä ollaan oltu muutama päivä aivan kuin pellossa :snotty:, itekin oon ollut kuin mikäkin villikkoinen kesälellu :ashamed: :D...nyt otan sitten ryhtiliikettä ;)

Nauttikaa ihanasta perjantaista :)!
*kuvittelee mielessään routakisua pyllistelemässä lattiankuuraushommissa*
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja IhQ
kahvikirahvi
Ilmoittaudu työttömäksi työnhakijaksi verkossa kun kukaan ei vastaa puhelimeen... My ass, olisin halunnu vaan varata ajan, mennä paikan päälle ja toivoa että joku joka tekee sitä työkseen, näpyttelis mun tiedot koneelle :'( Fuu.
 
Ilmoittaudu työttömäksi työnhakijaksi verkossa kun kukaan ei vastaa puhelimeen... My ass, olisin halunnu vaan varata ajan, mennä paikan päälle ja toivoa että joku joka tekee sitä työkseen, näpyttelis mun tiedot koneelle :'( Fuu.
Vaikka sieltä joku vastaiskin, niin ne käskee sun silti tehä se hakemus ensin verkossa ja sitte sen jälkeen tulla käymään. Samoin jos sä meet sinne paikan päälle, nii ne käskee heti ensimmäiseksi ilmoittautumaan verkossa työnhakijaksi ja sen jälkeen saat vasta ajan tapaamiseen.

Nii ja huomenta. Se olis viikonloppu, viimeinkin. Oli toi viides yö kyllä ihan liikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29981668:
Vaikka sieltä joku vastaiskin, niin ne käskee sun silti tehä se hakemus ensin verkossa ja sitte sen jälkeen tulla käymään. Samoin jos sä meet sinne paikan päälle, nii ne käskee heti ensimmäiseksi ilmoittautumaan verkossa työnhakijaksi ja sen jälkeen saat vasta ajan tapaamiseen.

Nii ja huomenta. Se olis viikonloppu, viimeinkin. Oli toi viides yö kyllä ihan liikaa..
se on sitä nykyaikasta tehokkuutta
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29981668:
Vaikka sieltä joku vastaiskin, niin ne käskee sun silti tehä se hakemus ensin verkossa ja sitte sen jälkeen tulla käymään. Samoin jos sä meet sinne paikan päälle, nii ne käskee heti ensimmäiseksi ilmoittautumaan verkossa työnhakijaksi ja sen jälkeen saat vasta ajan tapaamiseen.

Nii ja huomenta. Se olis viikonloppu, viimeinkin. Oli toi viides yö kyllä ihan liikaa..
Sähköinen asiointi my ass. Ilmoittauduin työttömäks työnhakijaksi ja ei saatana miten hankalaksi on asiat tehty. Eikö enää vois vaan saada puhelimesta kiinni toimistossa työskentelevän henkilön, sopia ajan jolloin saavun paikan päälle ja joku osaava ihminen auttaa mua hoitamaan asioita, eikö?
Henkinen tilani vaatisi nyt olutta palautuakseen entiselleen, koska on ilta.
 
Huh, kun on kuuma,eipä kyllä viitti valittaa :)
Jee, laitoin yrttejä nättiin ruukkuun, on tiskattu ja tekasin banofee tyyppistä piirakkaa. Mikä toi piirakka onkaan nimeltään, kun siinä on banaanin sijaa mansikkaa ja vadelmaa ? :)
 
Joku tuossa aiemmin kirjoitti saaneensa sellaisia. Pyyhin rillit ja meen lukeen uudestaan, jos luin väärin. Japanilaiset kuitenkin saavat valmistaa lisenssillä omia Muumi-mukeja ja muuten paljon hienommilla kuvilla.

Googlaa "yamaka moomin mugs".
Narf, selitin huonosti, ulkomaille valmistettavia muumimukeja, noita mitkä on siis iittalan mutta ne on ulkomaille tehtyjä eikä niitä myydä suomessa.
Ei niillä tällä hetkellä oo arvoa juur mittään kun ebaystä saa 9 punnalla per kippo :)

Noi yamakan muumimukit on oikeasti hienoja.
Paljon mageemmat kuvat kun arabian kipoissa.

Mut silti, mie en kerää, osta tai edes suunnittele sellasta.
Nää Moomin mugsit oli ainutkertanen poikkeus joka vahvistaa säännön. :D

Piste.
(miks oon taas palstalla...?)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
*kuvittelee mielessään routakisua pyllistelemässä lattiankuuraushommissa*
:LOL:....jaa, sä tykkäät elää vaarallisesti :D...tuommosessa mielikuvaharjoitteessa kummasti saa aivojen resetointitilan nopeasti aikaiseksi :D

...vaikka onhan siinä kyllä kieltämättä harvinaisen helposti tyrkyllänsä kaarta ja kurvia muillekin jaettavaksi :rolleyes: :p




...kun siinä rätin kanssa kahdeksikkoa lattiaa vasten vetelee ;)
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Narf, selitin huonosti, ulkomaille valmistettavia muumimukeja, noita mitkä on siis iittalan mutta ne on ulkomaille tehtyjä eikä niitä myydä suomessa.
Ei niillä tällä hetkellä oo arvoa juur mittään kun ebaystä saa 9 punnalla per kippo :)

Noi yamakan muumimukit on oikeasti hienoja.
Paljon mageemmat kuvat kun arabian kipoissa.

Mut silti, mie en kerää, osta tai edes suunnittele sellasta.
Nää Moomin mugsit oli ainutkertanen poikkeus joka vahvistaa säännön. :D

Piste.
(miks oon taas palstalla...?)
OK, sittenhän ne voi olla vielä halutumpia näillä markkinoilla. Huutikseen vaan myyntiin ja rahat pois keräilijöiltä.
 
Huh, kun on kuuma,eipä kyllä viitti valittaa :)
Jee, laitoin yrttejä nättiin ruukkuun, on tiskattu ja tekasin banofee tyyppistä piirakkaa. Mikä toi piirakka onkaan nimeltään, kun siinä on banaanin sijaa mansikkaa ja vadelmaa ? :)
ManVaffee :rolleyes: :p

...mua rupes kans eilettäin himottamaan josko tekisin tässä semmosen punaherukkaffeen :p....jossain vaiheessa :)

Ja moikkeliskoikkelis, Kais :)! Mites pyyhkii?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä