G: 2+BB - keitä palstalaisia sinä haluaisit seurata talossa?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
mun lisäksi tietty hrahuu, dude, pintelin, emilyn, lunatic, hernetäti, tytsi, jätkä, perusmaukka, pakkasmarja, ihaa-, pastori ja muutama harmaa :saint:

miks mie en päässy? :(

tarkemmin ajatellen kyl sutki vois huolii mukaan. eka kelasin etteihän ne sua vihaa täällä, mut nyt muistinki sen ketsupin :laugh:

ai etkö muista muka yhtä kuvaa jonka sait mut tänne laittamaan esille? :whistle:

mun lisäksi tietty hrahuu, dude, pintelin, emilyn, lunatic, hernetäti, tytsi, jätkä, perusmaukka, pakkasmarja, ihaa-, pastori ja muutama harmaa :saint:

tarkemmin ajatellen kyl sutki vois huolii mukaan. eka kelasin etteihän ne sua vihaa täällä, mut nyt muistinki sen ketsupin :laugh:

ai etkö muista muka yhtä kuvaa jonka sait mut tänne laittamaan esille? :whistle:

ai nii :laugh: oli oikeesti päässy unohtuu, sä et oo pysyny tyttöseni pinnalla, viettäny hiljaiseloa julkisuudesta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Ai mää vai? Siis mähän olen hyvin rauhaa rakastava sielu.. :saint:

samoin, ne muut vain näkee punasta minusta ja mä näen punasta kun ne näkee... joidenki kans ei vaan tuu toimeen :/

Niinhän se menee.. mutta ei myö välitetä. Elämässä on ihan hyvä olla väriä, jos ei muuta ole tarjolla niin vaikka sitä punaista sitten.. ;) :saint:

ai nii :laugh: oli oikeesti päässy unohtuu, sä et oo pysyny tyttöseni pinnalla, viettäny hiljaiseloa julkisuudesta :kieh:

no niin oon... en nytkään oo moneen päivään käyny ku kääntymässä palstalla... mut kyllä mie vielä

tyttö tenonvarrelta: pian haniseni, ei jaksa itse aina tehdä aloituksia!
peikko: kyllähän tänne mahtuu, eikä oo pakko klikkailla kaikkea auki ;)

pitää kokeilla... mut nyt häätyy mennä maate ku aamulla töihin...

ja by the way: tää juttu alko mennä sivuraiteilleen, ei olla enää ollenkaan aiheessa mukana :laugh:

vastauksia lukematta sanon että: pintelin, fjonga, lunatic, hernetäti, töllin ruusa, peikkopojan kylkiluu, the titityy, keittiönoita, alma puunaula, pastori, taare, fang ann, tytsi-89. löytyy jokaiselle jotakin ja kaikenlaista mielipidettä :D

Niin.. jos saisit valita täältä 12 palstalaista BB-taloon, niin keitä he olisivat? Perusteluja otetaan mielellään vastaan.

-keittiönoita: koska hän on niin mielenkiintoinen persoona positiivisessa mielessä
-miracle: koska hän on niin suorasukainen, jopa joskus hieman öh "ylimielinen" :ashamed:
-savanna: säpinää riittää
-fedwithgasoline: sarkastinen, joko hänestä pitää tai ei pidä
-tytsi-89: pitää saada "nuori" lapseton sinkku asukas mukaan taloon
-timppa: yksi mies riittää sinne ja timppa saa luvan
-kotona kirves kädessä: mielenkiintoinen persoona
-emily (vai oliko hän emilyn): omaa vahvat mielipiteet joista ei hevillä luovu
-äitiyslomalainen (palleriina): en osaa perustella sen tarkemmin, mielenkiintoinen hänkin
-daylightdancer: kun on niin fiksu koulussa, niin kiinnostaa millainen muilla alueilla on
-the unforgiven (tms.): ei ole aina oikein ymmärtänyt mt-ongelmia yms. niin...olis kiva nähdä

loput IHAN SAMA =D

Yhteistyössä