[QUOTE="Killi";29980926]Itseäni ei motivoi vaatteet tai muutkaan ulkonäölliset asiat. Oma olo motivoi. Jos ajattelet painonpudotusta kokonaisurakkana, se tuntuu hurjan raskaalta. Ainakin jos pudotettavaa on paljon, kalorivaje per päivä on niin pieni. Hylkää vaaka hetkeksi, ja pilko homma pätkiin. Tee suunnitelma vaikka viikko kerrallaan. Liian usein vaakominen voi myös viedä motivaatiota, tuntuu että on kituuttanut vaikka kuinka, eikä tulosta näy. Salli herkuttelut aluksi vaikka kerta viikkoon, ja tarve ja kun pystyt. Tsemppiä, muutaman suunnitellun viikon jälkeen huomaa kuinka olo paranee.
ps. Itseinhon kanssa kannattaa tehdä töitä. Katso itseäsi peilistä, ja löydä hyviä asioita. Jos se on alkuun vaikeaa, ihastele vaikka silmien väriä tai pikkurilliä. Pyri ajattelemaan hyvää itsestäsi, se näkyy paremmin kuin ylipaino.[/QUOTE]
Tää on ihan tosi että sen positiivisuuden löytäminen on tärkeää ja sen ajatteleminen. Kaikissa on hyvääkin vaikka ois miten lihava. Minun silmiäni esimerkiksi on kehuttu, niiden pariksi toki sopisi hyvä vartalokin. Se vaatii tietoista opettelua sen ainaisen "hyi kamala mikä possu mä olen ja aivan kamalaa nää kilot ja kukaa ei tykkää ja.." sijaan.