The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kuka hullu ostaa käytettyjä rastalettejä

nakkaa ihanuus ne roskiin
Aika moni!
Viimeks sain 30 takusta 45 euroa ja postikulut.
Nyt noit on 52 nopeesti laskettuna. Eli rahan tuloa ei voi estää :LOL:

Minen jonkun vanhaa tukkaa päähäni laittais (ellei lasketa tuota miehekkeen rakkaustakkua), mutta ilmeisen moni laittaa kun hinnat hipoo pitkissä pötkylöissä sataa ja ylikin :rolleyes:
 
Muumimuki trokarit :D
No nekin :D

Ja tähän liittyen mulla on kamala tunnustettava asia.
Oon aina vannonut, että yksikään, ei siis yksikään muumimuki meille eksy,
ei käyttöön, ei kaappiin, ei edes lapsen leikkeihin. Jos lahjaksi saadaan niin eteenpäin annetaan. Mutta... Tänä viikonloppuna tapahtui jotain niin kamalaa, että sain kolme laatikollista ulkomaisia muumimukeja itselleni.
8 mukia otin käyttöön, loput jemmasin kaappiin ja mietin vielä hyötyväni niistä huto.netin kautta jossain vaiheessa :D

On ihan pikkasen semmonen saatanalle sielunsa myynyt olo :ashamed:
 
..huomentapäivää vemputtajat :wave:

Että oliko ruoto makunen aamulla, voi sissus sentään! Ja - kuinkas muutenkaan - muksuilla kyllä oli energiavirrat taas kohdillansa, onneksi olivat sen verta omatoimisina, että hoitivat aamupalastelut hienosti kolmeen pekkaan...mä sain kaikessa rauhassa vääntäytyä tolpilleni ja harjoitella jälleen kävelemistä. Pakarat on niin olosina, ihan todellakin on kuin ois saanut :rolleyes:





....kunnolla selkäänsä :D

Ja urakka jatkukoon tänäänkin, jeah!
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Oiiii, mikä ihana pikkuprinsessa teillä onkaan :heart:
Eilen purin mökkitarpeita autosta, toin roinaa ja vajaan vaippapussin sisälle kun likka juoksee ovelle vastaan hihkuen : "Oi äiti, mitä toit mulle? Oi kiitos, toit mulle vaippoja! Ihania vaippoja! Sain näitä mun vaippoja! Kiitos äiti, kiitos!" Ja halasi tiukasti samalla :rolleyes:
 
No nekin :D

Ja tähän liittyen mulla on kamala tunnustettava asia.
Oon aina vannonut, että yksikään, ei siis yksikään muumimuki meille eksy,
ei käyttöön, ei kaappiin, ei edes lapsen leikkeihin. Jos lahjaksi saadaan niin eteenpäin annetaan. Mutta... Tänä viikonloppuna tapahtui jotain niin kamalaa, että sain kolme laatikollista ulkomaisia muumimukeja itselleni.
8 mukia otin käyttöön, loput jemmasin kaappiin ja mietin vielä hyötyväni niistä huto.netin kautta jossain vaiheessa :D

On ihan pikkasen semmonen saatanalle sielunsa myynyt olo :ashamed:
Aivan hirveä naisihminen olet! :mad:
 
Eilen purin mökkitarpeita autosta, toin roinaa ja vajaan vaippapussin sisälle kun likka juoksee ovelle vastaan hihkuen : "Oi äiti, mitä toit mulle? Oi kiitos, toit mulle vaippoja! Ihania vaippoja! Sain näitä mun vaippoja! Kiitos äiti, kiitos!" Ja halasi tiukasti samalla :rolleyes:
Voi jestas, miten on lutunen rakas teillä :heart:...minkä ikäinen suloisuus?

Nuo hetket ovat niin sydäntä läikähtäviä ja vaalittavia asioita, laita ihmeessä jos suinkin joudat ihan ylös niitä tilanteita - niitä on mukava sitten tuonnempana lueskella ja muistella :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
kahvikirahvi
Eilen purin mökkitarpeita autosta, toin roinaa ja vajaan vaippapussin sisälle kun likka juoksee ovelle vastaan hihkuen : "Oi äiti, mitä toit mulle? Oi kiitos, toit mulle vaippoja! Ihania vaippoja! Sain näitä mun vaippoja! Kiitos äiti, kiitos!" Ja halasi tiukasti samalla :rolleyes:
Kuulostaapa paljon ihanammalta kun meidän tämän päiväset höpötykset. "äiti, älä sinä aina viitsi kiljua." "Tuhma äiti! Älä ota sitä minulta!" "En halua syödä, en halua mennä pissalle, tyhmä äiti."


