The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällä oli silloin joku väliaikainen lämminkausi, viime viikolla sai sitten taas jo hytistä :D
Järvivesi oli kyllä suht lämmintä. Tänään käytiin kanssa uimassa ja vesi oli kyllä kylmempää.
Onneksi sielläkin suunnalla on nyt vähän lämmennyt ilmat :)
Me oltiin meressä koko päivä. Oikeasti ihmettelin että miten lapset siihen pysty.:D Mulla ei oo herkkä hipiä ja mua vilutti, mutta en viittiny sanoa mitään.:D

Täytyy toivoa että virtaukset tois tullessaan huomiseks pikkasen lämpimämpää vettä.:ashamed:
 
Me oltiin meressä koko päivä. Oikeasti ihmettelin että miten lapset siihen pysty.:D Mulla ei oo herkkä hipiä ja mua vilutti, mutta en viittiny sanoa mitään.:D

Täytyy toivoa että virtaukset tois tullessaan huomiseks pikkasen lämpimämpää vettä.:ashamed:

Lapset kyllä menee suht nopeasti veteen :D
Itsellä meni varmaan vartti että uskalsi kokonaan kastaa itsensä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ai vähän?:D

On tää palsta ihme paikka, ei tästä vaan pääse eroon.:D
Tekee tiukkaa jopa lomailla.:D

Mä meinaan bannata itteni, ennen isoa työrupeamaa!!
Mitäköhän sitä keksis että sais mahd. pitkän banaanin.:xmas:
No se vähän venähti :D
Mutta olen välillä käynyt lukemassa ketjua ja palstaa :)

Alat milannaksi niin pitkiä banneja tulee :D

Ei vaan, ehkä työjuttusi vie aikasi muualle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
IhQ
Huomenta! Ja famille teretulemast takasi! :D

Aamukahvia ryystelen...ja en kuitenkaan jaksanu illalla sinne suihkuun kömpiä, ajattelin että turha vaiva ku yöllä hikoilee ni aamulla olis saanu uudelleen käydä että ilkeis minnekään lähteä. Eli hiustenpesu nyt tässä sitten kohtsillään eessä myös.

Se olis tän viikon viimenen työpäivä, vaan hommaa riittää..eilen piti pari juttua jättää roikkumaan tälle päivälle ku ei ehditty.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Mää tässä lauleskelin musiikin mukana nauttien hienosta aamusta, ja puolikas huikkaa sohvalta että "äiti, älä sinä aina viitsi kiljua." Kiitti vaan rakas, mäkin sua.
 
Huomenta =)

Karmeen hikinen yö takanapäin, tuli nukuttua varmaan joku max. 4h.. Mä niin suuntaan tänään pankkiasioiden jälkeen johonkin kauppaan ja haetaan tuuletin :p

Eiköhän tää päivä tästä lähde kulkemaan, nyt kyllä tuntuu et yks kuppi kahvia ei tehny tehtäväänsä. Mut en jaksa enempääkään keittää :D

Ihanan aurinkoista perjantaita kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä