Ei vaikuta uskomiseeni millään tavalla, mutta kukat on kyllä seurausta pitkästä ja huolellisesta jalostuksesta.
Sinun uskomisesi ei ole keneltäkään pois, mutta luulitko jonkun noin absurdiin vertaukseen yhtyvän?Vaikea uskoa myöskin että näin paljon herättää kätinää tällainen
Keneltä se on pois jos joku haluaa uskoa?
Ihan hyvin. Näen Jumalan kädenjäljen myös arkisissa asioissa, ja joka ikinen kerta kun lähden ulos luontoonSinun uskomisesi ei ole keneltäkään pois, mutta luulitko jonkun noin absurdiin vertaukseen yhtyvän?
Nää jumalaas ihan missä vaan, vaikka paskoessas pöntöllä, mutta älä tuputa sitä muille prkl.Ihan hyvin. Näen Jumalan kädenjäljen myös arkisissa asioissa, ja joka ikinen kerta kun lähden ulos luontoon
Minä aika monen muun ohella uskon evoluutioteoriaan, väittäisin meidän olevan jopa melko murskaava enemmistö aiheessa. Silti en näkökantaani tuputa.Ihan hyvin. Näen Jumalan kädenjäljen myös arkisissa asioissa, ja joka ikinen kerta kun lähden ulos luontoon
Eihän tässä ketjussa mitään tuputeta. Itse tulit tätä lukemaan vaikkei ollut pakkoMinä aika monen muun ohella uskon evoluutioteoriaan, väittäisin meidän olevan jopa melko murskaava enemmistö aiheessa. Silti en näkökantaani tuputa.
Juu, vapaaehtoisesti tulin katsomaan, mitä höyrypää on keksinyt. Tämä palsta on juuri teidän ansiostanne loistavaa viihdettä.Eihän tässä ketjussa mitään tuputeta. Itse tulit tätä lukemaan vaikkei ollut pakko
No mitä tän pitäis muuta ollakaan? Joku meditatiivinen itsensälöytämiskanava? Hah!Juu, vapaaehtoisesti tulin katsomaan, mitä höyrypää on keksinyt. Tämä palsta on juuri teidän ansiostanne loistavaa viihdettä.
Jos noin kipeästi kalahti, niin suosittelen sinulle omaa lääkettäsi.No mitä tän pitäis muuta ollakaan? Joku meditatiivinen itsensälöytämiskanava? Hah!