Onneksi hää lähtee isälleen viikonlopuksi :D
 
Camoon hei, ottakaas nyt vähän iisimmin tai en kerro teille sitten yhtään miten tapaaminen menee :D
Eläs nyt kuules ollenkaan tule sammuttelemaan tätä meijen yhteistä amorinkaarityöskentelyhekumoimistamme :D - täähän on ihan älyttömän ihanaa, tässä rupee itelläkin perhoset viipottamaan ja kutituttamaan ja :rolleyes:

...ja tasan tarkkaan muuten infoot, että miten menee ja sujuu jajajaja...muuten meillä menee täällä tämä ketju ihan jäihin :stick:, kun ollaan ihan kokovartalojännityksessä :D
 
Voi jestas, miten on lutunen rakas teillä :heart:...minkä ikäinen suloisuus?

Nuo hetket ovat niin sydäntä läikähtäviä ja vaalittavia asioita, laita ihmeessä jos suinkin joudat ihan ylös niitä tilanteita - niitä on mukava sitten tuonnempana lueskella ja muistella :heart:
2,5v. pikku likka. On se aivan mahtava tapaus :heart:
Huumorintajunen ja helppo lapsi ollut aina.

Vauvakirja kun loppu typerästi tohon kahteen vuoteen niin oon yrittänyt pitää nettipäiväkirjaa ihan itelleni kera kuvien ja kotivideoiden, toivottavasti saan pidettyä yllä kirjottelua kun tää toinenkin syntyy ettei unhoitu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja kepsis
Kuulostaapa paljon ihanammalta kun meidän tämän päiväset höpötykset. "äiti, älä sinä aina viitsi kiljua." "Tuhma äiti! Älä ota sitä minulta!" "En halua syödä, en halua mennä pissalle, tyhmä äiti."


Onneksi hää lähtee isälleen viikonlopuksi :D
Niin ja nyt on jo perjantai. Kestä vielä hetki :)
Ilman niitä v*ttupää päiviä ei ne mahtihienot päivät tuntuis yhtään niin hienoilta.

Kyllä täälläkin monasti likka huutaa mulle pää punasena "tuhma äiti, tuhma, tuhma, mene sinne omaan huoneeseen istumaan, tuhma tyhmä äit, mene joi!"
Ja mun oma huone on siis keittiö :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: krut
2,5v. pikku likka. On se aivan mahtava tapaus :heart:
Huumorintajunen ja helppo lapsi ollut aina.

Vauvakirja kun loppu typerästi tohon kahteen vuoteen niin oon yrittänyt pitää nettipäiväkirjaa ihan itelleni kera kuvien ja kotivideoiden, toivottavasti saan pidettyä yllä kirjottelua kun tää toinenkin syntyy ettei unhoitu :)
Ihana idea toi nettipäiväkirja :).

...mun on ihan tunnustettava, että kun kolmas tuli taloon, niin :snotty:..on jäänyt tosi pahasti jalkoihin noiden kaikkien omat valokuvakasvunkansiot *piiskaan itseäni*

Mä tykkään edelleen tehdä ihan oikeita valkokuviakin, niin onneksi olen päivittänyt tekstit niiden taakse - ei tarttis kun "vain" istua alas muutamaksi toviksi ja laittaa kansiot ajantasalle.

Mutta mokoma kun tämä aika vain juoksee niin rivakasti ja päivät niin touhua täynnänsä...kaitpa tuollekin se oma aikansa löytyy vielä :)
 
...ipanat saatu kylliäisiksi ja poijaat lähtivätkin yhdessä tuumin puusavottaan toviksi :). Tää helle kyllä pistää aivotoiminnan ihan sohjoksi, pistää tekemään kummallisuuksia ilman kehoituksiakin :rolleyes: :D

Mä rupeen torpassa raivoomaan eli väsäämään siivousta...ja innostushan on tapissansa, mutta pakko tarttua niskapjärseotteella hommaan kiinni - tässä ollaan oltu muutama päivä aivan kuin pellossa :snotty:, itekin oon ollut kuin mikäkin villikkoinen kesälellu :ashamed: :D...nyt otan sitten ryhtiliikettä ;)

Nauttikaa ihanasta perjantaista :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä