The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin kaupassa ja tassuun tarttui Pauligin keräilypurkki ja kaksi Fazerin Muumi-purkkia, keräilytuote sekin =) Siellä ne hyllyssä odottaa ottajaansa, hakekaa hakekaa pois. Trokarit jo myyvät Muumipurkkia huutiksessa 12 ekulla.



 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Oonko mää ainoo homo tässä ketjussa? :confused:
En tie mikä mä oon mut on mulla ollut yksi suhde tytön kanssa ja ammattikoulussa pitempi nettisuhde.
Mulle ei sukupuolella oo niin kauheesti väliä, se on ihminen johon ihastun/rakastun.
Miehet nyt vaan on aina olleet enemmän "saatavilla" niin niitä on tullut harrastettua pääosin :D

Toisaalta rakastan kauniita, naisellisia naisia, suloisia ja viehättäviä, pehmeitä ja helliä.
Toisaalta kaipaan tietynlaista maskuliinisuutta ja sitä että joku kaappaa mut luolamiehen ottein kainaloon ja pitää turvassa. Ja kertoo tietty mulle kuin kaunis ja hellä, ihana nainen oon :D

Ottaisin mieluiten molempia yhden jos saisin :whistle:
 
kahvikirahvi
En tie mikä mä oon mut on mulla ollut yksi suhde tytön kanssa ja ammattikoulussa pitempi nettisuhde.
Mulle ei sukupuolella oo niin kauheesti väliä, se on ihminen johon ihastun/rakastun.
Miehet nyt vaan on aina olleet enemmän "saatavilla" niin niitä on tullut harrastettua pääosin :D

Toisaalta rakastan kauniita, naisellisia naisia, suloisia ja viehättäviä, pehmeitä ja helliä.
Toisaalta kaipaan tietynlaista maskuliinisuutta ja sitä että joku kaappaa mut luolamiehen ottein kainaloon ja pitää turvassa. Ja kertoo tietty mulle kuin kaunis ja hellä, ihana nainen oon :D

Ottaisin mieluiten molempia yhden jos saisin :whistle:
Minä myös :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29979802:
Jaa, että semmoisista touhuista sie tykkäät :whistle:.

Vällyjen välissä ei ehkä kannata noihin touhuihin alkaa. Tulloo märät paikat :snotty:.
Ne eritteet kyllä saapi jäädä sirkusnumerosta oikeasti pois. Yritin nyt sinua vain miellyttää, mitäpä sitä ei mies naisen takia. :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä