Jos palstalaiset olisivat julkkiksia, keitä he olisivat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sika Tainola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Booty - Riitta Väisänen
Kepsis - Hannu Karpo
Lispetti - Dr. Ruth
Scarlett - "Lauriina" Tähkä
Björn - Maria Jungner
Päätön - Simo Frangen
Peyote - Maria Drockila
Krut - "Ohvimiehen" poika, joka suunnittelee omaa mainosuraa, onkin jo esitellyt keksimäänsä hyönteiskarkotetta pohjoisen K-marketeissa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kepsis.
timthumb.php

• Tykkää
Reactions: UteliasVili ja IhQ
Koulun vanhempaintoimikunnassa kohtasin miehen, joka toi mieleen kepsiksen. Tai ainakin sen pitempiä jaarituksia kirjoittaneen old skool -kepsiksen. Pitkiä puheenvuoroja käytti, sellainen perusiskän kaltainen miekkonen, jonka mielipiteet ei olleet aina ihan valtavirran mukaisia.

• Tykkää
Reactions: UteliasVili
[QUOTE="vvvv";29975795]Tässä(kin) ketjussa Booty on itseään täynnä: Muut arvuuttelevat toisiaan ja hänelle tulee mieleen ensimmäisenä, kuka hän itse olisi! :D[/QUOTE]

no kukapa se kissan hännän jollei...

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vvvv";29975795]Tässä(kin) ketjussa Booty on itseään täynnä: Muut arvuuttelevat toisiaan ja hänelle tulee mieleen ensimmäisenä, kuka hän itse olisi! :D[/QUOTE]

Aivan, muuten.
Ajattelikohan hän antti tuisku- vastauksen keräävän paljon vastaväitteitä tms., jolloin huomio taas keskittyisi hänee.

Taas ketju jossa muutamat mustat kehuvat toisiaan. Aina samat henkilöt vastaavissa kehuketjuissa.

harmaita on huono kehua kun ei ole mitään tietoa ihmisestä jatkuvasti muuttuvan nikin takana. tämän parempaan harmaasta tulevaan mielikuvan ei valitettavasti pysty.
images

• Tykkää
Reactions: Bitch ja Inanna
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29976008:
äläs kuule välitä, kyllä ne kohta tappelee kuin kissat ja koirat

Ihan hyvä putsata ilmaa välillä.:D

• Tykkää
Aivan, muuten.
Ajattelikohan hän antti tuisku- vastauksen keräävän paljon vastaväitteitä tms., jolloin huomio taas keskittyisi hänee.

Ei, koska haluan olla Antti Tuisku. Koska hän on sellianen kuin minä olen lapsena toivonut olevani. Minä kun olin poika, minulla oli pojan nimikin vielä koulussakin pitkään.

Antti se on ihana poika, sellainen sielukas kaikin puolin.:heart:

• Tykkää

Yhteistyössä